|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Den offisielle FP-vinenRååååååååsa vin skal kjøpes inn i morgen, og Mims skål skal klinge i huset mens vi spiser gjøkalv og koser oss i morgen.
|
|
|
#122 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg har tjuvstartet på den rååsa vinen |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Den offisielle FP-vinenI kveld skåler jeg for Mim i rødvin fra kartong. :beklager: Men jeg skal drikke den til hjemmelaget hønsefrikassé med grønnsaker fra Bondens marked, og det er i hvert fall i mimsk og FPsk ånd. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg har puslet sangen. |
|
|
|
#126 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Den offisielle FP-vinen
Det er det man gjør når man er FPer alene hjemme. Åpner rødvinen, finner fram visakortet, benker seg foran FP, surfer vekselvis på egnet blogg og egnet nettbutikk. Og så legger man seg kl. 00 og våkner forundret kl. 0635 og lurer på hvordan man klarte å sove lenge om morgenen i gamle dager.
|
|
|
#127 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg håper jeg får skålt for Mim i kveld, jeg skal på besøk jeg. Men det går vel helt greit å ta med seg en rødvin i gave dit jeg skal, og det er vel ingen som synes det er rart at jeg reiser meg og synger den rosa sangen med hevet glass?
|
|
|
#129 |
|
Passiv
|
Hvis de synes det er rart så er du i feil selskap tenker jeg vi kan slå fast. Det hørtes som en glimrende plan. |
|
|
|
#130 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg vet ikke om jeg kommer meg på polet idag for å kjøpe rååsa vin, men rødvin har vi så og si alltid i hus.
|
|
|
#131 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenAhh. Da har jeg puslet. Jeg mistet et par brikker underveis, men fikk med meg hele sangen allikevel. |
|
|
|
#133 |
|
er her
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg har ikke pusslet ennå, men mannen er ute etter råsa vin til meg.
|
|
|
|
#134 |
|
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg drikker ikke og skal ligge i sengen med noen sykt fænsy og glamorøse (dog ikke lilla) Pucci sko på og skåle i blåbærsaft og spise kake.
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenDe lilla er hentet. De er jævla trange altså. |
|
![]() |
| Emneord |
| råsa bryllupsfest |