Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 18:53   #121
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jaja, om så skal være, så er det jo hyggelig at de har noe å le av i sommerferien.

Klart, hyggelig å kunne bidra til ferie-underholdningen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:53   #122
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Tenk om noen hacker forumet vår som straff for at vi ikke oppga et nummer som ikke er offentlig.

Ja, dette kan faktisk bli litt skummelt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:57   #123
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Medlem siden: Jul 2017
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

In English please?

Nei, jeg ønsker å få PM på Norsk

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 18:57   #124
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg lurer på hva som skjer når noen blir sinte her inne? Går forumet i stykker?

Vi vet ikke helt. Heldigvis har det aldri hendt.

Gammel 09-07-17, 19:01   #125
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi vet ikke helt. Heldigvis har det aldri hendt.

La oss håpe ingen blir så sinte at de sprekker forumet!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:12   #126
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Men er det noen her inne som jobber på barneposten3 på Haukeland?

Gammel 09-07-17, 19:14   #127
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lindamor32, her.

men er det noen her inne som jobber på barneposten3 på haukeland?

nei.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:19   #128
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Men så gi meg tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland da.

Gammel 09-07-17, 19:23   #129
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg dævver Gleder meg til du blir skikkelig sint :tommelopp:
Sikkert en fjortis som har fått spillnekt og må bedrive tida med noe.
Hvis noen hadde jobba på barneposten hadde de sikkert sendt deg pm. Tror du ikke.
Gå deg en tur, knip noen blomster i hagen, bedriv ringepigg, snurr litt på spinner'n din, se barne-tv eller gjør hva som helst annet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:25   #130
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg dævver Gleder meg til du blir skikkelig sint :tommelopp:
Sikkert en fjortis som har fått spillnekt og må bedrive tida med noe.
Hvis noen hadde jobba på barneposten hadde de sikkert sendt deg pm. Tror du ikke.
Gå deg en tur, knip noen blomster i hagen, bedriv ringepigg, snurr litt på spinner'n din, se barne-tv eller gjør hva som helst annet.

Jeg er mor til to barn. Og jeg forventer seriøse svar.

Gammel 09-07-17, 19:26   #131
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men er det noen her inne som jobber på barneposten3 på Haukeland?

Vedkommende hadde selvfølgelig gitt deg nr da.

Akk. Teit men underholdende likevel denne tråden.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:27   #132
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vedkommende hadde selvfølgelig gitt deg nr da.

Akk. Teit men underholdende likevel denne tråden.

Ja jeg får håpe at jeg er så heldig at jeg får tlf nr.

Gammel 09-07-17, 19:27   #133
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mor til to barn. Og jeg forventer seriøse svar.

Det seriøse svaret er at du ikke får det nummeret du er ute etter her på dette forumet.

Gammel 09-07-17, 19:28   #134
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det seriøse svaret er at du ikke får det nummeret du er ute etter her på dette forumet.

Hvofor får jeg ikke det tlf nr her inne?

Gammel 09-07-17, 19:30   #135
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Hvofor får jeg ikke det tlf nr her inne?

Fordi det nummeret er ikke vårt til å gi bort til noen. Hvis det var meningen at du skulle hatt det så hadde du fått det av sykehuset.

Gammel 09-07-17, 19:42   #136
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Fordi det nummeret er ikke vårt til å gi bort til noen. Hvis det var meningen at du skulle hatt det så hadde du fått det av sykehuset.

Men vet dere nr dit?. Jeg fikk tlf nr av sykehuset men jeg rotet det bort. Så det hadde vært fint visst dere gav meg tlf nr.

Gammel 09-07-17, 19:45   #137
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Men kjære FP-folk da?!

Det sitter et menneske bak nicket her og det er ingen av dere som vet hva som er bakgrunnen for spørsmålene som stilles. Det kan være noen som kødder, men det kan også være sykdom eller veldig mye annet. Vi vet ikke noe om mennesket bak nicket. Ta hensyn til det når dere svarer. Latterliggjøring er ikke tingen her. La heller være å svare. Dere framstår jo som rene mobben her. Selv troll skal behandles med respekt.

Først tenkte jeg at du var inne på noe, men slik denne tråden har utviklet seg har ikke akkurat vedkommende vist seg verdig noe respekt i det hele tatt, så da synes jeg det er helt greit å svare med samme mynt.
Å utgi seg for å være noe eller noen man ikke er og fortelle histories som ikke er sanne, er ikke greit hverken ansikt til ansikt eller på nett. Folk som driver med slik burde skamme seg litt og ta seg en bolle.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:45   #138
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt skikkelig sint opptil flere ganger her inne, og utrolig nok har forumet overlevd. Og det er minst to personer her inne som kan skrive under på at jeg blir skikkelig sint når jeg blir sint. Så jeg tror vi er trygge.

Gammel 09-07-17, 19:48   #139
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble en gang så sint at jeg fikk beskjed av en modde (var det deg, adri?) om å roe meg ned. Det gikk bra, det også. Ingen skader på forumet etter det heller.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 19:50   #140
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Åse, Liv, Jorunn, Laila, Kjerstin, Randi, Randi S, Svein, Karete.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.