Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-23, 12:16   #141
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Jeg er kynisk - jeg tror Sindre tar en for laget.

Jeg sliter med å tro det, og kan godt innrømme at jeg er naiv. Men grunnen til at jeg sliter med å tro det er at profitten han sitter igjen med etter 8 år (litt over 200 000 pr år) virker for liten til at det ville ha verdt det for Erna tror jeg.

Jeg har aldri stemt Høyre og håper ikke at de kommer til makta igjen, men jeg tviler ikke på at Erna er en politiker med integritet og motivasjon, basert på hennes politiske standpunkt. Jeg tror at en veldig stor del av hennes identitet er knyttet til rollen som rikspolitiker og den standingen hun hadde som statsminister og som leder for Høyre. Jeg tror ikke at en risiko for å miste dette er verdt ca 200 000 i året for henne. Dersom det kommer fram at Finnes har tjent vesentlig mye mer enn dette så vil jeg kanskje revurdere mitt ståsted.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 12:20   #142
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ja, fy fader. Nå er det mye skit i norsk politikk.

Jeg ville ikke brukt akkurat de ordene. (Sorry, men vanskelig å motstå...)

Jeg tror at det har vært mye skit i norsk politikk siden politikken oppsto, men nå kommer det for dagen hvor mye skit det er. Det skal vi være takknemlige for og forhåpentligvis kan vi bruke det til å få bedre transparens i maktens sfærer.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 12:54   #143
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg sliter med å tro det, og kan godt innrømme at jeg er naiv. Men grunnen til at jeg sliter med å tro det er at profitten han sitter igjen med etter 8 år (litt over 200 000 pr år) virker for liten til at det ville ha verdt det for Erna tror jeg.

Jeg har aldri stemt Høyre og håper ikke at de kommer til makta igjen, men jeg tviler ikke på at Erna er en politiker med integritet og motivasjon, basert på hennes politiske standpunkt. Jeg tror at en veldig stor del av hennes identitet er knyttet til rollen som rikspolitiker og den standingen hun hadde som statsminister og som leder for Høyre. Jeg tror ikke at en risiko for å miste dette er verdt ca 200 000 i året for henne. Dersom det kommer fram at Finnes har tjent vesentlig mye mer enn dette så vil jeg kanskje revurdere mitt ståsted.

Jeg synes dessverre at det menneskesynet som har fremkommet fra gemalen, blant annet i boka hans, vitner om en ovenfra -og nedholdning. Forøvrig synes jeg det er griskt å skrive bok mens kona fortsatt er aktiv politiker. Får inntrykk av at disse mener de er entitled til mer enn vanlige folk. Da kan moral-kompasset kanskje forskyves også, særlig om penger er et mål. 200 000 i året er ikke lite penger for folk flest.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 14:05   #144
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.459
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Om det er slik at han lodeecsv en slags spillegalskap, så kan jo det være motivasjon for å golfesset skjult, både for han og henne. Ikke summen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 14:12   #145
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.622
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Med den store andelen forhåndsstemmer hadde det kanskje påvirket valgresultatet noe, men ikke så veldig mye. Tror jeg.


I enkelte kommuner (som min) er det så jevnt at det kan slå ut. Hadde Ap fått ett mandat til her på bekostning av høyresiden, ville det antakelig vært et avklart flertall nå. I stedet sitter vi og venter på et par ustabile småpartier som ser hvor de kan få mest.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 14:13   #146
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

200000 ekstra i året, kanskje mer, er vel også merkbart og velkomment i en husstand med deres inntekt, og det er ikke alltid det erså mye som skal til for at noen, også mennesker med god økonomi gjør seg til 'tyv'.


Jeg har forresten aldri skjønt dette snakket om jordnærhet, for meg har hun virket ganske arrogant, til tider 'slem' og med liten forståelse for de som virkelig er i en knipe, det samme har aksjemannen.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 14:21   #147
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg synes dessverre at det menneskesynet som har fremkommet fra gemalen, blant annet i boka hans, vitner om en ovenfra -og nedholdning.

Fra henne også synes jeg; synes det kom fint fram i uttalelsen hennes om "men spørsmålet er om de hadde råd til det før. " Og innførelsen av karensåret.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 14:37   #148
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg synes dessverre at det menneskesynet som har fremkommet fra gemalen, blant annet i boka hans, vitner om en ovenfra -og nedholdning. Forøvrig synes jeg det er griskt å skrive bok mens kona fortsatt er aktiv politiker. Får inntrykk av at disse mener de er entitled til mer enn vanlige folk. Da kan moral-kompasset kanskje forskyves også, særlig om penger er et mål. 200 000 i året er ikke lite penger for folk flest.

Jeg er helt enig i at 200 000 i året er mye for vanlige folk. Men jeg snakket her om at 200 000 i året ikke er nok for at Erna skal ha sittet stille og vært vitende om hva mannen drev med. Og hvilket menneskesyn han forfekter sa jeg ikke noe om, men det virker tydelig at han føler seg hevet over regler. Men poenget mitt var altså at jeg ikke tror at Erna visste hva han drev med. Burde hun visst det, ja. Men jeg tror ikke hun visste det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 14:48   #149
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.434
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg regner med at han hadde disse pengene på aksjesparekonto og de pengene dermed ikke har kommet inn i den vanlige økonomien deres som det har blitt skrevet om over her.

Sitat:

En aksjesparekonto er en konto hvor du kan kjøpe og selge aksjer og aksjefond skattefritt. Gevinster blir ikke skattlagt og det gis ikke fradrag for tap så lenge verdien holdes inne på kontoen. Du kan når som helst ta ut (uttak) kostprisen din skattefritt (innskutt beløp).

Jwg tror ikke at han har tatt skylden for å redde Erna.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 15:04   #150
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.697
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

200 000 i året, eller altså 1,8 mill, ermue penger i en vanlig økonomi.

Men likevel, her tror jeg at jeg siterer en gammel kollega som håndterte innbetalinger i millionklassen daglig.

"Jeg gjør meg ikke til kjeltring for mindre enn at jeg kan flytte meg og de jeg vil ha med meg til et sted langt borte og aldri bli funnet og leve godt resten av mitt liv."

Og det krever mer enn 1,8 mill for å være verd det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 16:17   #151
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg ville ikke brukt akkurat de ordene. (Sorry, men vanskelig å motstå...)

Jeg tror at det har vært mye skit i norsk politikk siden politikken oppsto, men nå kommer det for dagen hvor mye skit det er. Det skal vi være takknemlige for og forhåpentligvis kan vi bruke det til å få bedre transparens i maktens sfærer.

Jeg er helt enig.

Og av det andre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 16:18   #152
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om det er slik at han lodeecsv en slags spillegalskap, så kan jo det være motivasjon for å golfesset skjult, både for han og henne. Ikke summen.

Jeg troooor jeg forstår hva du mener. Men er ikke hundre prosent sikker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 16:20   #153
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Og angående Erna, så er jeg muligens farget av at jeg ikke er i nærheten av politisk blå, og dessuten av at jeg ikke kjenner henne. Men jeg har også, i mange sammenhenger, oppfattet mange av hennes uttalelser som arrogante, nedlatende og uten forståelse for hvordan mennesker har det. Jeg har drøssevis med eksempler. Det kan selvsagt likevel hende at hun er en hyggelig dame.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 16:28   #154
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er fortsatt irritert for at hun brukte min profesjon som «skjellsord» på tv. («Sosionomisere» om folk som etter hennes mening er dumsnille og naive). :bidrar:

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 16:58   #155
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg er fortsatt irritert for at hun brukte min profesjon som «skjellsord» på tv. («Sosionomisere» om folk som etter hennes mening er dumsnille og naive). :bidrar:

Ja, og akkurat slike ting har jeg opplevd flere ganger fra henne. Jeg har ikke fått med meg akkurat det du nevner, men hun kommer enkelte ganger med noen sånne idiotiske og nedlatende uttalelser.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 16:59   #156
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg er fortsatt irritert for at hun brukte min profesjon som «skjellsord» på tv. («Sosionomisere» om folk som etter hennes mening er dumsnille og naive). :bidrar:

Og så lot hun etterpå som om hun ikke hadde ment det slik.

Hun er respektløs, arrogant og nedlatende. Jeg tror ikke et sekund på at hun ikke visste om dette her og jeg synes ikke det minste synd på henne.


Sist redigert av Éowyn : 17-09-23 kl 17:07.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 17:24   #157
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.668
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og angående Erna, så er jeg muligens farget av at jeg ikke er i nærheten av politisk blå, og dessuten av at jeg ikke kjenner henne. Men jeg har også, i mange sammenhenger, oppfattet mange av hennes uttalelser som arrogante, nedlatende og uten forståelse for hvordan mennesker har det. Jeg har drøssevis med eksempler. Det kan selvsagt likevel hende at hun er en hyggelig dame.

Helt enig. Jeg synes også det er vanvittig naivt å tro på krokodilletårene hennes, hun hadde mulighet til å undersøke dette lenge før.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 17:50   #158
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Helt enig. Jeg synes også det er vanvittig naivt å tro på krokodilletårene hennes, hun hadde mulighet til å undersøke dette lenge før.

Vanvittig naivt, faktisk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 17:54   #159
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro om henne, jeg. Om hun visste noe eller ikke visste noe, det klarer jeg ikke å mene noe om. Jeg har virkelig ingen peiling. (Jo, jeg tror hun visste noe før valget, det tror jeg.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-23, 18:27   #160
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.247
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror faktisk ikke dette var lett å finne ut av for Solberg. Han har virkelig gjort seg flid med å skjule sporene sine. Sånn sett så blir det kanskje mer alvorlig for Huitfeldt - mannen hennes ser ikke ut til å gjort en på langt nær like «god» jobb med å skjule hva han drev med - det ville vært lettere for henne å finne ut av det, enn Solberg.

Men det kan hende det er sånn man vil ende opp med å tolke «plikt» altså. At man rett og slett må hyre inn en revisor en gang i året for å gå ektefellene sine etter i sømmene?


Jeg får en assosiasjon til Johaug: hun valgte å stole på legen sin og bruke en salve han sa var grei. Hans skyld, men hennes ansvar likevel, og hun som måtte ta konsekvensen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no