Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-10, 22:22   #1501
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg er litt dum sammen med Vimsen.

Gammel 25-08-10, 22:24   #1502
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Åja. Det er bare jeg som er så raus altså? Eller.. dum? Dum, tenker jeg.

Jeg liker hvertfall å ta vare på de tingene, for de er seige å hente inn igjen, men det er snilt gjort av deg å sende!

Jeg er også snill, i forhold til at jeg mener jeg selv er veldig flink til å sende ved forespørsler.

Gammel 25-08-10, 22:35   #1503
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke tort å bytte inn kolleksjonene. Jeg skal se hva jeg har av bæsj.

Gammel 25-08-10, 22:36   #1504
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg liker hvertfall å ta vare på de tingene, for de er seige å hente inn igjen, men det er snilt gjort av deg å sende!

Jeg er også snill, i forhold til at jeg mener jeg selv er veldig flink til å sende ved forespørsler.

Det er du, ja

Gammel 25-08-10, 22:38   #1505
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det nyttet ikke.

Gammel 25-08-10, 22:42   #1506
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det nyttet ikke.

Hva nyttet ikke?

Og du må levere inn minst en kolleksjon av hver sort da! Det er jo litt av poenget.

Gammel 25-08-10, 22:46   #1507
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg har levert inn all bæsj. Skal lete videre.

Gammel 25-08-10, 22:50   #1508
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk du ikke salpeter når du leverte inn bæsjen? Så går du inn i hytta (?) og bruker den til å lage fyrverkeri.

Gammel 25-08-10, 22:55   #1509
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har levert inn all bæsj. Skal lete videre.

Da har du sikkert saltpeter i din inventory, og du kan lage fyrverkeri.

Jeg fikk søren meg Welcomemat i dag! Men nå er det sikkert ingen som trenger den lengre.

Gammel 25-08-10, 22:59   #1510
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg trenger kaffekopper og ullhansker! :-D (Bjørg)

Gammel 25-08-10, 23:00   #1511
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sendte deg hansker for noen minutter siden, Caz.

Er ute på runde. :gavmild:

Molo er ikke aktiv  
Gammel 25-08-10, 23:01   #1512
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Jeg har også vært på nisserunde.

Gammel 25-08-10, 23:03   #1513
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg har også vært på nisserunde.

Du har!

Molo er ikke aktiv  
Gammel 25-08-10, 23:17   #1514
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Sendte deg hansker for noen minutter siden, Caz.

Er ute på runde. :gavmild:

Takk

Gammel 25-08-10, 23:25   #1515
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

NÅ skjønte jeg det derre ønskeliste greiene og sendinga av stæsjet.

Vel. Bedre sent enn aldri.

Gammel 25-08-10, 23:29   #1516
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

NÅ skjønte jeg det derre ønskeliste greiene og sendinga av stæsjet.

Vel. Bedre sent enn aldri.

Tjihi!

Gammel 26-08-10, 09:59   #1517
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bæsj å sende Hvem var det som trengte det? Og har også en ekstra welcomemat.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-08-10, 17:51   #1518
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer fremdeles ikke inn.
Så hvis noen lurer på hvorfor de ikke får gaver av meg så er det derfor.

Gammel 26-08-10, 17:52   #1519
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg kommer fremdeles ikke inn.
Så hvis noen lurer på hvorfor de ikke får gaver av meg så er det derfor.

Så rart! Håper det ordner seg snart!

Gammel 26-08-10, 17:53   #1520
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jah, jeg skal ta en liten sjekk på diverse i kveld, dette startet etter at jeg installerte ny brannmur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.