Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 17:47   #121
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Takk, den øverste på Black & White og de to nederste på Lindex.

Black and white har jeg aldri hørt om.

frekt at alle andre lindexer har fine klær uten om min

Gammel 03-01-12, 17:57   #122
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Black and white har jeg aldri hørt om.

frekt at alle andre lindexer har fine klær uten om min

Kanskje ikke så rart, de butikkene er bare i Trøndelag så jeg nå. Merket er Soleil. Den satt veldig pent på.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:23   #123
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt meg bittelitt klær i dag.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 18:05   #124
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært på salg hos Alexis mote i Oslo sentrum i dag. Mye kjerring, men også endel godbiter. De har bl.a. endel veldig fint fra Igigi. Kjøpte meg dressjakke, skjørt, topp og bluse. Veldig fornøyd! Anbefales for de i Oslo og omegn.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 18:51   #125
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Fine klær Serafin.
Kjekt med salg Pippo.

Jeg har kjøpt meg en kjole på en lokal butikk her, men jeg finner den ikke på nett. Merket Boheme, petrolgrønn (eller noen sånt), skulle gjerne ha hatt fler av den. Den var snill mot en stor kropp.

Gammel 07-01-12, 19:13   #126
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Noe slikt?

Gammel 07-01-12, 19:18   #127
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Standard

Ja, det er det merket ja, men jeg fant ikke kjolen min på den siden der. Synes den der var fin og da.

Gammel 07-01-12, 21:52   #128
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har shoppet her inne Både finfinkjole, og mere litt hverdagskjoler. Håper bare ting passer

Og så fant jeg en bolero i dag som jeg har lett lenge etter, på vila, litt lang i armene i xl menmen

Gammel 13-01-12, 15:37   #129
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Salg på Monsoon! 50 % lammeull, 10 % angora.

Gammel 13-01-12, 15:38   #130
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, gådd, den kjolen var fin.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 15:42   #131
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Standard

Den var kjempefin Salt.

Gammel 13-01-12, 15:47   #132
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Å, den var fin! Den finnes ikke på nett, vel?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 15:49   #133
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jo, her. De leverer til Norge også, nå.

Gammel 13-01-12, 15:51   #134
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Takk!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 18:27   #135
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den var utrolig fin, Salt! Hvordan er de forresten i størrelsene? Altså en L f.eks, hva vil det tilsvare i tall? 42? Har dessverre ikke råd til slik shopping nå, men jammen er det lov å "vindusshoppe"!

Gammel 13-01-12, 18:29   #136
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg kjøpte XL, og jeg bruker alt mellom 50 og 54. Så jeg tenker L er 46-48, kanskje? Den kostet bare 233,-. Det er et bra kupp, synes jeg! Nedsatt fra nesten 800,-!

Gammel 13-01-12, 18:30   #137
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Også bestilte jeg akkurat denne, siden kokosbolle tipset om 40 % på outletprisene på La Redoute i dag:

Gammel 13-01-12, 18:38   #138
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du Salt? Veldig dårlig gjort å komme med en slik link nå, der var jo så mye fiiiiint!!
Er de generelt store i størrelsene eller er det slik som f.eks zizzi at en m ikke er en vanlig m men større?

Gammel 13-01-12, 19:01   #139
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Sorry!

Det er ikke akkurat som Zizzi, nei, men de er litt romslige, ja. Men som regel opererer de jo med UK-størrelser. 22 = 50, 20 = 48 osv. Men som sagt litt romslig.

Gammel 13-01-12, 19:04   #140
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ooo... Eg lurer på om eg må kave meg avgårde til Bogstadveien? Kanskje etter legetimen på tirsdag. Takk for tips.

Når det gjeld storleikar på Monsoon er eg vanlegvis 46 og kjøper 18 og 20 avhengig av plagget der.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.