Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor blir tropesommeren vår av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 15:41   #121
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Men nevnte ikke "noen" i en eller annen avis i fjor at det heretter kom til å være regntid i juli her hjemme?

Her er det umulig at det kan være skogbrannfare lenger så mye og så lenge det har regna her i området.

Gammel 23-06-08, 15:59   #122
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dette blir sikkert reprise fra i fjor, men regn hele juni og juli. Halleluja. Og neste gang jeg ser en avisoverskrift som lover tropesommer, skal jeg sende en torpedo etter forfatteren! :skrik: (Om det ikke blir fint i juli da, men det tror jeg ikke før jeg får se det).

Værvarsel er uhyre komplisert, og langtidsvarsel som går mer enn 5 dager frem i tid har så mange usikkerhetsmomenter i seg at det nærmer seg gjetting. Såkalte værprofterer som spår sommerværet i mars er like troverdige som horoskop.

Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 16:03   #123
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Værvarsel er uhyre komplisert, og langtidsvarsel som går mer enn 5 dager frem i tid har så mange usikkerhetsmomenter i seg at det nærmer seg gjetting. Såkalte værprofterer som spår sommerværet i mars er like troverdige som horoskop.

Amen!

Her koser vi oss i sola, men må holde oss i le for en iskald nordavind. Når vi skal ned i fjære å tenne bål om en times tid blir det langarmet genser samt bukse på alle mann. Likevel nyter vi sola!:ikke kravstore:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 16:03   #124
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Her bøtter det ned!
Og så vi som skulle tenne bål og grille pølse i dag

Gammel 23-06-08, 22:35   #125
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Østlandet rapporterer: Nå har vi nettopp kost oss med gjester, på St. Hans, ute. Under tak da, heldigvis. Det har regnet, tordnet og lynt, haglet og bøtta ned. Jeg er glad i utestuen min, jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 09:13   #126
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Det er godt å vite Jeg tror sommerværet blir omvendt proposjonal med det tabloidpressen skriver når den nærmer seg, så slutt å skrive om tropesommer i april Også er det alltid en eller annen særing på Finnskogen som har sett gjøken turne eller furua kruset seg på toppen som spår slikt. Joda.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:03   #127
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som det kan være håp utover i neste uke i alle fall. Jeg lever i troen om at det skal slå til enn så lenge i alle fall. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=501137

Det hadde passet perfekt, også kunne det godt vart i 4 uker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:48   #128
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Håper vikelig det værvarselet stemmer

Gammel 26-06-08, 22:49   #129
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Satser på at værvarslet stemmer!!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 07:37   #130
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det ser ut som det kan være håp utover i neste uke i alle fall. Jeg lever i troen om at det skal slå til enn så lenge i alle fall. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=501137

Ja, jeg øyner et håp i og med at det faktisk, med litt unntak morgen og kveld, var klar himmel og varmt i går. Nå stråler sola her!

Gammel 27-06-08, 11:00   #131
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg øyner et håp i og med at det faktisk, med litt unntak morgen og kveld, var klar himmel og varmt i går. Nå stråler sola her!

Og her øsregner det i dag. Men til uka må det bli fint.

Gammel 27-06-08, 12:39   #132
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det overskyet, men ikke SÅ kalt. Jeg håper og tror på at værmeldingen for neste uke stemmer......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 13:39   #133
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

det blir visst temperaturer på ca 27 grader mot slutten av neste uke her! Sikkert fordi jeg jobber natt den perioden og må sove på dagtid!

Gammel 27-06-08, 14:28   #134
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Her er det bare så grått og trist idag atte fy.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 15:21   #135
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nok regn, Nok regn!!

Tenk at jeg ønsket meg dette for bare en liten stund siden.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 17:10   #136
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Åhh, som jeg håper det stemmer.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 18:40   #137
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Nok regn, Nok regn!!

Tenk at jeg ønsket meg dette for bare en liten stund siden.

Ikke prøv å ønske det igjen når varmen kommer tilbake.

Gammel 27-06-08, 19:44   #138
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har det faktisk vært tropete i dag. Vaarmt, klarblå himmel og masse sol. Jeg spaserte ned til Kvadrat og måtte ta av jakken, ble helt svett. Nyydelig!

Gammel 27-06-08, 21:42   #139
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

I dag har det faktisk vært tropete i dag. Vaarmt, klarblå himmel og masse sol. Jeg spaserte ned til Kvadrat og måtte ta av jakken, ble helt svett. Nyydelig!

Varmt? Bor ikke vi samme sted?

Gammel 27-06-08, 21:47   #140
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jo? Det var varmt ute, jeg spaserte frem og tilbake til Kvaddå og var helt svett. Folk gikk jo i t-skjorter rundt meg, så jeg kan ikke ha vært alene om å svette, hehe. Luca måtte nesten kles helt av omtrent, han badet i svette. Har du vært ute i dag da?? Det var jo steike hett til tider.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.