|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng? | |||
Dusjer naken uten å bruke såpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 13,27% |
Dusjer naken og bruker såpe på kroppen |
97 | 49,49% |
Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet |
26 | 13,27% |
Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet |
11 | 5,61% |
Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt |
30 | 15,31% |
Dusje? |
1 | 0,51% |
Annet |
5 | 2,55% |
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengAng den såpa; med mindre den er desinfiserende er den slett ikke en nødvendighet mtp hygiene og bading. Såpe er mer et komfort-produkt.
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg har forresten gått tilbake til gamle vaner, og balanserer mer eller mindre anstendig til dusjen, slik at jeg atter alltid dusjer uten bikini først.
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer selvsagt naken og bruker såpe. Det er viktig hygienisk, men jeg synes også at det er ganske viktig å lære mine døtre at man ikke dør av å bli sett naken selv om man ikke har modellkropp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengEr litt flau her over den fine magen hehe så eg vasker meg godt men med badetøy
![]() |
#5 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengVar med storesøster på svømmetrening i går, og jeg er sjokkert over hvor mange som går rett i bassenget uten å dusje. Det er nesten slik at det burde vært påbudt med garderobevakter. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i basseng
Dusjer naken og vasker meg med dusjsåpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSelv om jeg ikke liker fellesdusjing så har man jo ikke noe valg i svømmehall så da dusjer jeg selvsagt naken og såper meg inn. Jeg har også lagt merke til at det er en del som dusjer med badetøyet på og synes ikke noe om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengEr i svømmehallen en gang i uka som regel og dusjer selvsagt naken med såpe. |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSelvfølgelig dusjer både jeg og ungen uten tøy og vasker oss ordentlig både før og etter svømming. Redd bakterier er jeg ikke, men det er da vel vanlig folkeskikk å få av seg møkka FØR man går i bassenget. Man bader vel ikke i basseng for å vaske seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer selvsagt naken og med såpe. Jeg lærer ungene det samme og jeg snakker HØYT til ungene i dusjen om hvor grisete det er å dusje med badetøyet på.
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 21-01-09 kl 10:28. Årsak: jeg drar det ikke så langt som til å bade naken nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Bader du naken og med såpe - i svømmehallen? Interessant!
![]() |
#12 |
ekstremt trøtt
|
Hehe, det hadde vært litt av et syn det.
![]() |
#13 |
Undrande
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengObligatorisk dusj med såpe - kvar gong! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer alltid naken og med såpe, men det blir ingen grundig vask nei.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg kan ikke lenger bade i offentlig bad, pga alle som ikke vasker seg med såpe i dusjen før de går uti vannet. Det pumpes inn mer klor i vannet for hvert "møkkete" menneske som går uti og jeg reagerer kraftig når det er mye klor i vannet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
frakoblet
|
Det er nok ikke det at det er så vanskelig. Jeg tror heller det er det at folk ikke anser det som nødvendig, fordi de er rene.
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel. Mine barn hadde begge en periode hvor de konsekvent bæsja i badekaret. Jeg husker også den sommeren minsten bæsja i det oppblåsbare hagebassenget som vi hadde brukt hele varmtvannstanken på å fylle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
#19 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Det har skjedd to ganger med datteren vår. Hun hadde badedrakt som var beregnet på bleiebarn, slik at den var "tett" nederst rundt beina. Hun hadde vann i badedrakten og hun bæsjet. Bæsjen ble oppløst i vannet og det ble en deilig suppe å renske ut av badedrakten. Denne erfaringen gjorde at jeg brukte badebleie i stedet, for den kan man bare kaste etterpå.
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
Iben bæsjet konsekvent i badevannet da hun var baby og i halvannet år.
![]() |
|
|