|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Oj! Jeg fant pepperkakeoperamaler! Da blir det pepperkakeopera på oss også neste år, tror jeg!
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Jeg burde kanskje fått laget pepperkakehus..
|
|
|
#123 |
|
flisespikker
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!For en morsom tråd!
|
|
|
#124 |
|
Passiv
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Her er vårt. Vi fikk ikke tak i ferdigstekt, så jeg hev meg til i bakingen i går kveld. Ungene pyntet med stor entusiasme, og det ble limt sammen i kveld med et minimum av brente fingre. Sist redigert av Slettet bruker : 22-12-08 kl 00:31. |
|
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Funkispepperkakehus! |
|
|
|
#127 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!
Tenkte på det samme. Jeg har pyntet etterpå.
|
|
|
#128 |
|
Passiv
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Vi pynter før vi limer det sammen, ja. Det er mye enklere. |
|
|
|
#129 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Det blir Anna på oss også. Ferdig knekklimt i kveld. Bare en brekt vegg og ingen svidde fingre er ganske bra, synes jeg. Guttene skal pynte i morgen. De synes det er fantastisk at vi skal ha pepperkakehus i det hele tatt. Vi pleier nemlig ikke å komme så langt. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!I år har vi jukset som bare fy. Ferdighus og limpistol. Lillesøster er så stolt som bare det og pyntingen var stor stas. Så lenge jentene er storfornøyd så er vel målet oppnådd. Det går ann å fire på krava |
|
|
|
|
|
#131 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!FarOutFishing: KULT! |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Hva slags belysning bruker dere? Finnes det noen lommelykter eller noe som er velegnet? For telys er vel altfor brannfarlig?
|
|
|
#134 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Masse fine hus her! Funkishuset var rålekkert!
|
|
|
|
#137 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Claes olson har også elektriske telys . |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Epikur
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!
|
|
|
#140 |
|
Epikur
|
Sv: Vis fram pepperkakehusene deres!Bare smeltet sukker.
|
![]() |
|
|