|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Ustabil
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?
Jepp. Nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Passiv
|
Du vil ikke like meg. |
![]() |
![]() |
#123 |
Ustabil
|
Jeg tror nok jeg ville likt deg likevel, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Ringskrømt
|
Skjønner hva du mener. Jeg synes generelt sett (på nett) at gravide kan ha tærene altfor langt ute når det kommer til stor mage, liten mage, om man vet kjønnet, når man har termin og spørsmål som når babyen har tenkt å komme osv. Jeg synes man skal gi folk litt slækk og riste av seg det man gjerne går og kjenner og føler på, for de mener sikkert ikke noe vondt med det. Jeg synes likevel at utsagn som å befolke verden alene, at noen oppgitt håper at du er ferdig med barneproduksjonen, samt masing og nedsettende kommentarer om enebarn eller storfamilier, blir noe annet. Jeg synes det handler om normal folkeskikk, hvert fall. Sist redigert av Skremmern : 19-10-09 kl 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Ustabil
|
Det uthevede kan også være krise. Jeg vet om et par tilfeller (minst) hvor dette også har vært sårt. En ble utrolig sår over at noen mente barnet hennes lignet sånn på mannen hennes - for mannen var ikke faren, og hun hadde flyttet fra han bare noen måneder tidligere. Det visste ikke den som kommenterte. En annen ble fornærmet over at "alle" sa at barnet var likt faren, og det var jo ganske urettferdig, det var tross alt HUN som hadde vært gravid i 9 måneder og født... |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Ringskrømt
|
Klart det kan være krise, men som regel er det ikke det, så det blir litt feil å fremstille sutreputrere som representative for alle gravide/nybakte. Jeg elsker å høre at magen min er stor og om jeg venter tvillinger, andre - not so much! Å påstå at det blir feil uansett hva man sier blir veldig unyansert med mindre man lever livet sitt gjennom forum. Det er mye sutring på nett, mye sjeldnere nevner man alt det positive. Så man har ytterpunktene, også alle oss som har vært ute en vinternatt før. Sist redigert av Skremmern : 19-10-09 kl 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller hvis faren rett og slett er mindre pen.
![]() |
#130 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Shake it out!
|
![]() |
#135 |
Har tro på forbedring
|
![]() |
#137 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Har man ett ban får man kommentarer på det, har man flere enn to er det også feil.. Skal ikke være lett å "please" folk nå for tiden..
![]() |
#138 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Befolke hele verden alene?Min erfaring er at det er umulig, fairy.
![]() |
#139 |
Tittel og tittel....
|
Om man har 2 av samme kjønn så er sannelig det også feil
![]() |
|
|