Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får mennene deres i julegave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 11:50   #121
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mennene deres i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Operabilletter. Wagner.

Eller kan det tenkes at menn er like forskjellige som kvinner i så måte, og at dette ikke ville fungert på en hvilken som helst mann?

Det hadde fungert veldig dårlig på, øh, min. Han skal få meg. :gavmild:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:52   #122
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja.

Men generelt: Ungene vil jo gjerne gi ting de også, men de har ingen egne penger. Så jeg besørger det, på samme måte som jeg besørger gaver fra dem til bursdagsbarn her og der. Jeg skjønner ikke hva som er så rart med det?

Det jeg synes er merkelig, er å kjøpe gaver fra barn som ikke selv har noe forhold til det. Små barn, altså. Sånn type "motorsag til pappa fra Petter på 3 måneder". Det synes jeg er rart.

Når de er så store at de selv gjerne vil gi, hjelper jeg dem. Jeg er jo pakkefantast, og skjønner godt gleden av å gi (og få ). Men hittil har gavene fra ungene vært hjemmelagd, og ingen har ytret noe ønske om å skulle handle noe. Så lenge de ikke gjør det, kommer ikke jeg til å oppfordre dem til det. De fineste gavene er de med mye kjærlighet og omtanke bak.

Når det gjelder bursdager, mener jeg det er en helt annen greie. Det er forventet å gi en gave (helst ikke en hjemmelagd dorullnisse). Så da kjøper man en. Selvsagt gjerne i samråd med barnet.

Gammel 01-12-09, 11:58   #123
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Tror jeg skal kjøpe ny bærbar pc til mannen i år.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:03   #124
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det hadde fungert veldig dårlig på, øh, min. Han skal få meg. :gavmild:

Hihi.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:16   #125
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I år kjøper vi forlovelsesringer til hverandre.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:42   #126
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant gaven til meg fra barna i kjelleren i går. (Jeg vet hva det er, for det var en veldig tydelig bestilling til mannen). Den var pakket inn med tegninger og stæsj. Og morsomst: Jeg har sagt mange ganger i det siste, etter at de har pakket inn gaven, viser det seg, til ungene at jeg ønsker meg skøyter til jul, veldig, veldig ønsker meg skøyter til jul. Og det er så kult at de har klart å holde maska og latt som ingenting, når de faktisk vet at jeg kommer til å få det.

Gammel 01-12-09, 12:48   #127
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barna dine er noen riktig flinke løgnere, Polyanna!

( )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:50   #128
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-12-09, 13:35   #129
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-12-09, 14:18   #130
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Tja. Mulige ting er:
* Miss Norway lenket til en bok som jeg vurderer å kjøpe, men i farten husker jeg ikke hva den het.

Jeg må lære meg å lese litt nøyere... Måtte se på denne setningen tre ganger før jeg fikk med meg det som sto bak og dermed også meningen

Men Miss Norway lenket til en bok hørtes liksom mer spennende ut

Sist redigert av kiddo : 01-12-09 kl 14:21. Årsak: Ehh, ser at det ikke bare var meg... *lære seg å lese hele tråden også, kanskje*
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 14:21   #131
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg må lære meg å lese litt nøyere... Måtte se på denne setningen tre ganger før jeg fikk med meg det som sto bak og dermed også meningen

Men Miss Norway lenket til en bok hørtes liksom mer spennende ut

I år blir det muligens Dj Hero til PS3. Men han ønsker seg også ski og klær. Har vært inne på tanken om en fin slipsnål i sølv, han har kun i gull og har nett kjøpt seg mansjettknapper i sølv.

Gammel 01-12-09, 14:23   #132
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Foreløpig har jeg kjøpt Forza 3 til Xbox360 og et blått kashmirskjerf fra Jimmy Choo/HM. Vi skal til London i januar, så han får resten da

Gammel 01-12-09, 14:43   #133
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Han har gått ned 15 kg i høst, og får naise Boden-bidrag til sin nye garderobe.

Gammel 01-12-09, 14:57   #134
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke, men noe må jeg finne på. Et spill en dvd eller en bok kanskje. I tillegg skal vi kjøpe oss speilrefleks kamera tenker jeg, men det skal jeg kjøpe før jul, så vi kan bruke den hele jula.

Gammel 01-12-09, 14:58   #135
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her sprenger vi budsjettet med ekstern blitz til digitalt speilreflekskamera, men så får jeg like dyr gave til gjengjeld.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 15:07   #136
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken mann?

*penger spart*

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 15:35   #137
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har pleid å kjøpe hemmelige gaver til hverandre hvert år, men i år blir det active sports til Nintendo Wii fra oss, til oss... tror jeg.

Jeg kommer nok til å kjøpe noe mer til ham, men hva vet jeg ikke... : pløyer i gjennom resten av tråden i jakt på tips :
Han fikk rammstein konsert billetter, men de er bursdagsgave.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 15:37   #138
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har full forståelse for at andre gjør det annerledes. Men jeg syns det er så hyggelig å gi mannen min en julegave som pakkes opp på julaften, og få en julegave fra ham, som jeg ikke vet hva er. Det er jo de beste pakkene.

Det må ikke være noe stort eller dyrt eller istedet for hvitevarer eller kjøkkenmaskiner eller reiser. Hvis vi hadde dårlig råd et år og måtte kjøpe vaskemaskin, så hadde vi ikke kalt det julegaven. Da hadde vi prøvd å finne på noe veldig billig som likevel betydde noe og lagt under juletreet.

Og slik gjør vi det også.

Mannen min er lett å glede så det skal ikke så mye til. Jeg kommer nok til å kjøpe et belte til han for det trenger han. Han liker å lese krim så ei bok blir det nok fra jentene. Har allerede kjøpt ei jakke til han.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 16:25   #139
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Metallica-billett til ekstrakonserten 14. april 2010. Heldigvis for meg får jeg det samme av han

Gammel 01-12-09, 22:44   #140
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at jeg skal gi ham noen løpe t-shirts samt drikkebelte samt noen duppedingser til Nespressomaskinen. Men jeg må finne på andre ting også, han har bursdag i desember også og han er som regel veldig flink på å kjøpe gaver til meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.