|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Opp og ned
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerDu må prøve Armador en gang, den syns jeg er lettdrikkelig.
|
|
|
#125 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerIkke så mange. Jeg drikker ikke noen mengder. |
|
|
|
#126 |
|
Smugleser
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJeg er treig. Jeg sitter i åpent kontorlandskap. Jeg hyller (hyl ler? hyl-ler? grineler, var det, ja) av denne tråden.
|
|
|
#127 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerAh - jeg skal skrive en ny kritikk. Denne gangen er det en gammel, personlig venn jeg skal kritisere. Sist redigert av Slettet bruker : 12-08-10 kl 22:57. |
|
|
|
#128 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerPasser til. |
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerSkal vi se. |
|
|
|
#132 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerFor de som liker hvitvin vil jeg anbefale Cloudy Bay fra New Zealand. Den er virkelig et unikum. Bestillingsvin, dyr, men absolutt verdt å vente på og betale for. Smaker som syrlige sukkertøy, uten å være søt. Fantastisk.
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerOk, da - jeg leste feil. Den fikk jaggu ikke noen sekser. Det var ikke terning engang. |
|
|
|
#134 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerHvordan i all verden har denne tråden blitt så lang uten at jeg har sett den før? :grubler: |
|
|
|
#136 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerDenne tråden er et funn, og jeg kan lese den igjen og igjen for kosens skyld.
|
|
|
#137 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner
Enig i den! Tror til og med at det er skrukork på
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerNy dag - annen vin. |
|
|
|
#140 |
|
Permakulturell
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerÅh! Chianti Ruffino. Det må være sånn ca. første gangen i mitt liv jeg la merke til hvilken vin vi drakk til viltet vårt (på restuarant). Skalvise - for 16 år siden, tenker jeg. På fiin restaurant med relativt ny kjæreste.
|
![]() |
|
|