Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-10, 10:06   #121
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg måtte ha en til av denne. Har kjøpt den i hvitt tidligere og endte opp med en i lilla/grått idag. Nydelig, lys og lett.
Utrolig hvordan KappAhl har kommet seg siste året. Tror ikke jeg har handlet der på maaaange år, før de plutselig fikk inn masse fint.

Den har jeg og, i hvitt! Synes den er rålekker, men skulle gjerne hatt en hvit underkjole som passet til under.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 10:07   #122
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Den har jeg og, i hvitt! Synes den er rålekker, men skulle gjerne hatt en hvit underkjole som passet til under.

Mener Lindex har noen?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 10:07   #123
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Mener Lindex har noen?

Da skal jeg ta en tur innom og titte, takk for tips!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 10:14   #124
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Da skal jeg ta en tur innom og titte, takk for tips!

Jeg så i alle fall sorte.. men husker ikke helt i farta om de hadde hvite. Cubus kan vel også ha slike ting tror jeg.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 10:22   #125
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Spoon: flott jakke og kjole! Hva koster de kjolene der? ikke hørt om de før jeg.

Gammel 18-04-10, 10:47   #126
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Da fikk jeg pakke fra HM, og alt passet veldig bra. Deilig med litt nytt til sommeren, nå som jeg har gått ned litt.

Buksa var jeg spesielt fornøyd med, den syntes jeg satt veldig pent på. Skulle gjerne hatt den i sort også. Den lyse jakka passet ikke helt i fargen til buksa, men der hadde jeg jammen et skjørt fra tidligere, som passet perfekt. Litt flaks må man ha!

Gammel 18-04-10, 10:48   #127
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Er det linbukse?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 11:07   #128
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Er det linbukse?

Jepp, og mens jeg var inne på HM for å finne bilder til denne tråden, så jeg at nå hadde de buksa i sort, i min størrelse også! Så da ble det handling, igjen.

Da ble det rosa topp, for å passe til Pumaskoene jeg kjøpte i går

Sort bukse, lik som den lyse

Og en sort kjole. Den er jeg litt mer usikker på, men den blir sikkert deilig om det blir varmt. Er den ikke fin på, går den tilbake igjen.

Gammel 18-04-10, 12:12   #129
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Nessie: Takk!

Tinkadott: Kjolen koster egentlig 1599, men den lilla var på 50% (På senteret her) De solgte visst ikke mange lilla av en eller annen grunn.

Jeg kjøpte også en hvit singlet med blonder fra Ane Mone.

Gammel 18-04-10, 15:14   #130
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg trengte ny vårjakke:

Åh!

Gammel 18-04-10, 16:03   #131
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trengte ny vårjakke:

Nydelig, hvor har du kjøpt denne? Hvilket merke?

Gammel 18-04-10, 19:58   #132
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Denne ble med hjem på lørdag. Må ha en grei jakke til trilleturene i det sure været som er nå.

Og vårbukse fra Day...våren kommer da vel snart eller?

(nei det er ikke meg på bildet, men skulle nesten ønske det )

Kjempestilig jakke Agurke!!!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 20:36   #133
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Har du vært på Carma uten å si i fra igjen nå, morgana?

mocci: jakka er kjøpt hos Folk, og er fra Blutgeschwester. Små på str. visstnok.

Gammel 18-04-10, 21:34   #134
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har du vært på Carma uten å si i fra igjen nå, morgana?

mocci: jakka er kjøpt hos Folk, og er fra Blutgeschwester. Små på str. visstnok.

Neida, skal si ifra jeg. Hilde er så søt og sende til meg

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 21:45   #135
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Denne ble med hjem på lørdag.

Og vårbukse fra Day...våren kommer da vel snart eller?

(nei det er ikke meg på bildet, men skulle nesten ønske det )

Kjempestilig jakke Agurke!!!

Har du kjøpt buksen på nett? Hvor?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 22:36   #136
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har du kjøpt buksen på nett? Hvor?

Ikke over nettbutikk, men Carma i Trondheim sender .

morgana er ikke aktiv  
Gammel 19-04-10, 00:13   #137
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Ikke over nettbutikk, men Carma i Trondheim sender .

Jeg hadde lyst til å se litt nærmere på den mer. Kan sikkert finne den i Oslo om jeg vil prøve.. tror du ikke?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-04-10, 00:19   #138
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trengte ny vårjakke:

Oh my, I'm in love!

Gammel 19-04-10, 09:03   #139
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Helt klart, Joika. Men finner du den ikke så har Hilde lagt ut flere bilder i bloggen sin(bare søk på hilde og carma). Buksen er stor i str og har i tllegg strikk i midjen(OH lykke!)

morgana er ikke aktiv  
Gammel 19-04-10, 09:22   #140
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Lekre! Jeg har vurdert wedges derfra flere ganger, men jeg er litt usikker på størrelsene. Jeg vingler mellom 8,5 og 9, men som regel passer 8,5, men jeg vil ikke ha de for små. Hvordan var de i størrelsen?

De var helt normale vil jeg si, kanskje ørlite over mot litt liten.

Tallulah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.