Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

LilleRosins kreative tråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 10:52   #121
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Så nydelige klær du lager - og modellen er jo bare vakker, da.

Gammel 16-10-09, 10:55   #122
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk takk!

Ja, LilleLeo, jeg må si jeg er stum av beundring for produktiviteten til dere andre. Jeg er bare helt besvimt på kveldstid.

Gammel 16-10-09, 14:24   #123
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Så vanvittig flink og kreativ du er!! Og skjønne modeller har du også.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 13:00   #124
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her om dagen fant jeg en halvsydd kjole liggende i et hjørne i det ikke veldig ryddige syrommet mitt. Hmm, tenkte jeg - hva gjør denne her? Den er jo nesten ferdig, hvorfor har jeg ikke tatt siste finishen?

Jeg slo meg til ro med at det sikkert var fordi jeg hadde feil trådfarge på maskinen. Lat som jeg er, samler jeg helst opp flere ting med samme farge. Siden jeg nå hadde riktig farge, satte jeg meg ned og sydde i vei.

Da jeg til slutt hadde kantet og skulle ta den siste strkyerunden, så jeg plutselig hvorfor jeg ikke hadde gjort den ferdig. Jeg hadde lagt den til side i påvente av å finne det riktige båndet å kante skjøten mellom kaninstoffet og det blomstrete stoffet. Ikke snakk om at jeg rekker opp for å fikse, så det får bare være som det er.

Neste gang jeg legger noe fra meg fordi jeg har en plan om et eller annet, skal jeg skrive planen ned og feste den på prosjektet.

Gammel 20-10-09, 13:04   #125
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 13-11-09, 11:18   #126
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

En gang for lenge lenge sia, gikk strikkepinnene mine skikkelig racerfort. Da lillebror fikk barn, produserte jeg enorme mengder til henne. Da hans nr. 2 kom, ble det litt til ham også. Da jeg selv starta produksjonen, ble det litt på både tantebarn og min egen lille Skatt.

Men så, etterhvert som det balla på seg, ble det mer fra butikken og mindre fra meg. Punktum har så langt ikke fått et eneste strikkaplagg fra meg, men ENDELIG er reinsdyrkjolen ferdig. Passa perfekt.

Gammel 13-11-09, 11:29   #127
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Den reinsdyrkjolen var nydelig! Og så flotte syklær. Du er superflink!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 11:38   #128
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Lest hele tråden nå jeg, har ikke sett i den før. Kjempefine klær du lager!!

Gammel 13-11-09, 13:53   #129
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! Så fin og kul kjole.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:13   #130
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Kjolen er nydelig og det er jaggu Punktum også.

Gammel 10-02-10, 14:36   #131
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Det er så lenge siden jeg har oppdatert tråden, at jeg måtte søke etter den. F** altså, jeg tror jeg må vinne i lotto slik at jeg kan slutte å jobbe og dille med dette et års tid.

Denne er det lenge siden jeg sydde. Det er en Pay it Forward- gave, og jeg håper den blir masse masse brukt. Fargen er dyp rød, ikke kjip døllerosa. Deilig velur; en skikkelig kosekjole.

Gammel 10-02-10, 14:42   #132
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Åh! Jeg simpelthen elsker den!

Gammel 10-02-10, 14:45   #133
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Wow, her var mye lekkert! Utrolig flink, og kreativ, du er. Og skjønne modeller også

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 14:46   #134
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Wow, så flink du er!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 14:50   #135
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så mye fint du har laget. Den siste kjolen var helt fantastisk fin.

Gammel 10-02-10, 21:47   #136
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Den var aldeles nyyydelig!!!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:14   #137
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, den kjolen var kjempefin!
Digger fuglene..

Gammel 10-02-10, 23:47   #138
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - ganske enkelt herlig!

Gammel 11-02-10, 14:41   #139
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Her var det mye lekkert. Så flin du er!

Gammel 11-02-10, 16:03   #140
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Tusen tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det setter jeg pris på altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.