|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for |
|
|
|
|
|
#122 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forI dag har jeg erfart at pusen jeg passer på kan faktisk sitte på fanget, om enn for en kort stund, og at det er ganske koselig. Jeg har vært mye irritert på henne fordi hun har funnet på så mye hekkan, men nå har jeg blitt mye mildere stemt. Sist redigert av frukt : 10-11-22 kl 08:58. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for
Om det er Kaizers så kan man bli vanvittig glad.
|
|
|
|
#126 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 10. Noe med hjemmet mitt
|
|
|
#127 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forNr 9: At å teste ørten ulike julebrussorter gjør meg kvalm.
|
|
|
#128 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 10. Noe med hjemmet mitt |
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
Jeg er ekstremt takknemlig over å være én av dem som er så heldig at jeg eier hjemme mitt og ikke har mer gjeld enn at jeg uten å ligge søvnløs tåler store renteendringer. Det innebærer en økonomisk trygghet som ikke kan sidestilles med mye annet, både for meg og generasjonene etter meg, både nå og i fremtiden.
|
|
|
|
#131 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for8. Skippertaksegenskapene mine er ganske gullegode. Når jeg får "ånden over meg" er det ingen grenser for hva jeg får gjort. (ok, det er irriterende at jeg ikke bare kan bestemme meg for å gjøre noe, menmen, man får ta seg selv som man er).
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 10-11-22 kl 10:32. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forHjemmet mitt: Det er mitt.
|
|
|
|
#133 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 10. Noe med hjemmet mitt: |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for9. At livet blir veldig mye lysere om jeg får kommet meg ut en tur. Helst i dagslys.
|
|
|
#135 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for10. Det er mitt. Det er romslig, som er greit når vi har gjester, og for ungdommene til å ha fest. Jeg syns endelig vi har "fått til" å innrede det, nå syns jeg det ser ganske skapelig ut. Endelig, etter 20 år.
|
|
|
#136 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Mange ting, men aller mest utsikten mot hav og horisont.
|
|
|
#137 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 10. Noe med hjemmet mitt
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Permakulturell
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 10: gammelt hus, mye sjel. Og i disse tider: lavt restlån, etter 21 år i samme bolig.
|
|
|
#139 |
|
geskjeftig
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 1. En person som betyr mye for meg
|
![]() |
|
|