Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 18:35   #1561
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Denne ulltrøya i alpakka, med blondekant kjøpte jeg på nett, av en blogger. Det er så herligt med hjemmestrikket tøy, og siden jeg ikke er noe flink selv, er det greit å finne andre til å gjøre jobben. Den skal vel egentlig brukes under klærne, men den vår så fin så..
Maisi er stolt modell!

Oi, sikke nydelig jente og lækker vest ! Synes også at blitz er

Gammel 12-02-07, 20:24   #1562
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånne hjemmestrikkede vester får vi fra farmor. Kjempedeilige.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 12-02-07, 20:26   #1563
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på 80 talls party og vært på ungdomsavdelingen til HM for å finne stæsj. Det var med skrekk og nostalgi jeg kunne velge og vrake i gyselige accessoirer fra en svunnen tid. Kom hjem med klipssløyfer i lakk til sko, knallblå plastøredobber og et nyyyyyydelig blått plastsmykke.

Skjønner jeg begynner å bli gammel.

Gammel 12-02-07, 20:27   #1564
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er en skikkelig "snasen bærte" i nyklærne Gunnis!

Gammel 12-02-07, 20:42   #1565
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg skal på 80 talls party og vært på ungdomsavdelingen til HM for å finne stæsj. Det var med skrekk og nostalgi jeg kunne velge og vrake i gyselige accessoirer fra en svunnen tid. Kom hjem med klipssløyfer i lakk til sko, knallblå plastøredobber og et nyyyyyydelig blått plastsmykke.

Skjønner jeg begynner å bli gammel.

Bilder! Bilder!

Gammel 12-02-07, 20:43   #1566
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Denne ulltrøya i alpakka, med blondekant kjøpte jeg på nett, av en blogger. Det er så herligt med hjemmestrikket tøy, og siden jeg ikke er noe flink selv, er det greit å finne andre til å gjøre jobben. Den skal vel egentlig brukes under klærne, men den vår så fin så..
Maisi er stolt modell!

Den var helt aldeles nydelig!! Gjett om jeg skal få svigermor til å strikke en sånn!!!

Gammel 12-02-07, 20:52   #1567
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Du er en skikkelig "snasen bærte" i nyklærne Gunnis!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-02-07, 08:20   #1568
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Teller nytt alpintøy også? I allefall har jeg kjøpt meg ny hvit (veldig fornuftig farge) Salomon jakke, med litt rødt under armene, med rød Salomon bukse til. Jakken har også en avtagbare innerjakke i noe som kan minne om tynn neopren. Praktisk. 3 jakker i en. Hurra! Nye røde alpinbriller måtte også til selvfølgelig.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 13-02-07, 17:21   #1569
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Teller nytt alpintøy også? I allefall har jeg kjøpt meg ny hvit (veldig fornuftig farge) Salomon jakke, med litt rødt under armene, med rød Salomon bukse til. Jakken har også en avtagbare innerjakke i noe som kan minne om tynn neopren. Praktisk. 3 jakker i en. Hurra! Nye røde alpinbriller måtte også til selvfølgelig.

Selvfølgelig!

Viktig å være kul i skibakken OG på afterski også!

Gammel 14-02-07, 09:55   #1570
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Jeg er så lei alle veskene mine (som enten er i brunt lær, eller svarte og syntetiske, samt eldgamle), så jeg kjøpte denne glade veska på Ebay, av merke Juicy Couture:

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 14-02-07, 10:26   #1571
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Jeg er så lei alle veskene mine (som enten er i brunt lær, eller svarte og syntetiske, samt eldgamle), så jeg kjøpte denne glade veska på Ebay, av merke Juicy Couture:

Oi, den var skikkelig fresh!

Gammel 14-02-07, 11:24   #1572
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Standard

Jepp, er drittlei vinter og mørket, og gleder meg til solbrun hud og fargerik sommer! Har et par lekre sandaler som vil passe SÅ godt til!

Gammel 14-02-07, 13:50   #1573
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Wow! Det kaller jeg VESKE ja! Skikkelig fin!! Hva måtte du betale for den på Ebay?

Gammel 14-02-07, 14:14   #1574
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Wow! Det kaller jeg VESKE ja! Skikkelig fin!! Hva måtte du betale for den på Ebay?

456,- inkl.frakt.
Den kommer i flere fargekombinasjoner : http://vetement-accessoires.search.e...Z1QQsofocusZbs

Utvalget varierer på www.ebay.com og www.ebay.fr .

Gammel 14-02-07, 14:44   #1575
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg shoppet MYE.

*Sommerskjørt og singlet fra Noa Noa, blå kjole/tunika fra Vero Moda, fuktighetskrem og dyprensmaske, solbriller (hadde glemt hjemme) og strømpebukse til meg
*Ulljakke og et skjerf fraNoa Noa, den nye Eliasfilmen, gullfargede goretex sko, camoskjørt og lypsyl til snuppa.
*Vårjakke, hvit bluse, Over Hekken (dvd), skjørt og topp fra Noa Noa og lypsyl til prinsessa.
*2 par vintersko (han ETER sko), dressjakke og belte til storebror.
*RL tennistrøye og RL polo stick til mannen.

Ja, og så litt småtteri til tantejentene mine.

Effektiv!

Gammel 14-02-07, 18:00   #1576
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

:bidrar:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Dmeklræ 023.jpg (161,2 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg Dmeklræ 024.jpg (125,1 KB, 44 visninger)
Filtype: jpg Dmeklræ.jpg (97,1 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg Dmeklræ 025.jpg (93,8 KB, 6 visninger)
Garbella er ikke aktiv  
Gammel 14-02-07, 19:30   #1577
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ojojoj, for en genser, Georgine. Lekker kjole og sko også, men den genseren kunne jeg gjort hva som helst for. Hvor?

Gammel 14-02-07, 19:35   #1578
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ojojoj, for en genser, Georgine. Lekker kjole og sko også, men den genseren kunne jeg gjort hva som helst for. Hvor?

Tusen takk Den er kjøpt på glassmagasinet på Mignon. Det var godt det var salg, for den kostet 950 og da var 50% rabatt trukket fra! Men det var en måtte-ha-genser

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 14-02-07, 22:36   #1579
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg en knasen Fornarinabukse.
Det var på tide, den eneste andre dongeribuksen jeg hadde er på god vei til falle fra hverandre.

Gammel 14-02-07, 23:56   #1580
tutta
Passiv

Standard

Jeg har shoppet litt til Pelix på Ebay :

Samt ny sminkekosten fra I.D make-up til meg.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.