Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-23, 09:54   #141
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Jeg er selvfølgelig klar over at vårt system for sykmeldinger er slik det er, men synes likevel det er "feil" og "for enkelt" at man kan sykmeldes i denne og flere andre situasjoner. Man har selv gjort noe ulovlig og snakket usant om det og selv om konsekvensene kan gå på helsa løs, hadde en permisjon, ferie eller tilsvarende føltes riktigere for meg. At man trenger en pause og å bli skjermet fra media i en sånn situasjon, forstår jeg såklart.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 09:59   #142
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Jeg er så utrolig overrasket over krisehåndteringen her. Hvem har gitt Moxnes og de andre råd rundt hvordan begrense skade? Han burde vist at han løftet blikket utover seg selv allerede i helgen, og tatt konsekvensene av skaden han har påført partiet. Andre tillitsvalgte og i Rødts ledelse burde aldri blitt satt i en situasjon hvor de offentlig må gi tillit til en leder med ufattelig dårlig dømmekraft. Nå kan de ikke ta det tilbake, og de har på sett og vis bundet seg til masta fremover hvis ikke BM selv velger å trekke seg.

Det er andre i partiet som burde bli løftet frem og få støtte som leder, og det må føles ganske kjipt å oppleve at man er i en situasjon hvor selv en leder med brukket omdømme, oppfattes som bedre enn alternativene.

Nå er alt bare trist og bekymringsfullt. Jeg håper Moxnes hr bedre folk rundt seg i denne delen av saken, enn han hadde innledningsvis. Han kunne trukket seg på lørdag, løftet en kollega frem, gitt uttrykk for støtte og tillit til påtroppende og trukket seg tilbake under påskudd av at han trengte ro. Da hadde ingen behøvd å si at de har tillit til Moxnes eller føle at de må klappe frem en leder som er tatt for tyveri og som har løyet om saksgang. Rødt hadde hatt mer troverdighet igjen, og nye ledere kunne startet uten ryggsekk og vist at partiet tar tydelig avstand. Nå er det umulig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:06   #143
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Lurer på hva beveggrunnen for stjelingen er, at man ikke tenker; nå er jeg tillitsvalgt på høyeste nivå i Norge, og leder i et parti, det kan jeg ikke risikere å ødelegge for..?

Hva som går rundt i hodet på et voksent menneske med millionlønn når man gjør sånt..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:10   #144
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er så utrolig overrasket over krisehåndteringen her. Hvem har gitt Moxnes og de andre råd rundt hvordan begrense skade? Han burde vist at han løftet blikket utover seg selv allerede i helgen, og tatt konsekvensene av skaden han har påført partiet. Andre tillitsvalgte og i Rødts ledelse burde aldri blitt satt i en situasjon hvor de offentlig må gi tillit til en leder med ufattelig dårlig dømmekraft. Nå kan de ikke ta det tilbake, og de har på sett og vis bundet seg til masta fremover hvis ikke BM selv velger å trekke seg.

Det er andre i partiet som burde bli løftet frem og få støtte som leder, og det må føles ganske kjipt å oppleve at man er i en situasjon hvor selv en leder med brukket omdømme, oppfattes som bedre enn alternativene.

Nå er alt bare trist og bekymringsfullt. Jeg håper Moxnes hr bedre folk rundt seg i denne delen av saken, enn han hadde innledningsvis. Han kunne trukket seg på lørdag, løftet en kollega frem, gitt uttrykk for støtte og tillit til påtroppende og trukket seg tilbake under påskudd av at han trengte ro. Da hadde ingen behøvd å si at de har tillit til Moxnes eller føle at de må klappe frem en leder som er tatt for tyveri og som har løyet om saksgang. Rødt hadde hatt mer troverdighet igjen, og nye ledere kunne startet uten ryggsekk og vist at partiet tar tydelig avstand. Nå er det umulig.

For å få råd som passet situasjonen måtte han vel ha innrømmet til de som skal gi råd at han gjorde det med forsett, virker som han prøvde at det skulle gli over ved å fokusere på forglemmelse.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:12   #145
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.253
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Vi ble sittende i går og snakke om hva slags ting ulike partier kan ha toleranse for. FrP er jo ganske så rause, særlig med ting som skattesnusk (de er jo uansett mot skatt), råkjøring og seksuelle overtramp. Men å innlate seg med en iransk frøken, der gikk grensen.

I venstre tror jeg du kunne kommet greit unna med litt bruk av hasj, det hadde nok ikke gått i KrF. Og i rødt tror jeg de ser langt mildere på å stjele fra en kjede, enn å snyte på skatten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:15   #146
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.253
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Og så tror jeg vi jevnt over overvurderer hvor rasjonelle mennesker er.

Jeg prøver å aldri si «jeg ville aldri ha…» eller «jeg ville løst situasjonen sånn og sånn» om situasjoner jeg ikke har vært i. For det vet man ikke.

Jeg husker jeg betrodde meg til en nær venn om noe helt idiotisk jeg hadde gjort. Edru og med åpne øyne og åpenbart galt og i strid med egne verdier. «Jamen, hva TENKTE du da du tok det valget?» spurte han. «Jeg tenkte nok IKKE», var det beste svaret jeg hadde å komme med.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:17   #147
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Om sykemelding blant politiktere:
https://e24.no/norsk-oekonomi/i/op1o...om-oppfoelging
https://www.regjeringen.no/no/dokume...id117336/?ch=9

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:22   #148
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

For å få råd som passet situasjonen måtte han vel ha innrømmet til de som skal gi råd at han gjorde det med forsett, virker som han prøvde at det skulle gli over ved å fokusere på forglemmelse.

Han burde fått råd/beskjed om å trekke seg når prislapp-fakta kom frem. HAN selv burde frivillig tatt affære før det.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:27   #149
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.847
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Denne var bra:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...-vaert-punktum

Giæver kunne vært på FP. Kanskje han er.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:35   #150
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Veldig enig med Billa, Charlie og Giæver.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:41   #151
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.891
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Me too.

Jeg høret akkurat en diskusjon på VG-TV om denne saken, og synes Anders Giæver belyser saken og problemene som har oppstått, godt.

Jeg synes det er helt merkelig av partiledelsen i Rødt å hevde at videoen ikke forandrer noe - den gjør jo det. det er jo helt tydelig at han faktisk stjeler brillene i den videoen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:42   #152
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg mener at stjelingen er sterkt uheldig, men noe man kunne tilgitt. Juginga i etterkant er langt verre.

Dette. Dette og teit bortforklaring med «jeg fikk panikk og stjal fordi jeg var redd for hva de ville si hvis jeg leverte tilbake». Alle kan gjøre feil. Men da tar man for pokker ansvar og innrømmer hva man gjorde.

Jeg begriper ikke, gitt at Rød faktisk kjøper forklaringen hans, selv etter å ha sett den videoen som tydelig motbeviser påstanden om ar brillene ble med av butikken ved et uhell, synes at en leder som får panikk i en slik situasjon fortsatt kan være en leder. Og jeg forstår ikke at de, om de ikke tror på det, kan velge å beholde en leder som takler kriser på dette viset.

Jeg håper for partiets skyld at dette er en «ikke spark folk som ligger nede»-greie, og at han får anledning til å trekke seg selv som en litt mer «ærefull» avgang.

Når det er sagt så synes jeg pressen skal roe ned. Vi vet det var simpelt tyveri, vi vet det var løgn og løping fra skanse til skanse. Og uavhengig av støtten fra eget parti, vet nok Moxnes også det. Selvpåført eller ei, dette er neppe lett å stå i.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:53   #153
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Me too.

Jeg høret akkurat en diskusjon på VG-TV om denne saken, og synes Anders Giæver belyser saken og problemene som har oppstått, godt.

Jeg synes det er helt merkelig av partiledelsen i Rødt å hevde at videoen ikke forandrer noe - den gjør jo det. det er jo helt tydelig at han faktisk stjeler brillene i den videoen.

Jeg oppfatter det som en slags omskriving av historien. De sier jo at han har akseptert forelegget og dermed innrømmet tyveri. Ergo stemmer videoen - Moxnes har akseptert forelegg for å stjele, som videoen viser han gjør. Og så hopper de elegant bukk over den delen av historien hvor han har påstått at han ikke stjal med forsett. At brillene havnet i lommen ved et hendelig uhell fordi han trodde det var hans, eller alternativt at han ikke tenkte men bare stappet dem i lomma ubevisst.

Jeg er glad ikke Rød er mitt parti.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 10:57   #154
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Men Milfrid: grunnen til at media er på er jo selvforskyldt. Det er dette Giæver skriver om: det å kreve å bli værende fører til to ting:
1. At media er nødt til å forsette å skrive om saken
2. At partifellene blir tvunget til å støtte han.

Folk med makt/ i rampelyset gjør dette hele tiden. Det så vi også i Burøe- saken der folk sa han måtte få fred

Men det er de selv som står for seigpiningen ved å nekte å tre til siden.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 11:18   #155
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.891
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

På helt generell basis, så provoserer det meg når folk ikke er redelige. Når folk lyver, bevisst eller ubevisst bryter lover, regler eller vanlig folkeskikk og ikke står for hva de har gjort.

Å legge seg flat og innrømme alt er MYE bedre enn å lyve seg fra skanse til skanse.

Eneste positive jeg kan si om håndteringen av denne saken, er at han i det minste ikke tar på seg offerrollen og skylder på andre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 11:40   #156
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.028
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nei det har hun ikke. Jeg har bare alltid tenkt at ordet stjele er noe man gjør med vilje? Og så lurer jeg på om man kan bruke ordet stjele om at man teknisk sett har tatt med seg noe uten å betale for det ved et uhell? Hvis ikke sier jo nestleder i Rødt at Moxnes har stålet (med vilje), og da skjønner jeg ikke at de kan uttrykke tillitt til ham?

For lenge siden tok jeg med noe fra en butikk uten å ha betalt for det. Teknisk sett var det kassapersonen sin feil siden hen puttet det i posen sammen med det jeg faktisk hadde kjøpt og betalt for. Det ble kalt stjeling og jeg fikk all skyld, det var ikke så mye videoovervåking den gangen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 11:55   #157
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Videoen gjør det åpenbart at partiets fortsatte støtte er vedtatt og opplest politikk, og da hadde det vært bedre om de bare innrømte det, enn å prøve å innbille oss at de ikke ser forskjell på det som skjer på videoen og Moxnes sin versjon.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 12:09   #158
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men Milfrid: grunnen til at media er på er jo selvforskyldt. Det er dette Giæver skriver om: det å kreve å bli værende fører til to ting:
1. At media er nødt til å forsette å skrive om saken
2. At partifellene blir tvunget til å støtte han.

Folk med makt/ i rampelyset gjør dette hele tiden. Det så vi også i Burøe- saken der folk sa han måtte få fred

Men det er de selv som står for seigpiningen ved å nekte å tre til siden.

Jeg er helt enig i at Rød er de som drar ut dette og holder saken i rampelyset altså.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 12:11   #159
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Jeg tror han kommer til å trekke seg til slutt. Men siden partiet har stått brast ved hans side og støtter han, så blir det ikke fordi de har kastet ham. Det sier faktisk litt om partiet, og trenger absolutt ikke være noe negativt. Når noen trekker seg etter en skandale, sies det som regel at de gjør det av egen vilje, men som regel så vet man at de ikke har fått noe valg. Men hvis han nå trekker seg av egen vilje, vil det ikke stå igjen som om partiet kastet ham.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-23, 12:22   #160
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Det eneste ryddige nå er at han trekker seg.


Å støtte mennesker i krise kan man gjøre uten at man lukker øynene for hva de har gjort, eller tror blindt på dem. Jeg tror at det Rødt gjør her er å rive plasteret saaaaakte av, altfor sakte.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no