Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-13, 16:59   #141
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Myl bør roe seg kraftig ned. Hun opptrer etisk klanderverdig her, med alt det hun sier nå. Makan. Dette er lavmål.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 16:59   #142
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg tror det avhenger veldig av hva straffen blir, og av hvor mange tåredryppende "stakkars uskyldig dømte Rune Øygard" historier vi får i media i nærmeste fremtid. Tenk på hva han har vært gjennom, belastningen på familien, den fæle mediedekningen og så videre og videre. Han har da bare vært litt uheldig med språkbruken og grensesettingen sin, men så snill og god en kar bør få en sjanse til. Kanskje bør man vurdere et norskkurs først, men ellers en kjernekar. Man må også huske at han har en god del mennesker i posisjoner i ryggen i lokalsamfunnet, skjult, eller åpent.

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:00   #143
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Enig med Maverick, det er utrolig mange skjerpende omstendigheter her som bør komme til uttrykk både i straffeutmålingen og erstatningssummen. Blir kvalm av snakket til Larsen om hvor fælt dette er for Øygard.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:03   #144
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Enig med Maverick, det er utrolig mange skjerpende omstendigheter her som bør komme til uttrykk både i straffeutmålingen og erstatningssummen. Blir kvalm av snakket til Larsen om hvor fælt dette er for Øygard.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:04   #145
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

MYL gjør den jobben hun skal, man kan synes hva man vil om ham og jeg ønsker han og argumentasjoene deres til helvete, men det er en av grunnsteinene i et rettsamfunn at selv de ekkleste kvalmeste og følelsess messig frastøtende forbrytere får reelt forsvar. Om jeg har gjort noe skikkelig gærn gjett hvem jeg vil ha i hjørnet mitt. Media der i mot. Deres dekkning og annsvar i forhold til å la sløføkken få prosedere i media og drive karakterdrap i beste sendetid det har jeg mye å utsette på.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:05   #146
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Jeg tror det avhenger veldig av hva straffen blir, og av hvor mange tåredryppende "stakkars uskyldig dømte Rune Øygard" historier vi får i media i nærmeste fremtid. Tenk på hva han har vært gjennom, belastningen på familien, den fæle mediedekningen og så videre og videre. Han har da bare vært litt uheldig med språkbruken og grensesettingen sin, men så snill og god en kar bør få en sjanse til. Kanskje bør man vurdere et norskkurs først, men ellers en kjernekar. Man må også huske at han har en god del mennesker i posisjoner i ryggen i lokalsamfunnet, skjult, eller åpent.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:08   #147
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Jeg tror det avhenger veldig av hva straffen blir, og av hvor mange tåredryppende "stakkars uskyldig dømte Rune Øygard" historier vi får i media i nærmeste fremtid. Tenk på hva han har vært gjennom, belastningen på familien, den fæle mediedekningen og så videre og videre. Han har da bare vært litt uheldig med språkbruken og grensesettingen sin, men så snill og god en kar bør få en sjanse til. Kanskje bør man vurdere et norskkurs først, men ellers en kjernekar. Man må også huske at han har en god del mennesker i posisjoner i ryggen i lokalsamfunnet, skjult, eller åpent.

Tanken gjør meg dritforbanna... HAN ER DØMT, svinet har gjort de,t han har selv valgt å prosedere åpent i media )(/&%€# åh jeg er glad det ikke er meg som skal være den rasjonelle og fornutige her ass.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:18   #148
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Han er dømt. Hun er trodd. Det er faktisk det viktigste.

Dette må gjentas mange ganger. Hun er trodd! Jentas bistandsadvokat sier det samme. Hun er trodd. Det er faktisk det viktigste. Det er ikke slik at hun er trodd bare litt. Sier man det mange nok ganger er det det som blir sannheten. Tiltalen var delt i to, men de klarte ikke å bevise utover enhvert tvil at det første samleiet fant sted før hun fylte 14. Hun er derimot trodd, han er dømt.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:19   #149
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.648
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Det at han la press på henne om å ha intim kontakt med en annen gutt for å dekke over forholdet deres, må vel også være skjerpende? Og det var forhold som ikke var kjent i tingretten og dermed ikke ble lagt til grunn for straffeutmålingen der.

Det sto at MYL i sin prosedyre i morgen vil legge stor vekt på Øygards helsetilstand og hvilket enormt sosialt fall saken har vært for ham. Seriøst? Kan fallhøyden fordi han hadde høy sosial status i lokalsamfunnet sitt virke formildende?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:25   #150
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det at han la press på henne om å ha intim kontakt med en annen gutt for å dekke over forholdet deres, må vel også være skjerpende? Og det var forhold som ikke var kjent i tingretten og dermed ikke ble lagt til grunn for straffeutmålingen der.

Det sto at MYL i sin prosedyre i morgen vil legge stor vekt på Øygards helsetilstand og hvilket enormt sosialt fall saken har vært for ham. Seriøst? Kan fallhøyden fordi han hadde høy sosial status i lokalsamfunnet sitt virke formildende?

Ja! Det hadde jeg nesten glemt, men det var jo helt forferdelig!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:34   #151
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg fikk rett. :hobbyadvokat:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:34   #152
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Han er dømt. Hun er trodd. Det er faktisk det viktigste.

Det tenker jeg også, og jeg ble litt overrasket over reaksjonene i denne tråden. Takk gud for at hun er trodd! De tror jo på henne ang. hytteturen også, men at det var for mye usikkerhet rundt tidspunktet. Nå håper jeg bare han får maksimal straff innenfor rammene.

At MYL sover om natten er beyond me. :spy:

Storm er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 17:57   #153
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.


Det sto at MYL i sin prosedyre i morgen vil legge stor vekt på Øygards helsetilstand og hvilket enormt sosialt fall saken har vært for ham. Seriøst? Kan fallhøyden fordi han hadde høy sosial status i lokalsamfunnet sitt virke formildende?

Hun kan jo bruke hvilke argumenter hun vil. Selv tror jeg ikke hun kommer langt med slikt prat. Men hun må jo bruke de tingene de kan klamre seg til.

Jeg er ikke sjokkert over henne, og synes mange har en litt rar innstilling til hvordan en forsvarsadvokat skal oppføre seg. For mye paralleller til ABB-saken, som var en sak med et helt annet juridisk utgangspunkt?

Juryen sier jo for øvrig ikke at de tror samleie før 14 år er tull, men at det er for mye tvil om tidspunktet til at de med hånden på hjertet kan si han er skyldig. Så da har vel MYL gjort en ok jobb, vil jeg tro.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå  
Gammel 22-05-13, 17:58   #154
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg er enig i at det er det viktige her - hun er trodd og han er dømt.

Det har nok vært for stor usikkerhet for juryen rundt hytteturen slik at de har måttet komme ned på rimelig tvil.

Likevel så er jeg svært spent på straffeutmålingen og redd for at det kan bli langt, langt mindre siden han er frikjent for det mest alvorlige punktet.

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 18:01   #155
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.434
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Men, altså, hvorfor fikk han bare 4 år sist når strafferammen var 15 år? Hva skal til for at de faktisk går etter alle 6 årene de har mulighet for nå? Aktor altså?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 18:02   #156
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.648
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hun kan jo bruke hvilke argumenter hun vil. Selv tror jeg ikke hun kommer langt med slikt prat. Men hun må jo bruke de tingene de kan klamre seg til.

Jeg regner med hun bruker de argumentene hun har mest tro på at hun får gjennomslag for, bl.a. med utgangspunkt i tidligere rettspraksis. Spørsmålet mitt var mer om det virkelig er vanlig at dette fungerer formildende.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 18:03   #157
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.580
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg lurer på det samme som Martis. Må det være skjerpende omstendigheter for å gi maksstraff?

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 18:18   #158
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg lurer på det samme som Martis. Må det være skjerpende omstendigheter for å gi maksstraff?

Nja, det vil jeg nok si. Det spares jo til de aller aller verste sakene. Man kan jo tenke seg et tilsvarende tilfelle med sex med barn under 14 år, med gruppevoldtekt av mye yngre barn, enorme skader osv.

Jeg antar han nå får ganske lav straff, og skulle ønske strafferammen var større. Dog tror/håper jeg det vektelegges antall ganger, hun i sårbar situasjon (?), stor aldersforskjell og ulikhet i sosial status/han har misbrukt sin stilling.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå  
Gammel 22-05-13, 19:45   #159
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg synes dette oppsummerer godt hvor det er utrolig trist at han ble frifunnet for tiltalepunkt 1.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 19:59   #160
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.340
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Den artikkelen oppsummerer egentlig godt hvorfor jeg tror lagrett/juryordning ikke egentlig er heldig. Jeg føler meg ikke trygg nok på at de har analysert det totale bildet slik det står skrevet her. De brukte fryktelig kort tid på avgjørelsen når de kom fram til Nei i det ene skyldspørsmålet og Ja i det andre, det skulle ha tatt lengre tid all den tid de da veksler på å tro på jenta og Øygard.
Jeg forstår det ikke. Jeg forstår ikke hvordan nye sms-bevis, stadige løgner fra Øygard, som de må ha tolket som løgner all den tid de dømmer han i skyldspørsmål nr 2, kan få de til å trekke slutningen om at jenta lyver om det første.
Jeg må selvsagt ta forbehold om at jeg ikke sitter på all informasjonen, men likevel.
Jeg kjenner enda mer enn før at det er skummelt med lagrett/jury.

skyfri er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no