Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 22:15   #121
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Rååååååååsa vin skal kjøpes inn i morgen, og Mims skål skal klinge i huset mens vi spiser gjøkalv og koser oss i morgen.

Fantastiske sanger

Gammel 28-08-09, 22:33   #122
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tjuvstartet på den rååsa vinen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 08:47   #123
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Rååsa vin skal handles snart. Jeg smiler litt når jeg tenker på at det er Mims dag i dag, måd råååsa kjærlighetsfeiring.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 08:58   #124
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I kveld skåler jeg for Mim i rødvin fra kartong. :beklager: Men jeg skal drikke den til hjemmelaget hønsefrikassé med grønnsaker fra Bondens marked, og det er i hvert fall i mimsk og FPsk ånd.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:10   #125
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har puslet sangen.

Jeg fikk tårer i øya og klump i halsen og sånn jeg.
Er jeg kanskje allergisk mot rosa eller noe da?

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:12   #126
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har min hjemme alene-natt nr 2 på 5 år. På FP er det vel helt greit å drikke vin selv om man er hjemme alene?

Det er det man gjør når man er FPer alene hjemme. Åpner rødvinen, finner fram visakortet, benker seg foran FP, surfer vekselvis på egnet blogg og egnet nettbutikk. Og så legger man seg kl. 00 og våkner forundret kl. 0635 og lurer på hvordan man klarte å sove lenge om morgenen i gamle dager.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:13   #127
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det er det man gjør når man er FPer alene hjemme. Åpner rødvinen, finner fram visakortet, benker seg foran FP, surfer vekselvis på egnet blogg og egnet nettbutikk. Og så legger man seg kl. 00 og våkner forundret kl. 0635 og lurer på hvordan man klarte å sove lenge om morgenen i gamle dager.

Noen ganger føler jeg at jeg er ekstremt blant frender på fp altså.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:15   #128
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper jeg får skålt for Mim i kveld, jeg skal på besøk jeg. Men det går vel helt greit å ta med seg en rødvin i gave dit jeg skal, og det er vel ingen som synes det er rart at jeg reiser meg og synger den rosa sangen med hevet glass?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:19   #129
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg håper jeg får skålt for Mim i kveld, jeg skal på besøk jeg. Men det går vel helt greit å ta med seg en rødvin i gave dit jeg skal, og det er vel ingen som synes det er rart at jeg reiser meg og synger den rosa sangen med hevet glass?

Hvis de synes det er rart så er du i feil selskap tenker jeg vi kan slå fast. Det hørtes som en glimrende plan.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:24   #130
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke om jeg kommer meg på polet idag for å kjøpe rååsa vin, men rødvin har vi så og si alltid i hus.

Ikke har jeg lilla sko heller. Lilla negler derimot kan jeg fikse uber fort.

Håper Mim og mannen får en fantastisk minnerik helg!

Gammel 29-08-09, 09:43   #131
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ahh. Da har jeg puslet. Jeg mistet et par brikker underveis, men fikk med meg hele sangen allikevel.

Må nok på polet og få tak i rååsa vin, kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 10:50   #132
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lilla hårfarge på sprayboks. Rester etter nyttårsaften!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 12:33   #133
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke pusslet ennå, men mannen er ute etter råsa vin til meg.
Nå skal jeg jobbe litt i stua, så får jeg pussle når det passer innimellom slaga.

Gammel 29-08-09, 13:04   #134
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Jeg drikker ikke og skal ligge i sengen med noen sykt fænsy og glamorøse (dog ikke lilla) Pucci sko på og skåle i blåbærsaft og spise kake.

Gammel 29-08-09, 13:29   #135
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen lilla støvletter i sikte her ennå, men siden stua mi har nesten samme farge som støvlettene, føler jeg at jeg er på den sikre siden likevel.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 13:30   #136
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal ta på meg lilla og rosa truse til ære for Mimmen i dag.

Gammel 29-08-09, 13:58   #137
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

De hadde ikke den råsa vinen.
Men har kjøpt annen vin som plaster på såret, skåle skal jeg uansett!

Gammel 29-08-09, 14:16   #138
Slettet bruker
Passiv

Standard

De lilla er hentet. De er jævla trange altså.

Jeg får dem på med banning und schwerting, men de klemmer lilletå.

Er det verdt det likevel?

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 14:19   #139
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg skal visst være kjørbar i kveld, men lover å skåle i hva jeg nå enn har i glasset.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 14:36   #140
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

En vel anvendt halvtime for et rørende rosa sang-festbidrag.
Flott sang Tåtti.

Svar

Emneord
råsa bryllupsfest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.