|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Vi kommer også. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Passiv
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!NÅ har jeg lest gjennom gjestelisten og ser at den jeg sender passer helt inn. Et stk veldig sykt menneske coming up. Dette mennesket spiser gjerne hva det kommer over og ikke forvent noen takk. Alt er en selvfølge for vedkommende. Det er lurt at det kanskje kun blir eksponert for voksne. Det tåler ikke pelsdyr. Ingen blomster. Helst ikke juletre. Forbeholder seg retten til å være sur og sær, kjefter gjerne og om du er riktig heldig tyr til vold. Glemte jeg å si at vedkommende liker sterk drikke, aller helst til stupfylla? |
|
|
|
#123 |
|
Passiv
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg har forresten lurt på om vi bør bli hjemme og heller sende mine foreldre? |
|
|
|
#124 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
Neineinei, feil julebrus.
|
|
|
#125 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg deltok i fjor!
|
|
|
#126 |
|
*_*
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kom nå på at jeg ikke kan drikke kirsebærlikør likevel. Jeg er jo gravid! Håper inderlig du ikke har begynt å lage den, for hvis jeg ser snurten av det uten å kunne smake tror jeg muligens jeg blir skikkelig grinete resten av kvelden.
|
|
|
|
#127 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Det begynner å ane meg at denne tråden har en viss terapeutisk effekt.
|
|
|
#128 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg har forresten en god del muslimske venner og bekjente som ikke bør utelukkes fra å oppleve norsk kultur. de vil selvsagt ikke kunne spise mat som har vært i kontakt med noe som er haram (f.eks. svineribbe eller -steik.) Så jeg går ut fra at du stiller med et eget halal-kjøkken.
|
|
|
#129 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Forresten: du har brygget nok øl, ja?
|
|
|
#130 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg vil være med på julefest. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Åh - dette blir koselig!!!
...et sted går grensen. Om Agurken skal synge Rosenborgsangen, så skal det skje etter at jeg er passe brisen på chilensk rødvin og så krever jeg Brannsangen og You`ll never walk alone som avslutningshymne. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Fjott
|
Det tror jeg så absolutt du har rett i.
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg ser frem til en jul hvor den gamle er ivaretatt av Knerten, det er min gode gjerning av året. |
|
|
|
#134 |
|
Dig for victory!
|
Ja, og Knerten takler sikkert svigers og svogers og det meste helt glimrende etter å ha forberedt seg mentalt på storinnrykk av FP-ere! |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Jeg blir egentlig litt lei meg om ikke Skvetten kommer, så jeg regner med dere henter henne med tvang for å gjøre meg glad? Dere gjør det ja? Takk!
|
|
|
#136 |
|
Glamorøs
|
Åh, jeg har sett en dame i en slik kjole engang! Midt på lyse dagen, i Storgata. Hun var tydeligvis litt eldre enn deg Missa, og ikke så velholdt kan man si. Jeg gikk rett inn i en stolpe fordi jeg stirret sånn.
|
|
|
#138 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Det er jo ekstra ekkelt ut siden dama ikke har brystvorter nesten...
|
|
|
#139 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Dette høres gøy ut! Vi stiller også, og vi stiller mannsterke. Det blir meg, mann, to barn, svigermor med støvskrekk, svigerfar som er avhengig av å ha en pc i nærheten, svigerinne og svoger med fire barn i tripp-trapp alder, svoger og svigerinne med to barn, svigerinne og svoger (søsken) som egentlig bare er koselige, og svigers to katter som ikke tåler trynet på hverandre.
|
|
|
|
#140 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal komme selv, eller om jeg bare sender min sure mann, så blir vi liksom kvitt han og kan kose oss her i jula. Han er ikke så vanskelig, spiser det meste og kan sikkert stables i kjelleren.
|
|
![]() |
|
|