|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa | |||
| Grandiosa |
|
145 | 61,70% |
| Nugatti |
|
103 | 43,83% |
| Ingen av delene |
|
57 | 24,26% |
| Er du frekk? |
|
12 | 5,11% |
| Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av |
|
4 | 1,70% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper ikke Nugatti av den enkle grunn at storebror er superallergisk for nøtter. Vi kjøper Nesquick sjokoladepålegg isteden så går velfor det samme.
|
|
|
|
#122 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen av delene. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Epikur
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Det er dessverre, enn så lenge, ikke mulig å bare kjøpe økologisk. Men at man ikke skal kunne lage alt fra bunnen av og samtidig spare penger og tid, det skjønner jeg ikke. (Jo, jeg skjønner at Toro er gode på å markedsføre produktene sine ved å fremtille det å lage maten selv som eksyremt tidkrevende, vanskelig inntil det uoverkommelige og veldig billig, men det er jo bare tull).
|
|
|
#124 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg kjøper Grandis - men spiser det ikke. Mannen er glad i det nemlig. Jeg foretrekker brødskive framfor ferdigpizza må jeg si.
|
|
|
#125 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti, men den uten sukker. synnes den er best.
|
|
|
|
#126 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?
Sånn er det her også.
|
|
|
|
#127 |
|
trøtt
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?
Uten sukker? |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper Nugatti i perioder, men setter begrensninger på hvor mye ungene kan spise av det. Nå er det snart et halvt år siden sist vi hadde det i hus. Grandis inngår som middag i overhektiske dager (som f.eks når jeg kommer hjem kl halv fire og skal tilbake på personalmøte kl fem....) |
|
|
|
#129 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Har aldri kjøpt Nugatti, men i mine yngre og snillere dager kjøpte jeg med Grandiosa da min mann ba om det. Nå gjør jeg det aldri. Vil han ha Grandiosa får han kjøpe det selv. Selv kan jeg ikke engang huske sist gang jeg spiste det, men det må ha vært for ihvertfall 5-6 år siden (det samme gjelder annen fryse-pizza)
|
|
|
#130 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper innimellom nugatti. Jeg er ikke heeeelt dårlig mor, for de får bare i helgene. Og feriene. Og hos mormor. OK, litt dårlig mor.
|
|
|
#131 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen av delene. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper verken grandiosa eller nugatti, men det er bare fordi vi ikke bor i Norge. Jeg bestiller alltid, til min mors store fortvilelse,Grandiosa til middag en dag når jeg er hjemme hos dem! |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ja, begge deler. Veldig sjelden nugatti, litt oftere grandis :lat: |
|
|
|
#134 |
|
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ja, begge deler. Grandiosa ganske ofte, nugatti sjelden.
|
|
|
#135 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jada kjøper både Grandiosa å nugatti.. Har en samboer som elsker Grandis...
|
|
|
#136 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Loff med nugatti er det eneste jeg klarer å spise de første dagene etter cellegiftkur, så ja.
|
|
|
#137 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg kjøper ingen av delene. Det hender at venninna mi har med Nugatti når vi er på fjelltur, da smaker jeg litt av henne, for på fjellet synes jeg det kan være godt, av en eller annen grunn. Jeg liker det ikke nemlig ikke noe særlig ellers. Må ha noe med energibehovet på fjelltur å gjøre tror jeg. Men jeg kommer aldri på å ta det med selv.
|
|
|
#138 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Her kjøper vi av og til Grandis, men aldri Nugatti.
|
|
|
#139 |
|
snur
|
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper nugatti en eller to ganger i året. Ungene spiser ikke nugatti men det hender jeg spiser det innimellom. De får tilbudet av og til på lørdag men vil ikke ha. Grandiosa spiste vi litt før men nå tror jeg det er ett år siden sist. Ikke det at vi er imot det eller noe men det blir bare ikke spist.
|
|
|
#140 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti - matlyst på boks |
|
|