Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 20:35   #121
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

3400,- for et par jeans?

bra det ikke er bare meg som blir litt over prisen på en del jeans

(mest fordi jeg sikkert aldri kommer til å får råd til å kjøpe meg en )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:41   #122
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kommer nok aldri til å kjøpe så dyre jeans. Og i hvert fall ikke et par som sponser det luksusdyret borte i England.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:43   #123
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kommer nok aldri til å kjøpe så dyre jeans. Og i hvert fall ikke et par som sponser det luksusdyret borte i England.

Leste i Her&Nå at hun har fått gigapupper og nå

Kanskje hun skulle ha putta i noe i rompa og, sånn at hun klarer holde balansen

Gammel 05-10-06, 20:44   #124
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

(kom to ganger)

Gammel 05-10-06, 20:46   #125
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Leste i Her&Nå at hun har fått gigapupper og nå

Kanskje hun skulle ha putta i noe i rompa og, sånn at hun klarer holde balansen

Har ikke kjøpt de VB RR jeansene, men vurderer seriøst et par vanlige RR, men kun dersom de er helt sorte

Gammel 05-10-06, 22:31   #126
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Spania, Claire, Spania.
Mannen sørger for livets opphold der, og han trenger nok den lønna han får med den dama i kosten ... Som om hun spiser noe særlig.

Gammel 05-10-06, 22:50   #127
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Godt å vite at mine Sass and Bide stort sett er for discount å regne !

Gammel 05-10-06, 23:43   #128
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare så det er sagt, det er bare Beckham buksa som sponser henne ikke de andre RR-buksene.

Her i byer er det forøvrig ikke sån forskjell i pris mellom variantene...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:47   #129
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Bare så det er sagt, det er bare Beckham buksa som sponser henne ikke de andre RR-buksene.

Her i byer er det forøvrig ikke sån forskjell i pris mellom variantene...

Det var ikke vondt ment, altså. Jeg sponser sikkert en hel masse andre tullinger med en del av det jeg kjøper.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:18   #130
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var ikke vondt ment, altså. Jeg sponser sikkert en hel masse andre tullinger med en del av det jeg kjøper.

Nei nei, ikke vondt tatt altså, bare følte for å åpplyse...
Jeg ville nok aldri brukt så mye penger på en bukse som i så stor grad også "lyser" av det... Liker ikke voldsom merkeflashing jeg da, og krone på rumpa går under den kategorien for meg.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:01   #131
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Helt enig med SmarteSmelt
Jeg liker ikke klær hvor merket "flashes" til de grader
Feks Sass & Bide, der er det ikke synlig merkei det hele tatt, men buksene er absolutt fantastiske

Gammel 06-10-06, 11:04   #132
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Jeg trenger seriøst hjelp!

Jeg eier ingen skikkelige bukser! Også kalt jeans da...

Jeg klarer bare ikke å finne noen som passer meg og resten av skrotten.

Jeg har ridebukselår - som nå har blitt pittelitt mindre
Kraftige lår
En snert av pølsering nederst på magen

og jeg er heller ikke særlig lang i beina.

Er 165 høy.

Jeg kan ikke ha bukser som er smale i beina. Da ser det ut som om jeg skulle tippe over. Det ser rett og slett veldig lite pent ut.

Heller ikke noen som er lange i livet. Da blir rompa mi enda større. Og DET trenger jeg ikke.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:36   #133
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

Jeg trenger seriøst hjelp!

Jeg eier ingen skikkelige bukser! Også kalt jeans da...

Jeg klarer bare ikke å finne noen som passer meg og resten av skrotten.

Jeg har ridebukselår - som nå har blitt pittelitt mindre
Kraftige lår
En snert av pølsering nederst på magen

og jeg er heller ikke særlig lang i beina.

Er 165 høy.

Jeg kan ikke ha bukser som er smale i beina. Da ser det ut som om jeg skulle tippe over. Det ser rett og slett veldig lite pent ut.

Heller ikke noen som er lange i livet. Da blir rompa mi enda større. Og DET trenger jeg ikke.

Størrelse bruker du da?
Har du prøvd de på B Young? Simple wish?

De er ikke smale i beina, passe høyde i livet og tåler litt former

Gammel 06-10-06, 19:50   #134
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

LilleVims er litt kul
Standard

Størrelse bruker du da?
Har du prøvd de på B Young? Simple wish?

De er ikke smale i beina, passe høyde i livet og tåler litt former

Størrelse ja... Det burde jeg kanskje sjekke ut.
Den jeg har på nå er 42. Stretch. Men i andre bukser må jeg kanskje opp i 44.

Takk for tipset!

Gammel 06-10-06, 20:38   #135
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

Størrelse ja... Det burde jeg kanskje sjekke ut.
Den jeg har på nå er 42. Stretch. Men i andre bukser må jeg kanskje opp i 44.

Takk for tipset!

Da ligger du sikkert på 40-42 i Simple wish (de er litt store i størrelsen)

Gammel 06-10-06, 21:11   #136
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

LilleVims er litt kul
Standard

Da ligger du sikkert på 40-42 i Simple wish (de er litt store i størrelsen)

Musikk i mine ører!

Gammel 07-10-06, 09:12   #137
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var akkurat Simple Wish-buksa jeg tenkte på! Den er elskelig!
Løp til B-Young!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:18   #138
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett en sånn dame som gir Armanibuksene dårlig rykte.

*litt deppa nå*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:04   #139
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det var akkurat Simple Wish-buksa jeg tenkte på! Den er elskelig!
Løp til B-Young!

Var innom B Young i går.. de får inn nye SW bukser i november, og skulle ringe meg med en gang de kom inn !

Gammel 13-10-06, 11:51   #140
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg var shopping i går med Miss Norway og Sannemor.
Eller shopping og shopping, vi skravlet litt for mye, så vi rakk ikke Zara

Men vi var innom Koma og der prøvde jeg en helt smal Acne bukse i mørkebrunt.Den var helt utrolig flott
Ikke var den sinnsyk dyr heller, 1299,-
Har den på nå, og den er helt fantastisk!

Anbefales

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.