Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 12:11   #121
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ler meg skakk. Godt sagt. Her er det nok også sånn! Jeg drikker tilnærmet aldri på den måten lenger, så når jeg først ramler utpå, da gjøre det skikkelig

Signerer denne.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:12   #122
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Akkurat den regnponchoen hadde vel dere bergensere hatt mer bruk for.

Ler høyt, ja vi hadde nok det. Supportere er vel på en måte harry uansett, om vi vil eller ikke.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:14   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Ler høyt, ja vi hadde nok det. Supportere er vel på en måte harry uansett, om vi vil eller ikke.

Må bare si, det var vanvittig kult på Enga - Brann i sommer. Jaggu var ikke hele VG-svingen rød, og man kunne nesten høre noen skarre-r'er innimellom også!

Slett ikke verst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:19   #124
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes for øvrig alle som liker Sing Star o.l. bør melde seg i denne tråden. Jeg kan umulig tenke meg noe mer harry enn mennesker med karaoketilbøyeligheter.

Og der ble jeg harry, gitt!

..men jeg synger kun karoke i hjemmets lune vrede, ikke ute på byen altså. Det finnes grenser for hvor harry til og med jeg kan være

Forøvrig var Singstar en åpnebaring for meg, som alltid har trodd at jeg synger skjærende falskt. Jeg gjør ikke det!! Jeg banker både mann og venner i Singstar, og har til og med fått noen kommentarer for at jeg har fin stemme. Sånn, deilig skryte litt!

Gammel 22-11-07, 12:19   #125
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kanskje litt harry matvaner. Jeg kooooser meg med Grandisen og Taco'en. Vulgærfull? Det har skjedd. Og snus er vel fremdeles ikke ansett som sofistikert ... Og så har jeg gått i Branns supportertog.

Men bevar meg vel, jeg har mange fine vaner også ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:24   #126
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg husker nå hvor harry jeg følte meg i sommer/høst da jeg kjøpte samleplata til Steinar Albrigtsen, siste til Johnny Logan og Tone Damli Aaberge.
Å føle seg harry må jeg innrømme er en KJIP følelse. En følelse av skam, faktisk. Jeg ble litt paranoid, merket jeg.
Og det syns jeg igrunnen er snobbete.

:schizo:

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:25   #127
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

..men jeg synger kun karoke i hjemmets lune vrede, ikke ute på byen altså.

Er det jeg som er helt fjern, eller heter det hjemmets lune rede? ()

Forøvrig var Singstar en åpnebaring for meg, som alltid har trodd at jeg synger skjærende falskt. Jeg gjør ikke det!! Jeg banker både mann og venner i Singstar, og har til og med fått noen kommentarer for at jeg har fin stemme. Sånn, deilig skryte litt!

[/quote]

For meg funket det nesten litt motsatt. jeg har egentlig alltid syntes jeg var så flink til å synge, også kommer Singstarskiten og spiller av stemmen min helt snålt.
Men jeg synger likevel jeg da. Jeg er glad i å synge, også forsøker jeg å late som om jeg ikke hørte min egen stemme på det spillet.

Sist redigert av Kirsebær : 22-11-07 kl 12:32.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:25   #128
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

..men jeg synger kun karoke i hjemmets lune vrede,

Synger du bare karaoke når du er sint?

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:26   #129
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det jeg som er helt fjerne, eler heter det hjemmets lune rede? ()

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:29   #130
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir flau bare jeg tenker på singstar. Den eneste gangen jeg har prøvd var på en fest med gode venner. Jeg var ganske påseilet og tviholdt på mikrofonen, skrålte og sang og trodde virkelig at jeg var kjempeflink og at det ikke var noe vits å legge skjul på at jeg syns det. Mannen min var så flau at han gikk ned i kjellerstuen og satt der hele kvelden med høy musikk på.

Nå tror jeg at vennene mine arrangerer hemmelige singstarparties uten meg. :noia:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:31   #131
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg banner noe helt forjævlig. Også digger jeg country.

Gammel 22-11-07, 12:33   #132
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Esme, du er ikke sann!

Jeg hadde for øvrig konfirmasjonsselskapet mitt på Olavsgaard. Det er nok også harry.

På hundreprosenten?

Jeg har nok noen harrysider jeg også. Den minst skjulte er vel at jeg banner mye. Det er harry å banne mye.

En stjålet samling av ølglass er vel også ganske harry? Jeg tror det teller bortimot 20 ulike halvlitersglass. Jeg husker jeg klarte å smugle ut 6 halvlitersglass i sekken en gang. Det var åpenbart alkohyler med i bildet, uten at det er en god unnskyldning.

At vi har kjøpt en gedigen campingvogn må vel kunne karakteriseres som en harry handling. Men akkurat der mener jeg selv at jeg bør ha ryggen fri i forhold til personlig harrystempel. Grunnen til det er at jeg synes campingvogn er harry, jeg ønsket i utgangspunktet ikke campingvogn men ofret meg. Jeg bruker ofte en gammel slitt plysjbukse på campingvogna når jeg tenker meg om. Faen.

Gammel 22-11-07, 12:37   #133
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg blir flau bare jeg tenker på singstar. Den eneste gangen jeg har prøvd var på en fest med gode venner. Jeg var ganske påseilet og tviholdt på mikrofonen, skrålte og sang og trodde virkelig at jeg var kjempeflink og at det ikke var noe vits å legge skjul på at jeg syns det. Mannen min var så flau at han gikk ned i kjellerstuen og satt der hele kvelden med høy musikk på.

Nå tror jeg at vennene mine arrangerer hemmelige singstarparties uten meg. :noia:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:42   #134
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forresten også finne på å si såffa, sallami og bannan.

Gammel 22-11-07, 12:44   #135
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det her vekker minner altså. Om karaokekvelder og kvelder hvor jeg har innbildt meg at jeg kan snakke svensk. Det er en god følelse å være imponert av egne evner, sånn skikkelig imponert liksom. Burde nok drikke meg skikkelig full litt oftere.

Gammel 22-11-07, 12:45   #136
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Synger du bare karaoke når du er sint?

Hehe, nei, fikk bare lyst til å bruke (synes jeg da) en litt morsom omskrivning av hjemmets lune rede. Som det ganske riktig egentlig heter .

Gammel 22-11-07, 12:51   #137
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen nylige fyllehistorier å dele, tror jeg. Og de gamle skal få hvile i fred.

Men jeg liker grandis. Jeg er ikke alltid veldig dannet - noen ganger direkte ubehøvlet.

Og jeg er pinlig begeistret over å gjøre en god "deal" - å få noe skikkelig BILLIG. :sunnmøring in spe:

Gammel 22-11-07, 12:53   #138
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg liker grandis. Jeg er ikke alltid veldig dannet - noen ganger direkte ubehøvlet.

Herregud, grandis ja -hvordan kunne jeg glemme det?? OG hotell Cæsar!!

Gammel 22-11-07, 12:54   #139
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spaghetti ala Capri her.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:57   #140
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Problemet med å sitte i landskap åpenbarer seg igjen, det tar seg jo ikke ut å sitte her og le HØYT.

FP er nok ikke like såfistikert om noen vil ha det til.

Harrytråden er forresten mye morsommere enn snobbetråden.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.