Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-07, 00:43   #121
TBM
Passiv

Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Dibmann jobber hele romjulen samt nyttårsaften, og jammen har ikke jeg lyst til å sitte alene hjemme med 2 kranglefanter. Har tenkt meg å levere minsten, og stå litt på ski med storebror.

Lurt!

Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 08:17   #122
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Dette gjelder ikke alle desverre.
Mannen må på jobb (har ikke mer ferie og har ikke mulighet for avspasering og desverre ingen sjef som ikke vil ha han på jobb). Jeg jobber i helsesektoren og går turnus. I år har jeg fri alle jule og nyttårsdagene, men må jobbe i romjula.
Ungene skal være hos besteforeldrene(som heldigvis ikke jobber) når vi er på jobb. Så vi har sagt at minstemann skal ha fri fra barnehagen. Hadde vi ikke hatt dem så måtte vi ha hatt guttungen i barnehagen.

Ikke alle som er så heldige å ha en sjef som ikke vil ha dem på jobb.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 08:29   #123
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvis du hadde meldt på barnet ditt til romjulsopphold i barnehagen og deretter fått en lapp hvor det blant annet står følgende: Barnehagen er kun åpen for de som har sterkt behov pga. jobb eller sykdom.

Er dette en grei beskjed, eller er det et underforstått "argh, så unødvendig å holde åpent i jula bare fordi dere ikke gidder finne andre løsninger"?

Uansett grunn synes jeg du skal ta det opp. For det er ikke en måte å skrive beskjeder på som akkurat hjelper på kommunikasjon og sammarbeid mellom hjem og familie.

I noen situasjoner er en nødt til å ha det åpent, sånn er det bare. Så lenge barnehagene ikke er fleksible om en "krise" skulle oppstå og en ikke har meldt fra at en kommer vil det være mange som må ta hensyn til ting som kan oppstå.

Jeg har måttet gjort det selv, men har heldigvis en barnehage som jeg kunne forklare grunnen til og som synes det er ok at begge parter er fleksible.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 09:01   #124
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke si at jeg bir fornærmet. Barna her går i personalbarnehage, så de skjønne jo behovet ettersom foreldrene må jobbe.

Gammel 11-12-07, 09:22   #125
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du hadde meldt på barnet ditt til romjulsopphold i barnehagen og deretter fått en lapp hvor det blant annet står følgende: Barnehagen er kun åpen for de som har sterkt behov pga. jobb eller sykdom.

Er dette en grei beskjed, eller er det et underforstått "argh, så unødvendig å holde åpent i jula bare fordi dere ikke gidder finne andre løsninger"?

Hvis det er snakk om en kommunal barnehage, så er det ikke bare frekt og fornærmende. Det er ulovlig også.

Vi hadde nettopp en samtale om romjulen og åpning i barnehagen. Vi er pliktet til å holde åpent om det så kun er ett eller to barn påmeldt. Det som er dumt er jo, nettopp som flere her påpeker, at det blir påmeldt minst tre ganger så mange som kommer.

Grunnen til at man må melde på barna i romjulen er jo at de ansatte tar avspasering (evnt. ferie). Foreldrene må sette på klokkeslett også. Da er det utrolig dumt når noen sier de skal komme kl sju og først en, så to ansatte kommer på jobb uten at det er et eneste barn der. Det skjer gang på gang. Mulig det er med dette friskt i minne at de har skrevet beskjeden som er gitt her. Men den er altså både frekk og ulovlig.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 09:27   #126
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig trist om noen får dårlig samvittighet for å sende barna i barnehage i romjulen pga av enkelte kommentarer om det hellige familielivet.

De jeg kjenner som jobber i barnehage sier at det er en koselig og fredelig tid på avdelingen.

Gammel 11-12-07, 09:40   #127
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det er veldig trist om noen får dårlig samvittighet for å sende barna i barnehage i romjulen pga av enkelte kommentarer om det hellige familielivet.

De jeg kjenner som jobber i barnehage sier at det er en koselig og fredelig tid på avdelingen.

Det er helt riktig! Det er veldig koselig og noen "annerledesdager", både for små og store. Men utrolig kjedelig å være i barnehagen uten barn (tenker på når den første kommer kl ni når vi har vært der siden kl sju).

Ellers i året er det til tider full fart og stormende jubel, kjempegøy (noen rolige stunder også da). Men de barna som er i barnehagen på sånne stille dager, tror jeg vil huske tilbake på nettopp disse dagene med glede.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 12:04   #128
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir helt i ørska av barnehagene jeg (og jeg jobber i barnehage selv altså ). Folk betaler for en tjeneste, og det må da være opptil foreldrene om de vil bruke denne tjenesten eller ei, enten om det er romjul eller ikke. Forstår at de vil ha beskjed om barna kommer eller ei, men å skrive en slik lapp synes jeg er unødvendig. Vet at da jeg jobbet i kommunal barnehage i Oslo fikk vi ikke lov å spørre foreldrene om barna kom eller ei, barnehagen var åpen for alle, uansett. I den barnehagen jeg jobber i nå, spør vi kun om barna kommer eller ikke, så vi vet hvor mange av oss som kan avspasere/ta ferie eller ikke. Det samme med snuppa sin barnehage.

Jeg kommer selv til å ha snuppa i bhg den 27.12, SELVOM jeg er hjemme i permisjon. Mannen skal jobbe, og hun er et "lite mareritt" å ha hjemme når jeg må amme ham ol. dessuten er der ingen andre barn i vår familie, så hun vil bli det eneste barnet i hele julen hos oss, så jeg tenker at hun kan ha godt av å gå dit å leke et par timer (fra 11-14 ca), men skal spørre barnehagen om der kommer noen fra hennes avdeling, kommer der ikke noen holder jeg henne hjemme.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 12:07   #129
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det er veldig herlige dager både for stor og liten. Barnehager er jo som kjent ganske utsatt for høyt sykefravær ellers i året, men disse dagene er man som regel i overskudd av voksne, og der er mer ro, og barn og voksne gjør masse kjekke ting som man ellers ikke får tid til.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 12:42   #130
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er frekt å gi ut en slik lapp etter at dere allerede har svart. SFO her har i år sendt ut en lapp som er litt strengere formulert enn tidligere år pga erfaring med at mange ikke dukker opp.

Det står at det er kjempeviktig for den å få vite hvem som kommer også står det litt mer info. Senere i brevet står det:
"Jeg ber dere tenke på at vi setter opp arbeidslister for SFO personalet utifra antall påmeldte barn. Derfor ber vi om at dere leverer lappen i tide. Det blir vanskelig for oss hvis ungene kommer etter kl 9.30, eller dukker opp uten å være påmeldt. De kan risikere å komme til stengt SFO, hvis vi er dratt på tur. I de tre første dagene i høstferien opplevde vi at halvparten av barna ikke kom. Derfor endret vi noe på arbeidslistene de to siste dagene, men da kom alle påmeldte pluss to som ikke var påmeldt. Som dere skikkert skjønner er det vanskelig å planlegge når det er så usikkert". OSV.

Jeg syns dette var krasst nok egentlig.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg har ei god venninne som jobber i barnehagen, og hun forteller at det er mange som sender barna i barnehagen selv om de er hjemme selv. Kanskje dette var en dårlig måte å forsøke å få disse foreldrene til å allikevel ha barna sine hjemme?

Og jeg synes fortsatt at selv om det er et tilbud vi har rett til å benytte, så syns jeg for barnas skyld at man bare benytter det om det er helt nødvendig. Og det er kanskje det barnehagen mener også?

Nå er det kanskje forskjellig hva man betegner som helt nødvendig? Jeg har betalt for bhg 12 mnd i året og om jeg ønsker å ha barna der hver eneste dag det er åpent så er det faktisk ikke noe de ansatte i bhg har noe med. Det må jeg få lov til å vurdere selv. Det kan være mange grunner til at barna kanskje har godt av å være i bhg istede for hjemme.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg mener i romjulen ja.

Nei, ikke generelt, men i høytider hvor familier samles og koser seg sammen, da syns jeg det er stusselig å sende barna i barnehagen. Det er vel ikke så mange barn der at det er så veldig morsomt å være der heller.

Og ja barna får ferie, men det finns foreldre (og det er en del av dem også ifølge min venninne) som ikke har barna hjemme mer enn de pålagte feriene de må ha. Og jeg syns ihvertfall at kun èn lang sammenhengende ferie i løpet av året er lite for et barn.

Det er helt greit at du syns det, men det betyr ikke at du sitter på fasiten. Andre velger annerledes, men det betyr ikke at deres valg er feil.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Noe jeg skulle ønske vi kunne ha droppet er å ha åpent til 12 på julaften og nyttårsaften.

Her har de nå valgt å holde stengt på julaften og nyttårsaften siden ingen har pleid å benytte seg av tilbudet tidligere år.

Jeg lurer på hvorfor det er så utrolig mye bedre å sende barna til besteforeldrene enn å la dem være i barnehagen?

Er det slik at besteforeldre alltid lager snømann, serverer kakao og ungene nikoser seg dagen lang på bæssmorfang mens de barna som sendes i barnehagen vansmekter ensomme og forlatte i en mørk krok?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hos oss betyr barnehage god omsorg, men vi benytter det aldri i feriene. Besteforeldre betyr, fisketurer, boller og kakao, bøker, spill og kos og de kan få låne ungene når som helst. Samvær med besteforeldre har en egen verdi så lenge besteforeldrene er oppegående.

Det er mange som ikke har besteforeldre de kan ty til og besteforeldre betyr ikke alltid det Berglijot sier.

Hvis jeg hadde fått en slik lapp etter at jeg hadde meldt på ungene mine så hadde jeg blitt rimelig forbanna og jeg hadde nok sagt ifra. De ansatte i bhg har ingenting med hvorfor noen velger å benytte plassen de har betalt for.

Selv skal jeg ha ungene hjemme i romjula, de har nok hatt ihvertfall 10 uker ferie iløpet av dette året. Jeg har vært heldig som har fått til det, men jeg dømmer ikke andre som ikke får det til og som heller ikke klarer å ha ungene så mye hjemme.

Gammel 11-12-07, 13:15   #131
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis barnehagen ikke har åpent, så skal man jo ha redusert betaling i jula. For i utgangspunktet er jo vanlige arbeidsdager dager man betaler barnehagen for.

Hvis ikke man har redusert betaling, så er barnehagen åpen for alle som har meldt inn behov, samme hva det måtte være. Som regel er det færre barn der da, men å legge seg borti hvorfor man benytter barnehagen da, det mener jeg ikke hører hjemme i en barnehage. Det kan da ikke være et så stort problem at de må presisere noe slikt.

Jeg forstår at de vil ha en oversikt over hvem som kommer, for å planlegge. Men ikke at de på en måte skal begrense hvor mange som kommer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 13:23   #132
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Hvis barnehagen ikke har åpent, så skal man jo ha redusert betaling i jula. For i utgangspunktet er jo vanlige arbeidsdager dager man betaler barnehagen for.

Om barnehagen stenger fordi det ikke kommer barn de dagene, så påvirker det jo ikke betalingen?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 13:55   #133
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om barnehagen stenger fordi det ikke kommer barn de dagene, så påvirker det jo ikke betalingen?

Nei, men hvis de stenger for at de ansatte skal få avliklet ferie og avspasering, må betalingen reduseres.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 13:56   #134
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men da var jo tilbudet der i utgangspunktet. Å ha åpent uten grunn er jo ikke logisk. Men å skulle begrense tilgang blir noe annet. Da er ikke tilbudet tilgjengelig som ellers.

Gammel 11-12-07, 13:58   #135
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei, men hvis de stenger for at de ansatte skal få avliklet ferie og avspasering, må betalingen reduseres.

Men i de barnehagene det er bestemt at feks mellomjula er stengt, betaler de mindre da? Private feks?

Jeg har aldri opplevd at en barnehage stenger pga at ansatte skal få tatt ut ferie og avspasering, iallefall ikke i kommunale barnehage. Det tror jeg ikke de kan gjøre heller.

Men klart det er et stort puslespill som skal gå opp når alle ansatte skal ta 5 uker ferie + ganske mange timer avspasering i løpet av et år, og man skal ha åpent "hele" året unntatt helligdager. Den femte ferieuka er ikke bare gøy nei

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 14:01   #136
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men i de barnehagene det er bestemt at feks mellomjula er stengt, betaler de mindre da? Private feks?

Jeg tror (følger visst ikke så veldig godt med på regningene jeg betaler ) vi betaler det samme i desember som i andre måneder, selv om barnehagen er stengt i hele romjulen. Man får jo vanligvis også vanlig månedslønn i desember, selv om det er en god del fridager. (Ja, ikke hvis man er freelancer, da. :bitter: )

Gammel 11-12-07, 14:02   #137
Dronningen
Pauset

Standard

Ja i vår barnehage (privat) betaler vi ikke når det er ferie. Dvs. 4 uker i året er vi nå pålagt at barna skal ha ferie. Redusert betaling legges da til juli. Ellers har de åpent alle dager det er behov. (Eneste unntak er julaften og nyttårsaften.)

Selv på planleggingsdager har de nå åpent, ved å leie inn flere vikarer da. Siden vi betaler for disse dagene også, så har man funnet en løsning på det.

Gammel 11-12-07, 14:02   #138
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vet jeg ikke. Kanskje de har det i vedtektene sine at det skal være sånn og foreldrene godtar det ved å ta imot plassen?

Vi har alltid brukt kommunal barnehage.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 14:05   #139
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Selv på planleggingsdager har de nå åpent, ved å leie inn flere vikarer da. Siden vi betaler for disse dagene også, så har man funnet en løsning på det.

Ja, det gjorde de hos oss også sist planleggingsdag. Jeg var veldig overrasket over at var under 20% som benyttet seg av tilbudet om å la barna komme i barnehagen selv om det var planleggingsdag. Det må være mange i vår barnehage som har lett for å ta en fridag når de ønsker det. (Det kan forsåvidt jeg også gjøre helt uproblematisk, men da får jeg ikke lønn, så jeg unngår det vanligvis.)

Gammel 11-12-07, 14:05   #140
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg hadde ikke blitt fornærmet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.