|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Det Polarjenta sa. Sist redigert av Strå : 15-04-10 kl 16:53. Årsak: La til Polyanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
maler
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Klart barn med foreldre som enten er for fattige til å betale avgift eller har grunner til å ikke delta i normal dugnadsaktivitet må få delta, man finner da alltid en løsning. Men mener dere at man på kan melde barnet sitt inn i en aktivitet som eksplisitt krever foreldredugnad eller betaling, for så å utebli uten å avtale det først? Skal man da regne med at alle skjønner at man har God Grunn uten at man sier noe som helst om det? Og bare godtar at de andre da må dekke opp?
![]() |
#123 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?
Det er greit så lenge det gjelder noen få.
![]() |
#124 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Og for ordens skyld, det er ikke sykdom og andre legitime grunner som gjør at en halv idrettsklubb ikke stiller på dugnader. Det gjelder noen få. Resten gidder ikke og mener de har bedre ting å bruke tiden på.
![]() |
#125 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg også. Men jeg gidder ikke bidra for de som ikke gidder og heller vil trene eller jobbe overtid i stedet. :liker også å trene og jobbe: |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Epikur
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Hvis alle som kunne bidra, faktisk, bidro, ville det vært større toleranse for at noen ikke makter.
![]() |
#129 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Her er jeg også...
![]() |
#130 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg har siden tidlig skolealder vært med i elevråd, skoleutvalg, Operasjon Dagsverk(til og med Russepresident
Så absolutt, men det begynner å bli litt mange som prøver å kjøpe seg fri, og da kan det være vanskelig å drive ulike aktiviteter fordi det ofte er avhengig av at det er mange foreldre som må stille opp.
![]() |
#131 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg er foreldrekontakt og i FAU for ungene på Forsterket Avdeling (Avdeling for barn med sammensatte utviklingsbehov) ved barneskolen til B. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|