|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Glamorøs
|
![]() Sv: SpikketreffJeg vil og!
![]() |
#122 |
One of These Days
|
![]() Sv: SpikketreffEr veldig usikker på om jeg har noe å gjøre på et Spikketreff? Tja, jeg sitter på gjerdet og ser, jeg. Jeg skriver også nicket mitt med liten bokstav, men det er fordi jeg mener at det ikke er navn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Audacious
|
![]() Sv: SpikketreffJeg vil gjerne også komme og spikke!
![]() |
#124 |
flisespikker
|
![]() Sv: SpikketreffJeg har akkurat blitt minnet om at jeg ikke kan den 17., og advarer om at jeg ikke har sjekket kalenderen for resten av dagene heller (kalenderen henger nemlig på kjøkkenet, og det gjør ikke jeg for øyeblikket
![]() |
#125 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: SpikketreffSkal man treffes på dag- eller kveldstid? Jeg kan gjerne få med meg et dagtreff den 17, men kvelden er opptatt.
![]() |
#126 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spikketreff
Jeg tenkte meg primært et kveldstreff et sted med ølservering, jeg da. Men jeg er rimelig ensporet sånn sett.
![]() |
#127 |
kamerat
|
![]() Sv: SpikketreffJeg synes 16. november høres ut som en veldig god idé.
![]() |
#129 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpikketreffJeg sitter bare het og venter på at dere bestemmer en dato. Da kan jeg ta stillling til om jeg blir med eller ikke. Hvis jeg kvalifiserer og får lov da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Live and let live
|
![]() Sv: SpikketreffJeg var litt kjapp ute og snakket om lystene mine. Evnen er det verre med, så jeg tror ikke vi får mulighet til å komme oss på noen tur østover på denne siden av julen. Så dere må gjerne ta det midt i uken for min del (andre utenbys fra må snakke for seg).
![]() |
#133 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpikketreffFor ordens skyld: Jeg spøkte egentlig, og kan dessverre ikke komme helt til Oslo "bare" for et spikketreff. Tross alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Textrovert
|
![]() Sv: SpikketreffJeg vil også være med!
![]() |
#136 |
<*(((<
|
Æsj, jeg føler meg truffet. Og det verste er at jeg bevisst valgte liten forbokstav, siden jeg tenkte på "en generell torsk" og ikke selveste Torsken.
Jau.
Jeg syns også mitt ser best ut med liten, så jeg har ikke tenkt å be om endring. Med mindre flisespikkerkjernen truer med tolleknivene sine. :støyer i trefftråden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
intro
|
Jo, gjerne det! Forslag?
![]() |
![]() |
|
|