Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 08:29   #141
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Bare så det er sagt, selv om jeg jobber i SAS, så betyr ikke det at jeg ikke flyr med andre flyselskaper. Tvert i mot. Jeg forsøker så ofte som mulig å velge andre alternativer når jeg kan det ettersom jeg betaler stort sett samme pris hos alle full-service-flyselskaper, og liker å se hvordan "andre gjør det".
Det siste året har jeg fløyet bl.a. KLM, Air France, Thomas Cook, Cimber Sterling, Norwegian, British Airways og Lufthansa for å nevne noen.

Det er en STOR forskjell å velge en av disse kontra å velge å fly Ryanair.

Joda.
Men det finnes kun en eneste grunn til å noensinne vurdere å fly Ryanair. Og det er prisen. Tar man den ut av likningen - hvilket man kan om man har gode priser andre steder - så hadde da ingen giddet å flydd med dem.

Det er ikke såååå mange milliardærer som handler på Ikea heller. (Ihvertfall ikke før de etterhvert fikk bittelitt kred for design her og der mens furumøblene herjet landet forøvrig.)

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:41   #142
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Joda.
Men det finnes kun en eneste grunn til å noensinne vurdere å fly Ryanair. Og det er prisen. Tar man den ut av likningen - hvilket man kan om man har gode priser andre steder - så hadde da ingen giddet å flydd med dem.



For mange er det jo faktisk sånn at de enten kan reise med Ryan Air på storbyferie- eller ikke i det hele tatt.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:21   #143
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.



For mange er det jo faktisk sånn at de enten kan reise med Ryan Air på storbyferie- eller ikke i det hele tatt.

Jupp. Jeg flyr ikke SAS på svipptur til London for å prøve klær.

Derimot flyr jeg definitivt SAS eller Norwegian hvis jeg skal i et møte eller noe.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:25   #144
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

...men det var en Ryanair-reklame altså?

Ja, det var omtrent det eneste jeg fikk med meg mens disse gigantiske kroppsdelene kjørte forbi meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 11:32   #145
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.



For mange er det jo faktisk sånn at de enten kan reise med Ryan Air på storbyferie- eller ikke i det hele tatt.

Og da er det liksom ikke noe å lure på engang.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 12:53   #146
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jupp. Jeg flyr ikke SAS på svipptur til London for å prøve klær.

Hvis man overhodet vurderer å FLY til London på svipptur for å prøve klær, så bør man kanskje vurdere om igjen?....

Det er blitt altfor enkelt og altfor billig å fly...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 12:59   #147
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og da er det liksom ikke noe å lure på engang.

Ikke?

Er det slik at alle skal kunne fly overalt og nårsomhelst bare fordi at ALLE skal gjøre ALT som andre gjør... Det blir litt sånn "om du har ny bil, så skal jaggu jeg ha ny bil også". Bruk og kast og uten tanke for om man trenger eller ikke.

Da jeg var ung (nå høres jeg eldgammel ut ) så måtte mine guttekamerater ta toget hjem på perm fra militæret, ELLER de måtte vente og spare penger og reise senere med fly...Nå SKAL alle i førstegangstjeneste fly hjem på perm - hver gang. For litt siden sto to illsinte mødre på forsiden av lokalavisen her og klaget sin nød fordi flybillettene var for dyre, slik at sønnene kom hjem for sjelden. Er toget blitt for dårlig for folk? MÅ alle ha muligheten til å ta fly?

En avsporing, men dog...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:08   #148
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg kjenner at jeg heier på deg Elin! Og jeg bor altså i en del av landet hvor det ikke går tog, sånn at de eneste realistiske alternativene som regel er å fly eller bli hjemme. Det er ikke en menneskerett å fly til London for å shoppe.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:14   #149
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvis man overhodet vurderer å FLY til London på svipptur for å prøve klær, så bør man kanskje vurdere om igjen?....

Det er blitt altfor enkelt og altfor billig å fly...

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg kjenner at jeg heier på deg Elin! Og jeg bor altså i en del av landet hvor det ikke går tog, sånn at de eneste realistiske alternativene som regel er å fly eller bli hjemme. Det er ikke en menneskerett å fly til London for å shoppe.

Nei. Men det er ikke forbudt heller. Så da gjør noen det iblant. Og lever lykkelig med det valget.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:23   #150
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg kjenner at jeg heier på deg Elin! Og jeg bor altså i en del av landet hvor det ikke går tog, sånn at de eneste realistiske alternativene som regel er å fly eller bli hjemme. Det er ikke en menneskerett å fly til London for å shoppe.

Ja, ikke sant.
Dessuten har vi politikere som har bestemt at fly skal være en menneskerett i hele Norge, og derfor har åpnet for fri konkurranse i luftfarten slik at flyselskapene kan fly side om side til alle flyplasser bare for konkurransens skyld, og for at det skal gagne distriktene. Ikke noe sted i verden flys det mer enn i Norge i fht. innbyggertallet. Det er et sinnssykt stort rutenett i Norge, man kan fly nærsagt overalt - ofte. Bare til Lofoten kan man f.eks. fly fra Bodø til BÅDE Leknes og Svolvær... Rekk opp en hånd de som synes det er for langt å kjøre bil eller buss mellom Leknes og Svolvær? Det er ren skjær galskap alt sammen.

Egentlig burde jeg ikke ha disse holdningene ettersom flybransjen sysselsetter både meg, kjæresten min og søsteren min osv. men jeg ser galskapen på nært hold daglig, og jeg synes ikke det er noen rød tråd mellom det som politikerne på den ene siden sier, men som de jobber stikk i strid i mot:

"-Kjør kollektivt, la privatbilen stå...tenk på miljøet! Men ta gjerne fly for det opprettholder syssel-og bosetting, og fører til lavere priser på flybilletter"

Politisk korrekt og politisk ukorrekt i en stor mølje.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:26   #151
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?



Jeg kan godt være med på å begrense bruken av fly. Men jeg vil fremdeles komme til å velge å fly rimelig fremfor dyrt dersom det ikke har noen forskjell for meg ellers altså. Jeg kan godt tåle at flyselskapet jeg bruker har Harry reklameplakat for eksempel.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:28   #152
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå håper jeg du tuller? Jeg har jobbet 17 år i selskapet og har aldri vært i streik. Det sier vel litt om hvor ofte vi streiker...
Vet du egentlig når det sist var streik i SAS som rammet passasjerer, eller er det bare en antakelse du kommer med her?

SAS har kanskje ikke vært i streik i Norge de siste årene, men i Sverige og Danmark. Og det har flere ganger vært fare for at streiking i norsk SAS skulle ramme passasjerene.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvis man overhodet vurderer å FLY til London på svipptur for å prøve klær, så bør man kanskje vurdere om igjen?....

Det er blitt altfor enkelt og altfor billig å fly...

Enig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:31   #153
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

(Det høres ut som jeg flyr i ett kjør, men jeg gjør igrunnen ikke det altså.)

  Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:33   #154
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Jeg kan godt være med på å begrense bruken av fly. Men jeg vil fremdeles komme til å velge å fly rimelig fremfor dyrt dersom det ikke har noen forskjell for meg ellers altså. Jeg kan godt tåle at flyselskapet jeg bruker har Harry reklameplakat for eksempel.

Men kan du tåle at dine penger brukes for å opprettholde et system som bl.a. ikke tillater at de ansatte organiserer seg?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:06   #155
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ikke?


Nei, faktisk ikke.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:12   #156
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men kan du tåle at dine penger brukes for å opprettholde et system som bl.a. ikke tillater at de ansatte organiserer seg?

nettopp. Det er helt greit hvis man ikke bryr seg om slikt ting og velger Ryan Air. Det jeg imidertid stusser litt over (og nå snakker jeg ikke om deg smilefjes) er alle bekjente jeg har som er voldsomt opptatt av spørsmål rundt bærekraft utviklig, etisk forbruk og hele pakken, MEN, når det gjelder flyreiser så gir de fullstending beng i disse prinsippene. Jeg blir mer en småkvalm av slik dobbeltmoral.

Igjen, jeg snakker generelt om folk.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:15   #157
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, faktisk ikke.

Og da har du faktisk svart på spørsmålet mitt.

Sitat:

Men kan du tåle at dine penger brukes for å opprettholde et system som bl.a. ikke tillater at de ansatte organiserer seg?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:53   #158
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og da har du faktisk svart på spørsmålet mitt.

Nei, jeg har ikke svart på spørsmålet ditt, jeg svarte på Elins spørsmål.

Hvis Ryanair er så utrolig dårlige på absolutt alt fra personalpolitikk til kundebehandling, så kan jeg ikke forstå hvorfor selskapet fremdeles eksisterer.
Ok, jeg støtter Elin i hennes engasjement i forhold til de ansatte - men jeg tenker også at hvis det er så utrolig forferdelig å jobbe hos Ryanair, så kan jeg ikke forstå at noen gjør det i det hele tatt. De ansatte har et valg, og ingen tvinger dem til å jobbe der.

For mitt vedkommende var jeg svært skeptisk til Ryanair før jeg hadde flydd med de, men etter å ha brukt de på to turer til Dublin, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke dem igjen. De flyr til destinasjoner som appellerer til meg, de er rimelige (stort sett), og man kommer seg fram og tilbake. Jeg har bare opplevd smilende og flinke kabinansatte. Og det helt essensielle; Det tar 15 minutter for meg å komme til flyplassen.

Hadde Norwegian hatt samme rutetilbud som Ryanair fra Rygge, så hadde jeg trolig valgt dem, men det har de ikke. Derfor er Ryanair et soleklart valg for meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:59   #159
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, jeg har ikke svart på spørsmålet ditt, jeg svarte på Elins spørsmål.

Hvis Ryanair er så utrolig dårlige på absolutt alt fra personalpolitikk til kundebehandling, så kan jeg ikke forstå hvorfor selskapet fremdeles eksisterer.
Ok, jeg støtter Elin i hennes engasjement i forhold til de ansatte - men jeg tenker også at hvis det er så utrolig forferdelig å jobbe hos Ryanair, så kan jeg ikke forstå at noen gjør det i det hele tatt. De ansatte har et valg, og ingen tvinger dem til å jobbe der.

For mitt vedkommende var jeg svært skeptisk til Ryanair før jeg hadde flydd med de, men etter å ha brukt de på to turer til Dublin, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke dem igjen. De flyr til destinasjoner som appellerer til meg, de er rimelige (stort sett), og man kommer seg fram og tilbake. Jeg har bare opplevd smilende og flinke kabinansatte. Og det helt essensielle; Det tar 15 minutter for meg å komme til flyplassen.

Hadde Norwegian hatt samme rutetilbud som Ryanair fra Rygge, så hadde jeg trolig valgt dem, men det har de ikke. Derfor er Ryanair et soleklart valg for meg.

Du svarte kanskje på quoten til Elin, men innholdet i innlegget ditt besvarte spørsmålet jeg stilte. Innlegget jeg nå quoter bekrefter jo også det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:02   #160
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.037
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hvis Ryanair er så utrolig dårlige på absolutt alt fra personalpolitikk til kundebehandling, så kan jeg ikke forstå hvorfor selskapet fremdeles eksisterer.
Ok, jeg støtter Elin i hennes engasjement i forhold til de ansatte - men jeg tenker også at hvis det er så utrolig forferdelig å jobbe hos Ryanair, så kan jeg ikke forstå at noen gjør det i det hele tatt. De ansatte har et valg, og ingen tvinger dem til å jobbe der.

For noen er nok valget å få jobbe med det de har lyst til eller å ikke jobbe med det i det hele tatt. Når de har fått litt erfaring forsvinner de.
Nå har jeg ikke så mye peiling på RyanAir akkurat, men flyjobber gror ikke på trær akkurat.
De kan forresten være så billig de bare vil, jeg kommer aldri til å fly med de.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no