Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 22:10   #141
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.733
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, det er ikke tenkt slik. Har du ikke lest tråden?

Var denne til meg? Nei, jeg leste ikke hele tråden. Jeg jobbet meg et stykke nedover, og skippet til slutten, stort sett ene og alene fordi det ble en del dulting og fjasing (som er helt ok, men jeg ramler litt av lasset jeg da fordi jeg er syk akkurat nå)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:11   #142
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.407
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg er tilhenger av kvalitet, derfor kaster jeg ut konseptet: "Rykte/antall innlegg-ratio". Ett knakende godt innlegg er nok

Og når det gjelder M2: Hva med manuell godkjenning/søknad dersom man tilfredstiller kravene? Det er jo ikke sååå mange folk her inne, blir det så mye jobb på moddene? Det blir jo en knakende morsom jobb? "Begrunn hvorfor akkurat DU burde få tilgang til M2", "Nevn 3 gode innlegg du har skrevet", "Når rødprikket du sist og hvorfor", "Har du referanser fra minst 3 andre brukere og er det greitt at vi sender dem PM", "Finn 5 feil i denne setningen: "Jeg er sjempe gla i morsmelk erstatning å jeg er ingen dårlig mor"

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:12   #143
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Kif:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:14   #144
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.361
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Kif:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:15   #145
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.163
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Kif:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:15   #146
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg synes det høres fornuftig ut. For meg er medlemssalongen for åpen til at jeg deler intime ting, sjøl om jeg kanskje kunne ha ønsket det. Så ja, gjerne!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:16   #147
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Bare 55 meldinger igjen nå...

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:28   #148
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

"Jeg er sjempe gla i morsmelk erstatning å jeg er ingen dårlig mor"



Jeg synes forøvrig at Sitron har et bra forslag!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:35   #149
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg synes Kif fortjener ekstrapoeng for sin meget subtile søknad om å få bli moderator. Vi skal helt klart ha deg i tankene når det byr seg en åpning.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:37   #150
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Syntes at antall innlegg burde gå foran antall prikker

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:50   #151
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg syntes fortsatt at dere skal sette dere ned og diskutere litt nøyerer kriteriene for å få bli medlem av denne delen. Å få nok innlegg er en ting, det er bare å skrive i vei og poste men ryktepoengene er en annen ting. Det er ikke alle som har samme skrivegave og som får postet innlegg som er så fornuftige, artige etc at andre gir ut ryktepoeng. Men selv gråe mus har ønsker og behov for å kunne komme inn på et litt mer privat sted å lette sitt hjerte.
For all del, jeg skjønner veldig godt at det må være kriterier men av og til blir de kanskje ikke helt"rettferdige" da det er mye lettere å prikke en venn enn en fremmed.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:52   #152
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg syntes fortsatt at dere skal sette dere ned og diskutere litt nøyerer kriteriene for å få bli medlem av denne delen. Å få nok innlegg er en ting, det er bare å skrive i vei og poste men ryktepoengene er en annen ting. Det er ikke alle som har samme skrivegave og som får postet innlegg som er så fornuftige, artige etc at andre gir ut ryktepoeng. Men selv gråe mus har ønsker og behov for å kunne komme inn på et litt mer privat sted å lette sitt hjerte.
For all del, jeg skjønner veldig godt at det må være kriterier men av og til blir de kanskje ikke helt"rettferdige" da det er mye lettere å prikke en venn enn en fremmed.

Samme tenkte jeg. Kan bli vanskelig for nye å komme seg inn der. Pluss at det finnes de som syntes hele ryktesystemet er teit. Må være frivillig å bruke det mener jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:54   #153
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Hvorfor skal man ikke jobbe litt for å få lov til å delta? Hva er vitsen med et bakrom om man må ta hensyn til de som skriver tre innlegg i uka og de gjerne består av "god bedring", "klem" osv.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:54   #154
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemssalong II

Bare noen tanker som slår meg vedr dette at noen tror at M2 blir enerådene og at alle de med mange prikker og mange innlegg kommer til å oppholde seg kun i denne salongen; -såvidt jeg kan se idag av M1 så er det liten aktivitet der i forhold til resten av forumet. Dette mener jeg må skyldes den enkle grunn at det foregår mer diskuterbare (og spennende?) diskusjoner i det åpne forumet?

At M2 blir et enda mer privat sted for enkelte brukere ser jeg på som helt greit. Nyskjerrig kommer jeg sikkert til å være, men det som trekker meg til FP er de mange livlige diskusjonene, matoppskriftene m.m. som ligger i de åpne delene av dette forumet. Og de som bidrar til dette er da mange fler enn de som har 1000 innlegg og 1000 ryktepoeng.

Til ettertanke: HP nevnte at det var ca 50 som hadde over 1000 i ryktepoeng, dvs at det er over 700 igjen til å diskutere både nyttige og unyttige ting med.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:57   #155
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor skal man ikke jobbe litt for å få lov til å delta? Hva er vitsen med et bakrom om man må ta hensyn til de som skriver tre innlegg i uka og de gjerne består av "god bedring", "klem" osv.

Jeg syntes det er ok å stille krav til antall meldinger, men ikke antall poeng.
Syntes poengopplegget er litt dustete egentlig.

Antall innlegg kan indikere om man er aktiv eller ikke, noe jeg syntes burde være langt mer viktig enn om man er flink til å bruke prikkesystemet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:59   #156
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.163
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor skal man ikke jobbe litt for å få lov til å delta? Hva er vitsen med et bakrom om man må ta hensyn til de som skriver tre innlegg i uka og de gjerne består av "god bedring", "klem" osv.



Man må gjerne si at det er lett for meg å si som har så mange innlegg, men jeg har jo faktisk skrevet dem. Det har tatt meg tid, så hvorfor skal ikke de av oss som bruker tid på dette og har vært her en stund få igjen for det.
Man kommer dit en gang alle og enhver.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:59   #157
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg bruker IKKE prikkesystemet mye, men det bryr meg da ikke om andre gjør det. Klart at antall innlegg og prikker går noe overens, men om du ser på mitt antall sammenlignet med de andre som har like mange innlegg, så har jeg langt færre poeng. Sutrer jeg av den grunn? Nei.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:03   #158
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg synes det er helt ok med en salong 2, selv om jeg er et stykke unna Alltid ok å være en plass hvor en føler seg litt tryggere på dem som er der. Jeg er selv inne på et annet lukket forum, og synes det er veldig kjekt! Og jeg er heller ikke redd for at det blir klikkete, og at de med mange poeng ikke vil bevege seg på andre områder her på FP. Det er jo kjedelig å snakke med de 50 samme på sikt, og de vil savne oss som ikke har så mange prikker ennå

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:03   #159
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Antall innlegg kan indikere om man er aktiv eller ikke, noe jeg syntes burde være langt mer viktig enn om man er flink til å bruke prikkesystemet.

Det er jo andre som må bruke prikkesystemet for at man skal få poeng, ikke en selv. Man kan helt fint få masse poeng uten å ha gitt en eneste rykteprikk selv.

Og selv om jeg absolutt ser at poengsystemet har sine svakheter som kriterium, så er det sant at det er lettere for at man får poeng dersom man faktisk bidrar med litt innhold enn dersom man bare skriver "Enig" eller "klem". Hvis det skal være "hvor mye man bidrar/deltar" som skal avgjøre noe, så bør absolutt ryktepoengene tas med som mål. (Men ikke være det eneste målet, det er jeg enig i.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:04   #160
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg bruker IKKE prikkesystemet mye, men det bryr meg da ikke om andre gjør det. Klart at antall innlegg og prikker går noe overens, men om du ser på mitt antall sammenlignet med de andre som har like mange innlegg, så har jeg langt færre poeng. Sutrer jeg av den grunn? Nei.

Er vel ingen som snakker om å sutre.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no