Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er det greit å direkte oute rødprikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 00:42   #141
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har nok blitt litt lett på tråden på mine gamle dager.


Lett på forum-tråden? prikke-tråden? Eller kles-tråden?

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 01:32   #142
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.325
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Å oute røde prikker er barnslig. Sjikkli barnslig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 08:07   #143
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.543
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Syns rødprikker er barnslig. Hva er det man vil si på prikk som man ikke kan si i et innlegg?

Jeg synes det er greit med rødprikking, og grønnprikking. Jeg tror aldri jeg har prikket noe som jeg ikke kunne ha tatt i en tråd, men jeg synes det er greiest å lese tråder uten alt for mange avsporinger (i motsetning til de fleste her på FP har jeg inntrykk av. ). Hvis noen feks diskuterer amming og så har noen en fin signatur eller knallgode formuleringer, så prikker jeg, jeg skriver ikke innlegg i tråden. Samme hvis noen er ufine i en tråd hvor det diskuteres amming så synes jeg det er OK å prikke fremfor å avspore tråden til en metadiskusjon om hvordan man skal diskutere.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 08:26   #144
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du er så flink å uttrykke deg.

Åaah, tusen takk !
(Dukker unna for avsporingsrødprikker ....)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

(...)Samme hvis noen er ufine i en tråd hvor det diskuteres amming så synes jeg det er OK å prikke fremfor å avspore tråden til en metadiskusjon om hvordan man skal diskutere.

Ok, jeg kjøper denne. I effektivitetens navn

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:51   #145
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Him da! Liker du ikke avsporinger??

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 10:55   #146
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.543
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Him da! Liker du ikke avsporinger??

Nei, jeg synes det blir ganske så kjedelig med masse avsporinger. Rett og slett fordi at jeg setter pris på å kunne diskutere ting over tid. Jeg har rett og slett ikke anledning til å sitte på nett så mye. Men når det blir en masse avsporinger så må man være der og da for å kunne diskutere - det synes jeg er kjedelig.

Jeg liker best at det tøyses, tulles og avspores i tråder hvor man ikke diskuterer noe spesielt. Men jeg er fullt klar over at jeg er i mindretall, ja.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:46   #147
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Åh...jeg er her inne alt for lite :huff og huff: , jeg bryr meg lite om outing eller sånn. Sjelden jeg prikke-sier noe som ikke egner seg for "offentligheten".
Men jeg har fått for lite prikker skjønner jeg

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 10:35   #148
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Åh...jeg er her inne alt for lite :huff og huff: , jeg bryr meg lite om outing eller sånn. Sjelden jeg prikke-sier noe som ikke egner seg for "offentligheten".
Men jeg har fått for lite prikker skjønner jeg

Nemlig! Hvis man ikke tåler å høre tilbake det man selv har sagt, så får man jaggu tie stille!

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no