|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?
Det hadde fungert veldig dårlig på, øh, min. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Det jeg synes er merkelig, er å kjøpe gaver fra barn som ikke selv har noe forhold til det. Små barn, altså. Sånn type "motorsag til pappa fra Petter på 3 måneder". Det synes jeg er rart.
|
|
|
#123 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Tror jeg skal kjøpe ny bærbar pc til mannen i år. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?I år kjøper vi forlovelsesringer til hverandre. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg fant gaven til meg fra barna i kjelleren i går.
|
|
|
#130 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må lære meg å lese litt nøyere... Måtte se på denne setningen tre ganger før jeg fikk med meg det som sto bak og dermed også meningen
Sist redigert av kiddo : 01-12-09 kl 14:21. Årsak: Ehh, ser at det ikke bare var meg... *lære seg å lese hele tråden også, kanskje* |
|
|
|
|
|
#131 |
|
A friend with benefits
|
|
|
|
#132 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Foreløpig har jeg kjøpt Forza 3 til Xbox360 og et blått kashmirskjerf fra Jimmy Choo/HM. Vi skal til London i januar, så han får resten da
|
|
|
|
#133 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Han har gått ned 15 kg i høst, og får naise Boden-bidrag til sin nye garderobe.
|
|
|
#134 |
|
er her
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg aner ikke, men noe må jeg finne på. Et spill en dvd eller en bok kanskje. I tillegg skal vi kjøpe oss speilrefleks kamera tenker jeg, men det skal jeg kjøpe før jul, så vi kan bruke den hele jula.
|
|
|
|
#137 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Vi har pleid å kjøpe hemmelige gaver til hverandre hvert år, men i år blir det active sports til Nintendo Wii fra oss, til oss... tror jeg.
|
|
|
|
#138 |
|
X First Lady
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og slik gjør vi det også. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Metallica-billett til ekstrakonserten 14. april 2010. Heldigvis for meg får jeg det samme av han
|
|
|
#140 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg tror at jeg skal gi ham noen løpe t-shirts samt drikkebelte samt noen duppedingser til Nespressomaskinen. Men jeg må finne på andre ting også, han har bursdag i desember også og han er som regel veldig flink på å kjøpe gaver til meg. |
|
|
|
![]() |
|
|