Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-22, 00:01   #141
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Under en uke til jul og listen over things to do er fortsatt laaaaaaang.

Men nå fikk jeg heldigvis sendt en bestilling til Lekekasser til Minsten. Jeg har påtatt meg å kjøpe inn gaver fra familien til mine barn siden jeg har oversikten. Jo, det er merarbeid, men da slipper vi unna byttinger, flere av hver ting, kanskje ikke det man ønsker seg mest etc. Jeg vet vi har et veldig pragmatisk forhold til gaver, men vi må liksom begrense det som kommer inn også. Vi har ikke plass til hva som helst. I år tror jeg vi holder igjen endel penger til Minsten også, slik at han kan kjøpe seg noe utover året, enn å gå en haug med gaver nå. Det gir mer glede. Skikkelig i-landsproblem

Pepperkaker har vi ikke bakt ennå. Vi har faktisk ikke gjort noe julerelatert i hele desember annet en konserter. Mange av de da. I dag prioriterte vi å dra på kino. Til stor glede altså, men igjen ikke så mye juletradisjoner liksom...

Og nå må vi bestemme oss for om vi skal være hjemme eller på hytta julaften. Drar vi på hytta så får vi så kort jul med bare noen få dager med juletre. Feirer vi hjemme så kan vi sette opp juletreet allerede tirsdag hvis vi vil, og kose oss med det til over nyttår. Jeg heller mot det nå egentlig. Også fordi det blir lettere for oss på mange måter. Og med min helse så kommer sånt veldig godt med. Men det er veldig, veldig kos på hytta altså. Koseligere enn hjemme, men ja...

Og vi har nettopp hatt vaskehjelp, så huset er shinet til jul sånn sett. Vi må bare klare å holde det sånn da

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 07:40   #142
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.860
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg forbannet meg selv som måtte tilbringe store deler av søndagen på søndagsåpent kjøpesenter. Himmel og hav. Men, nå er jeg 99,5% i mål med gavene. Og de er innpakket og skrevet på. Senere i uken reiser jeg og yngste en svipptur til foreldrene mine, og leverer deres gaver.
Jentene har bakt kakemenn og laget gelegodteri. Jeg og yngste har laget pepperkakehus og pepperkaker. Julebrød har jeg bakt ja. Mer baking enn det, blir det ikke.

Planen var å pynte juletreet i går kveld, men jeg var helt skutt etter shopping. Kanskje i kveld, ellers får det bli tirsdag kveld. Mathandling gjenstår, men det er ikke så mye, vi reiser 1.juledag, og skal ikke ha gjester (det jeg vet) de dagene vi er hjemme.

Husvask blir av det meget enkle slaget. Jeg tørker litt støv når vi pynter tre. Så slenger vi litt med støvsugeren, kanskje til og med mopper gulvet. Badet skal få litt omsorg også. Om noen ønsker å klage på at kjøkkenet ikke er vasket ned, så må de bare komme, jeg har .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 08:01   #143
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vi tok en prat og ble enige om at det ikke trenger å bakes i år. Vi spiser uansett særdeles lite julebakst på selve julaften, og jeg trenger ikke de ekstra kaloriene med å trykke i meg restene i løpet av januar.

Det begynner å nærme seg når det gjelder presanger også. Men moren min gjenstår. Jeg har ikke peiling på hva hun skal få. Hun kommer til oss på julaften, så vi har fremdeles godt med tid. Eller ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 08:07   #144
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vi har bakt pepperkaker og laget marsipan, syns jeg er flink. Minste sier vi må lage kokosmakroner også, så da må vi vel det. Huset ser ut som en krigssone, men heldigvis kommer vaskehjelpen på torsdag, så jeg må bare rydde. Har ikke kjøpt mat - tror jeg burde siden vi skal ha julaften hjemme med 12 gjester.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 08:08   #145
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.224
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har vært tidlig ute med noe, og ikke så tidlig med andre ting. Jeg lagde en skikkelig lang to do-liste på lørdag, og har heldigvis fått krysset ut mye av løpet i helga. Jeg har igjen fem gaver, men jeg vet hva jeg skal kjøpe, så det er ikke krise. Fire av dem er gavekort, så det er kjapt og greit.

Skal bake kjeks i dag, og julebrød i løpet av uka. Da er jeg good to go med bakst. Vi feirer uansett ikke hjemme.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 08:09   #146
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg startet så godt i år - jeg hadde kjøpt inn julegavene før desember til nesten alle (det er ikke mange gaver det er snakk om - under ti stykker. - Jeg har pakket inn gaver og - MEN nå er det et aldri så lite problem, for jeg hadde ikke pakkelapper i november, så jeg har pakket inn, men ikke merket alle - og nå viser det seg at min hukommelse ikke er så god som jeg skal ta det til, så jeg må vel snikåpne noen av gavene for å se.

Huset ser på utsiden upåklagelig ut, på innsiden er den som et dass - 18-åringen påpekte her om dagen at denne uka måtte vi rydde - og når husets barn påpeker det, da er det temmelig ille, tenker jeg. Jul blir det uansett. Juleribbe kjøpte jeg ved en feil (skulle handle på nett til min mor og så hadde jeg i min villfarelse lagt til ribbe i tillegg - nå ligger den i fryseren klar til jul om ikke annet)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 08:31   #147
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi var skikkelig igang men så kom mamma på sykehus igjen og dagene gikk til det. Og så fikk hun tildelt omsorgsbolig på torsdag så jeh og broren min, pluss mannen, har holdt på å flytte møbler og pikkpakket over dit sånn at det er beboelig når hun kommer ut av sykehuset i morgen. Puh.
Jeg har tatt fri og drar dit i morgen tidlig for å rydde alt inn i skap sånn at det ser litt koselig ut når hun muligens blir skrevet ut ved 13-14tiden.
Snakk om hardkjør.

Så fint at du har en bror å samarbeide med.Godt å slippe å stå alene i dette!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 09:34   #148
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Her var vi på julegaveshopping på kjøpesenteret på tirsdag, med resultat at jeg fikk influensa på onsdag :O så da har jeg vært syk siden, og i morgen skal jeg operere, hvis jeg får lov av sykehuset da. Vi har julegaver da. Men ikke juletre, må få kjøpt det i dag. Og mannen har handlet en del mat.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 09:38   #149
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.852
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har prioritert en del koselige ting i år. Bakst med ungene og å treffe venner og litt slik. Jeg tåler litt mer stress hvis det også er noe hyggelig innimellom. Jeg stresser fortsatt med en del gaver, men tror det løser seg. Ble enig med manne i går at en av dem kjører vi litt dyrere enn ønsket, men det er verd det for mottager så da kjører vi den.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 11:16   #150
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.692
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har to stress-punkt.

Det ene er jobb.
Det andre er julekort.

Resten tror jeg skal ordne seg.

Bortsett fra at jeg kom på at ynsgte vel sikkert kanskje få mobiltelefon, sin første, og da er det jo en god ide å sørge for et simkort. Det hadde kanskje vært lurt å gjøre sånn for et par uker siden så det faktisk kom frem før jul. Hun får den kanskje i julegave, kanskje i bursdagsgave, men det er ingen praktisk forskjell i forhold til postgang

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 11:24   #151
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.860
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Får man ikke simkort direkte når man kjøper telefon? Vi fikk nytt på Power når vi endret abonnement ved kjøp av en ny telefon, mener jeg å huske.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 11:35   #152
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.519
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Melder meg i tråden.
Tror dagen idag er julegavehandledagen min, etter jobb altså. Men jeg har gjort en liten klikk-og-hent på en ting jeg kom på ved å se på insta-storyen til en nærstående som står på gavelista mi. Synd at ikke alle er så ivrig på SoMe.

Ble satt en uke tilbake pga influensa, men jeg har ikke så mye jeg skal ordne heller. Har ansvar for middag én juledag, og det må jeg kjøpe inn i løpet av uka.
Juletreet ligger på loftet denne jula også, juleduker og pynt (ingen nisser) er satt ut for et par uker siden, og baking driver jeg ikke med.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 11:50   #153
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.871
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Iår har vi fått ett julekort så det tror jeg folk har mer eller mindre sluttet med. Vi har selv sluttet med det.
Mye burde burde på to do lista her og, men jeg har hverken energi eller lyst til å gjøre noe.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 12:20   #154
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.692
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Får man ikke simkort direkte når man kjøper telefon? Vi fikk nytt på Power når vi endret abonnement ved kjøp av en ny telefon, mener jeg å huske.

Hmm, gjør man det? Kanskje det. det gjør det jo lettere i så fall, men jeg vil ha henne inn i den familie-poolen jeg styrer på ice (eller flytte oss alle et annet sted I don't know)

Det ordner seg vel.

Vi har også bare fått et julekort enda, men jeg pleier få en bunke 20.12 så det regner jeg med at jeg får noen av også i år

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 12:23   #155
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.100
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hmm, gjør man det? Kanskje det. det gjør det jo lettere i så fall, men jeg vil ha henne inn i den familie-poolen jeg styrer på ice (eller flytte oss alle et annet sted I don't know)

Det ordner seg vel.

Vi har også bare fått et julekort enda, men jeg pleier få en bunke 20.12 så det regner jeg med at jeg får noen av også i år

Elkjøp selger ICE-abonnement.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 12:36   #156
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.815
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg hører til her sikkert, selv om jeg syns det er mange dager til jul ennå. Har sendt julekort og bakt et par julekaker, kjøpt de fleste gavene og vasket rundt ett bad. Kjøpt en del mat/godteri, men det meste gjenstår. Butikkene er tross alt åpne de fleste dagene i romjula.
Har mange juleavslutninger/arrangement med ungene i år, og har vektlagt det som gir MEG glede i adventstida, vi ser Snøfall sammen hver dag, lage drops og karameller i stedet for kaker, lager juledekorasjoner i stedet for vaske osv.
Men for min egen sjelefreds skyld må jeg får kjøpt ribbe og mandelpotet i dag, og et par julegaver som mangler. Og lage julaften-desserten (hjemmelagd is og krokan) snart. Vasking får bli som det blir, om jeg setter av 3 timer 22 des og setter alle i sving så blir det vaska godt nok!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 19:25   #157
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Iår har vi fått ett julekort så det tror jeg folk har mer eller mindre sluttet med. Vi har selv sluttet med det.
Mye burde burde på to do lista her og, men jeg har hverken energi eller lyst til å gjøre noe.

Vi har fått to. Sendt ca 14. Neste år dropper vi nok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 20:31   #158
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.268
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det kan kanskje være noe. Men da må jeg ut og kjøpe gaveposer…
Og jeg har mye innpakningspapir.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 20:33   #159
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.268
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg er nesten ferdig med gavene. Ikke har det vært stress heller. Det er så mye enklere når man får ønskelister, og jeg har blitt flink til å bestemme meg for noe uten å gruble så mye. Nå har jeg bare igjen voksne som jeg har tenkt å lage noe spiselig til hvis jeg orker.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-22, 21:02   #160
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.660
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg fikk pakket inn noen gaver i går, godt hjulpet av mannen.

I svigerfamilien min har alle begynt å ønske seg «en opplevelse sammen med dere» og det er jo en fin tanke, men det blir også veldig dyrt. De fleste opplevelser koster mer enn vi normalt ville brukt og så må vi betale for oss selv i tillegg. Jeg synes dette er litt vanskelig, må jeg innrømme.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no