Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 20:17   #141
Picayune
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 39
Picayune har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Denne har vi lenge hatt planer om å kjøpe også. Er lyden bra? Hvilken størrelse kjøpte du?

Kjøpte L siden jeg ikke har så stor stue. Overraskende bra lyd og jeg er kjempefornøyd.
Men ta med i beregningen at jeg ikke er noen hi-fi-nerd...

Picayune er ikke aktiv  
Gammel 20-07-10, 20:27   #142
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Høres bra ut!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 20:59   #143
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg kom over dette bildet i dag, og ble helt forelsket.
Det var HELT meg.
Så da måtte jeg kjøpe.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 22:57   #144
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Ny kopp til kaffen min
Limegrønn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 08:52   #145
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Veldig fint bilde, Nessie, og fin kopp! Sånn har jeg også. Men den er ikke tett, så man må være forsiktig om man skal ha den i veska.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 11:04   #146
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Veldig fint bilde, Nessie, og fin kopp! Sånn har jeg også. Men den er ikke tett, så man må være forsiktig om man skal ha den i veska.

Hadde ikke falt meg inn på putte den i veska!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 11:08   #147
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Halvgjennomsiktige rullegardiner til stua, de skjermer for sola, men ikke lyset og er ganske fine i tillegg.



Til rommet til snuppa.

Hun skal få denne lampa, men den var utsolgt i går:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 12:43   #148
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hadde ikke falt meg inn på putte den i veska!

Fint! Jeg gjør det, når jeg skal til jobb. Men da et sted i veska hvor den står stødig, også må jeg huske på å ikke lene meg forover med veska, f.eks. når jeg leverer barn i bhg, for da pipler det ut kaffe på alle tingene mine. Jeg har en annen termokopp også, som er mer kompakt og har skikkelig skrulokk. Den er tett, men til gjengjeld ikke like praktisk å drikke av.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 15:34   #149
Maybell
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 32
Maybell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Halvgjennomsiktige rullegardiner til stua, de skjermer for sola, men ikke lyset og er ganske fine i tillegg.




Vurderer annen lys-skjerming enn persienner. Hvor har du kjøpt disse og hva betalte du? Hvordan er disse i forhold til vanlige persienner? Tenker da både på det funksjonelle og utseendemessig?

Maybell er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 15:56   #150
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.797
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kokosbolle: hvor har du kjøpt Sengehimmelen??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 17:14   #151
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Maybell, her.

Vurderer annen lys-skjerming enn persienner. Hvor har du kjøpt disse og hva betalte du? Hvordan er disse i forhold til vanlige persienner? Tenker da både på det funksjonelle og utseendemessig?

De er fra Ikea. De skjermer mest mot reflekser i tvskjermer og sånt, så vi har markise på utsiden mot den verste varme sola. Husker ikke pris.

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Kokosbolle: hvor har du kjøpt Sengehimmelen??

Ikea.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 24-07-10, 22:25   #152
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.797
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg må på IKEA skjønner jeg

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 15:13   #153
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Liftgardiner til Lekerommet

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 20:28   #154
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.899
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

To sånne, tror jeg skal begynne å samle i flere farger


også en sånn kopp, har 2 fra før i andre stripevarianter:

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 21:34   #155
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II



Strengt tatt en eksteriørting, men den passer kanskje her alikevel! Skal settes til oppbevaring, og taes frem til forhåpentligvis nybygd hus neste vår!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 21:48   #156
hjemmemammaen
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 1
hjemmemammaen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Vi bestilte også gulv hos gulvdeal - Ask hvit 3-stavs parkett. Veldig bra service og ikke minst fantastiske priser. Vi sparte faktisk over 13000,- i forhold til byggmakker ! Vi hadde ikke lagt parkett før men de hjalp oss med tips. Hadde sinnsykt bra peiling han vi snakket med. Leste også her før vi satte i gang :-) Gulvet ble lekkert !

hjemmemammaen er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 22:09   #157
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Til hytta:









__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 22:10   #158
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Til hjemme:



42" LED TV:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 17:56   #159
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.797
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Virkelig handlet skjønner jeg, Nessie!

Jeg har kjøpt:
Hemnes dagseng til minstejentas rom som pusses opp nå om dagen.


2 iitalia origokopper:


og 9 nye fat til samlinga rosendahl grand cru hvit 23 cm.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 22:56   #160
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.899
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Virkelig handlet skjønner jeg, Nessie!

Jeg har kjøpt:
Hemnes dagseng til minstejentas rom som pusses opp nå om dagen.

Vært på Ikea idag og kjøpt en slik seng vi også, fader så tunge de er.....

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no