Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva fikk du til morsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 00:19   #121
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva fikk du til morsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Gratulerer med dagen mødre.

Vi bruker ikke å feire morsdag, men i år er det et unntak. Vi har min far på besøk, og han har arrangert feiring. I går bakte han og jentene marsipankake og kjøpte gave. Dette inspirerte Juste slik at han kom hjem med en diger bukett med tulipaner.

Ja, enda er du da vitterlig ikke moren min så jeg lurer litt på hvorfor jeg egentlig gjorde det?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 07:51   #122
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk sove lenge, ikke kort eller frokost, men beskjed på fredag om at jeg skulle få gave, den var bare forsinket Jeg gleder meg veldig til den, men skulle ønske den kom i går I følge søsteren til sambo kommer jeg til å bli overlykkelig.. hmmm

Og av knerten har jeg fått noe som minner mistenkelig om halsbetennelse. Så han og jeg er hjemme i dag og "koser oss", NOT! Jeg hater å være syk og i tillegg har jeg dårlig samvittighet overfor knerten som ikke har noen å leke med.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:08   #123
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Da alle barna kom hjem etterhvert bestilte vi pizza og koste oss.

Jentene mine ga meg en kjempefin lysestake , kjempekoselig.

Minsten hadde malt fint bilde i barnehagen, og en liten gave fikk jeg fra hver av guttene.Lillebror hadde kjøpt varmeflaske (sånn god gammeldags til å ha varmt vann i, ønsket meg det) og storebror hadde kjøpt fotbadesalt.

Gammel 11-02-08, 08:19   #124
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg fikk en calalilje pyntet med strå som de hadde formet som et hjerte.
Feirer ikke morsdag ellers,vi var på fest lørdag så vi spaserte å hentet ungene og tok noen timers hos oldemor og oldefaren.

Gammel 11-02-08, 08:30   #125
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk 3 gode varme klemmer fra 3 herlig gutter da vi våknet.
Eldste var lei seg over at de ikke hadde noen gave.

Kosen var god nok for meg.

Gubben er på jobb offshore, så han ringte senere på kvelden og gratulerte.

Når han er hjemme, så har jeg pleid å fått frokost på sengen og marsipankake senere på dagen (ferdigkjøpt) Innimellom dukker det opp en kvast og en gave, men det skjer ikke ofte.
Vi har sjelden kaker så han bruker enhver anledning til å få spist kake.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 09:57   #126
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk to kort som Jonas hadde laget i barnehagen. De hadde pålimte "diamanter", og tekst med "jeg elsker deg mamma". Søte gutten.

Sove lenge får jeg hver helg, da Jonas er b-menneske av rang, og sover gjerne til 10-11 tiden.

Ellers var det dårlig med blomster, siden vi var på hytta. Ikke spiller den noen stor rolle heller i grunn.

Gammel 11-02-08, 12:42   #127
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Fikk noen gode klemmer og "Gratulerer med morsdagen".
Og storesøster hadde fått beskjed om at i dag skal man være ekstra snill med mamma, så hun trippa rundt og snakket om hvor snill jeg var (til hun glemte det en time seinere selvsagt)

Fornøyd med det. Synes ikke man trenger å støtte handelsstandens kommerstunts, men hyggelig med kos er det nå alltid!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 13:34   #128
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ikke en drit.

Eller fikk sove lenge fordi jeg ikke var i seng før kl 4 natten før. Men vokna av at A skreik fordi han var dautrøtt og pappaen ikke la han. Lat som jeg er sendte jeg han en melding om at han måtte legge han.
da gikk det 15 min og så la han han.
jaja.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 13:45   #129
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Storesøter laga tre kjempefine kort og lillesøster hadde malt akvarell i barnehagen.
Mannen har i tillegg lovet meg hotellweekend i april som bursdags- og morsdagsgave.
Siden lillesøster fikk omgangssyken ble det en ganske rolig morsdagsfeiring.

Gammel 11-02-08, 20:23   #130
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en Canon Speedlite 430EX-blits til speilreflekskameraet.

Gammel 11-02-08, 20:44   #131
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Ja, enda er du da vitterlig ikke moren min så jeg lurer litt på hvorfor jeg egentlig gjorde det?

Jøss! Juste, nå også som dramaqueen.

Hvorfor du gjorde det? Fordi jeg er knusebedårende søt og sjarmerende.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:29   #132
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

To timers ekstra søvn.

Gammel 12-02-08, 00:32   #133
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Blomster. Kake bakte jeg selv.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.