Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-09, 21:21   #121
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes liksom generelt at dere spiser lite jeg da (kanskje jeg og). Lite variert, og lite mat/proteiner, og lite grønnsaker

For min del er jeg helt enig, i dag har jeg gått sulten og har ikke tatt meg tid til å spise. Burde hatt en stor salat i stedenfor atkins-baren og mer grønnsaker til kvelds

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 23-09-09, 21:35   #122
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Jeg har vært mett i hele dag- har ikke klart å spise mere.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 23-09-09, 21:38   #123
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Jeg syns jeg har spist for mye i dag egentlig.
Var litt ekstra fysen. : premens:

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 24-09-09, 08:30   #124
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Jeg spiser litt i perioder. Uken etter mensen er jeg helt uinteressert i mat, mens uken den starter spiser jeg mye.

Nå ser jeg at vekta rusler sakte og sikkert litt ned for hver dag. Det er jo hyggelig kjenner jeg.

 
Gammel 24-09-09, 09:15   #125
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Gårsdagen ble slik:

I hånden hjemme: 7 mandler
Frokost: 1/2 beger mager kesam m/1 barneskje lettsyltetøy og 20 mandler
Lunsj: 10 kjøttboller, salat, 2 knaskerøtter, 1 ss tyttebærsyltetøy
Ettermiddagsmåltid: samme som lunsjen
Middag: fænsi tunfisksalat med egg, rødbeter og masse rare grønnsaker + 1 glass rødvin

Drakk ellers tre kopper kaffe.

Ble dårlig i magen av tunfisksalaten, så derfor orket jeg ikke mer mat i går. Men hadde jeg vært i form, hadde jeg helt sikkert måtte hatt noe mer. Jeg var i alle fall helt utsultet da jeg sto opp i morges.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 24-09-09, 21:59   #126
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: ett kokt egg med litt reke og krepsesalat 1,5 k

lunsj -en Russel stover bar 3 k. Ikke bra, men det eneste jeg orket....

middag: to lavkarboskiver med smør, ost og spekeskinke pluss to cherrytomater. Har ikke veid det, så jeg vet ikke karb-innholdet

kvelds 3 tynne lavkarbovafler med smør 4,5 k

75 g baconsvor.


En skikkelig dårlig matdag altså- men jeg har vært så dårlig og kvalm, at det ble slik.....Skulle absolutt ha hatt MYE mer grønnsaker!

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 24-09-09, 22:24   #127
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: speilegg av to egg, 2 skiver av bacon
Mellom: på farten og sjokket over dårlig utvalg av lavkarbo på bensinstasjon.
ca 100 g baconsvor. Også røk jeg på en liten smell på boligmesse i dag med en twistbit, glemte meg bort, jaja.
Lunsj: omelett av 2 egg, skinke, sopp, ost og salat, cherrytomat, agurk, paprika.
Middag: ca 200 g kalkunfilet steikt i ovn med parmesan og brokkoli (har visst viljestyrke for greide å la de deilige steikte potetbåtene ligge mens jeg knasket brokkoli ).
Kveld: 5 jordbær, 2 ss CC, 1 ss Heistad syltetøy, 2 ss hakka mandler.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 24-09-09, 22:38   #128
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Kan jeg få snike inn noen spørsmål om lavkarbo her?

Jeg lurer nemlig på hvor fort man evt begynner å gå ned i vekt etter at man er begynnt på lavkarbo kost. Er det sånn at man går opp i vekt en periode før man går ned?
Hvor lett er det å få til i praksis? Hva spiser dere f.eks når dere er på farten og ikke har niste med?
Og hva gjør man når man ikke utstår bismaken på kunstig søtning? Har forsøkt alle utenom sukrin som alle her snakker om. De andre som splenda, fruktose, natreen osv klarer jeg bare ikke.
Funker det å ta pause fra lavkarbo av og til? Eller ødelegger man alt da?

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 07:53   #129
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Kan jeg få snike inn noen spørsmål om lavkarbo her?

Jeg lurer nemlig på hvor fort man evt begynner å gå ned i vekt etter at man er begynnt på lavkarbo kost. Er det sånn at man går opp i vekt en periode før man går ned?
Hvor lett er det å få til i praksis? Hva spiser dere f.eks når dere er på farten og ikke har niste med?
Og hva gjør man når man ikke utstår bismaken på kunstig søtning? Har forsøkt alle utenom sukrin som alle her snakker om. De andre som splenda, fruktose, natreen osv klarer jeg bare ikke.
Funker det å ta pause fra lavkarbo av og til? Eller ødelegger man alt da?

Snakker du om lavkarbo eller ketose? Det er veldig annerledes konsept. Du bør absolutt ikke vurdere ketose uten i samarbeid med en lege.

Standard lavkarbo går man ned fra starten av.
Sukrin er veldig fritt for bismak, det funker til og med i kakao - det gjør ingen av de andre.

MEN - det er et vesentlig poeng å kutte ut søtmaten og venne seg til mindre søtsmak, så man bør begrense søtningsbruken til et minimum.

 
Gammel 25-09-09, 07:54   #130
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

I går ble det altså da:
Havregrøt med cc til frokost. :hekta:
appelsin
2 skiver brød med bygg med leverpostei
skinkesteik med surkål og en potet
jordbær og vaniljekesam.

 
Gammel 25-09-09, 09:36   #131
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.203
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Hannah: Jeg har ikke kunstig søtstoff i huset, jeg bare spiser veldig lite mat med sukker. Med lavkarbo som ikke er ketose kan man "skeie ut" litt innimellom uten å "ødelegge" alt - jeg spiser litt dessert eller kake i ny og ne (men det er ganske mye sjeldnere enn før). Ellers så holder jeg meg til bær, eller så-mørk-som-mulig sjokolade, hvis jeg vil ha noe søtt.

Hvis jeg er "på farta" og det kan bli lenge mellom måltider, har jeg gjerne med meg noen proteinbarer, ofte nøtter også. Må jeg kjøpe noe underveis, kjøper jeg en pølse uten brød, eller kanskje en fiskekake eller et kyllinglår hvis jeg er et sted med varmmatdisk. "Matpakke" synes jeg ikke er så lett å få til, men det er sjelden jeg har behov for det. Hadde jeg hatt mer behov, hadde jeg kanskje laget meg noen standardvarianter.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 09:38   #132
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Snakker du om lavkarbo eller ketose? Det er veldig annerledes konsept. Du bør absolutt ikke vurdere ketose uten i samarbeid med en lege.

Standard lavkarbo går man ned fra starten av.
Sukrin er veldig fritt for bismak, det funker til og med i kakao - det gjør ingen av de andre.

MEN - det er et vesentlig poeng å kutte ut søtmaten og venne seg til mindre søtsmak, så man bør begrense søtningsbruken til et minimum.

Ja det var det da. Jeg tenker vel egentlig helst lavkarbo sånn i første omgang ja.

Ang søtsmak, så trenger jeg ikke ting så veldig søte nå heller. Problemet mitt i fht sukker er helt all sjokoladen jeg spiser for mye av.
Brus f.eks syns jeg blir altfor søtt, og klarer bare et glass av det av og til.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 09:39   #133
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Men sånn er det jo uansett hva slags mat man spiser - om man har i seg potetgull eller kake eller noe med masse sukker så er det jo ikke videre, eh, sunnhetsfremmende uansett. Jeg tenker at akkurat det har jo ikke noe med lavkarbo å gjøre

Men med lavkarbo får man kanskje litt mer fokus på hvorfor man spiser det man spiser, fordi man blir å tenke litt mer på stivelse og sukker og (raske) karbohydrater og hva maten egentlig inneholder. Kanskje?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 09:42   #134
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.203
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

m^2: Ja, jeg synes det har gått mye (mye!) lettere å kutte ned på kaker og søtsaker nå enn det har gjort ved tidligere "slankekurer". Jeg tror det er mest at jeg tenker annerledes på det enn før, og at det føles som et bevisst valg hver gang, ikke som noe jeg blir "nektet". Men det kan også godt være at jeg har mindre "sug" etter søtsaker på grunn av kostholdet (det er vel det legen min mener).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 09:43   #135
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hannah: Jeg har ikke kunstig søtstoff i huset, jeg bare spiser veldig lite mat med sukker. Med lavkarbo som ikke er ketose kan man "skeie ut" litt innimellom uten å "ødelegge" alt - jeg spiser litt dessert eller kake i ny og ne (men det er ganske mye sjeldnere enn før). Ellers så holder jeg meg til bær, eller så-mørk-som-mulig sjokolade, hvis jeg vil ha noe søtt.

Hvis jeg er "på farta" og det kan bli lenge mellom måltider, har jeg gjerne med meg noen proteinbarer, ofte nøtter også. Må jeg kjøpe noe underveis, kjøper jeg en pølse uten brød, eller kanskje en fiskekake eller et kyllinglår hvis jeg er et sted med varmmatdisk. "Matpakke" synes jeg ikke er så lett å få til, men det er sjelden jeg har behov for det. Hadde jeg hatt mer behov, hadde jeg kanskje laget meg noen standardvarianter.

Takk for svar.
Jeg får ta en titt i tråden her, og se hva dere spiser i løpet av en dag.
Såg lavkarbotråden til Irma også her inne. Der var det jo mye som såg godt ut.
Men hvordan er det i fht fett og kalorier når man spiser lavkabo? Er man i ketose så kan man spise så mye man orker (det begrenser seg liksom selv)?

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 09:44   #136
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Ja, det er litt det jeg mener skilpadda. At på lavkarbo tenker man mer etter hva maten egentlig inneholder, og for min del har det også betydd en større forståelse av spise-triggere.
(trist? Motgang? Da skriker kroppen min etter potetgull med dip )

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 09:47   #137
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Men hvordan er det i fht fett og kalorier når man spiser lavkabo? Er man i ketose så kan man spise så mye man orker (det begrenser seg liksom selv)?

Gå inn på fedon sine hjemmesider og se på de små filmsnuttene som ligger der. De er virkelig gode og forklarer på en veldig ok måte hvordan et måltid kan settes sammen og ikke minst - hvorfor. Det er "vanlig" lavkarbo, altså mat som enhver kan leve på og som ikke i utgangspunktet nødvendigvis fører til at du går ned i vekt. Men for noen betyr det automatisk vektnedgang å gå over til lavkarbo (meg f.eks)

Skal du i ketose må du kutte skikkelig på karbohydratene. Da anbefales det vel egentlig oppfølging hos lege, fordi du må være veldig nøye med å få i det som skal til av vitaminer og mineraler og hva-har-du. Det er fort å få et ganske skjevt kosthold på ketose hvis man ikke har god oversikt og forståelse av hvorfor og hva lavkarbo er tenker jeg hvertfall)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 10:02   #138
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Gå inn på fedon sine hjemmesider og se på de små filmsnuttene som ligger der. De er virkelig gode og forklarer på en veldig ok måte hvordan et måltid kan settes sammen og ikke minst - hvorfor. Det er "vanlig" lavkarbo, altså mat som enhver kan leve på og som ikke i utgangspunktet nødvendigvis fører til at du går ned i vekt. Men for noen betyr det automatisk vektnedgang å gå over til lavkarbo (meg f.eks)

Skal du i ketose må du kutte skikkelig på karbohydratene. Da anbefales det vel egentlig oppfølging hos lege, fordi du må være veldig nøye med å få i det som skal til av vitaminer og mineraler og hva-har-du. Det er fort å få et ganske skjevt kosthold på ketose hvis man ikke har god oversikt og forståelse av hvorfor og hva lavkarbo er tenker jeg hvertfall)

Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut i kveld.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 10:17   #139
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Fordelen med lavkarbo for meg, er i allefall at suget nesten er helt vekke

Jeg har bestemt meg for å slutte med ketolyse, og heller gå på mer generell lavkarbo som virker mer gjennomførbart....

Frokost: to lavkarboskiver med smør,entrecote-skiver og paprika, og to toppede ss med tyrkisk yoghurt med en ss bringebær med sukrin.
lunsj: havregrøt med cc, en ts. bringebærsyltetøy, kanel og en neve mandler

Middag- en utrolig god salat som jeg fant oppskrift på på Fedon sine sider,- i filmen der han snakker om proteiner
Anbefales på det sterkeste


Sist redigert av gnuri : 25-09-09 kl 19:34.
gnuri er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 10:17   #140
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.251
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Har fått dilla på havregrøt med cc etter at jeg oppdaget denne tråden! Det metter skikkelig bra, og jeg holder meg mett i mange timer etterpå. Strålende oppfinnelse.

Prøvde også lapper lagd av havregrøt og et par piskede egg i går, også en suksess som skal gjentas.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no