|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Lovlige" fordommerVi er alle drittlendinger. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: "Lovlige" fordommerEtter denne tråden kjenner jeg at de jeg VIRKELIG har fordommer mot er tenåringer.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: "Lovlige" fordommerJeg er enig med Poly
Dette finnes motsatt vei også. Jeg kjenner veldig godt en veldig hyggelig Slemdals-gutt (ja, for det finnes slike også |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: "Lovlige" fordommer
Og om noen år sitter vi med 2-3 tenåringer i huset selv. De blir kanskje ikke så mye bedre.
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: "Lovlige" fordommerDrittlending?
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Jeg har ikke så mye i mot -lendinger, i grunnen.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Jeg tror ikke den menneskelige hjernen hadde fungert så godt hvis den ikke klassifiserte ting. Objekter, ord, mennesker. Det gale blir vel å trekke forhastede konklusjoner og handle på bakgrunn av klassifikasjonene sine. |
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Hvilke fordommer er det?
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
De fleste striler har slekten i orden også, bare en graver godt nok. De fleste bergensere er stiler i bunnen - også om en graver godt nok. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare man graver godt nok så er vi alle Afrikanere.
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: "Lovlige" fordommerNå kommer jeg sent inn i en diskusjon som jeg ikke har lest og som jeg skjønner har tatt en retning. Men jeg vil tilbake til HI. Jeg er oppvokst på vestkanten. I min barndom og ungdom hadde jeg utrolig mange fordommer mot østkanten og kunne sikkert ha kommet med noen av de idiotiske kommentarene som står foran her. Etter hvert som jeg ble eldre har jeg heldigvis blitt en mer reflektert person og nå har jeg til og med flyttet til østkanten. På tross av at jeg har mange av mine beste venner på vestkanten har jeg en god del fordommer mot vestkantfolk nå. Ikke de jeg kjenner så klart, men de andre. |
|
|
|
#19 |
|
Peppy!
|
Sv: "Lovlige" fordommerEn kjapp gjennomlesing av denne tråden gir meg inntrykk av at de flestes fordommer mot vestkanten stammer fra møte med ufyselige tenåringer. Det er synd om det er fjortiser som skal representere denne delen av byen utad - jeg vil våge å påstå at de ikke er representative for oss over 25. På samme måte velger jeg å ikke la fjortisbertene på Oslo City fortelle meg hvordan man lever på østkanten. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Hmpf. |
|
|