|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I Oslo
Det er jo rene nasjonalsporten å syte over over været. Egentlig er det fint at østlendingene fikk noe skikkelig vær å sutre over, så kanskje de skjønner seg bedre på resten av landet. Det er jo rene sosialstudien for dem dette.
|
|
|
#5 |
|
Fola Blakken
|
Gi deg da! Tror du Ru mente det ondskapsfullt?
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn for ordens skyld vil jeg bare presisere at vi også hadde strålende 17. mai-vær. :nordland:
|
|
|
#7 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloNok en fascinerende tråd.
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJeg har ikke fått med meg all denne pepperen du snakker om. Hun får svar på tiltale - ja, folk er uenige, ja. Men pepper? Det at man har en annen oppfatning betyr ikke at man gir HI pepper. Skjønner du.
|
|
|
#10 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJeg syns det er kjempefint at vestlandet fikk sol på årets nasjonaldag. Men jeg skulle jo ønske at vi også kunne fått det.
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloVet du aC, jeg synes ikke det var mye pepper å spore. Hun fikk reaksjoner på at det kanskje ikke var tid og sted for å ligge på ryggen og gapskratte. Flere opplevde det som om hun gjorde narr og sa i fra. Hvis man ikke tåler såpass lurer jeg på hvem her inne som er hårsåre.
|
|
|
#12 |
|
|
Jeg tviler ikke på at Ru tåler det, men når man blir betegnet som skadefro og smålig synes jeg det blir for drøyt. Hvilket jeg sier i fra om. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Jeg oppfattet det som om Ru med flere var skadefro. Og sa i fra om det. Ru har sagt at det ikke var sånn ment. Greit nok.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
HÅ! Den kommentaren har jeg lyst til å gripe tak i, fordi det er skrekkelig antifeministisk (og desverre ganske vanlig) å bruke kvinnelige egenskaper eller omtaler for å beskrive noe negativt.
|
|
|
#16 |
|
|
Åkkei. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men jeg vil ha noe som dekker den evige kaklingen om meningsløse ting.
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
Sv: Snø på 17. mai. I Oslonolo, det var ikke Ru som provoserte meg mest, langt derifra. Logikken enkelte av folkene her inne bruker irriterer meg. Det går jo en tilsvarende tråd som denne et annet sted på forumet, og det var vel summen av disse tenker jeg.
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloOg selvsagt unner jeg vestlendingene godt vær på 17. mai! Jeg unner alle godt vær på 17. mai, jeg. Til forskjell fra enkelte andre her inne.
In vino veritas Sist redigert av safran : 18-05-08 kl 19:15. Årsak: trykkleif |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| global oppvarming, værfjas |
|
|