|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Quiet, please
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?I forrige uke kjøpte jeg en del TV dinners, det var litt flaut. Hadde en del ferskvarer i kurven også, da. Alt økologisk, selvsagt.
|
|
|
#124 |
|
saftig
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?
Ja, da kan du bare ha det så godt. Når du ikke nektet.
|
|
|
#125 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg har ikke noe å stå til rette for ovenfor hverken medkunder eller butikkansatte. Hva andre måtte mene om hva jeg kjøper driter jeg regelrett en lang marsj i. Man kan da seriøst ikke la livet sitt bli styrt av andre på en slik måte??
|
|
|
|
#126 |
|
ctrl+z
|
For noen handler det om hva "nabokona" ikke skal vite også. At jeg mistenker at jeg er gravid, f.eks vil jeg nødig at hun skal vite.
|
|
|
#127 |
|
saftig
|
Hm. Er det noen som har sagt at de lar livet sitt bli styrt av andre på en slik måte, altså? Velkommen til Foreldreportalen, Murvil.
|
|
|
#128 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Nja, man blir jo flau for at andre ser hva man kjøper. Man lurer på hva andre måtte tenke om at man kjøper se&hør, salve for sopp etc etc. Da lar man seg jo til en viss grad styre, eller??
|
|
|
|
#129 |
|
flisespikker
|
Det kommer an på. Hvis man endrer oppførselen sin ut fra hvordan man tenker seg at andre reagerer, eller ikke ligger våken om natten og bekymrer seg over hva andre måtte synes, så er nå det én ting, men hvis man bare blir småflau der og da og forteller det som en morsom historie i ettertid, ville jeg ikke si at man lar seg "styre".
|
|
|
#130 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Jeg er så kjedelig at jeg ikke bryr meg om hva andre måtte ha i handlekurven sin.
|
|
|
|
#131 |
|
saftig
|
Hvis man lar være å kjøpe det fordi man er redd for hva andre måtte mene - da lar man seg styre. Nå er det ikke det denne tråden handler om, tvert imot - her har jo til og med folk fortalt at de har kjøpt angrepille som høygravid.
|
|
|
#132 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Angrepiller er jobb for venninnene mine. Det tør jeg rett og slett ikke kjøpe. Huff.
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det er flaut å kjøpe pocketbøker til min mor - hun skal ha sånne hjernedøde fortellinger med "hun møtte den store kjærligheten-han hardt skadd i hesteulykke på ranchen sin - sammen vinner de over smerter og vanskeligheter og rir inn i solnedgangen når han endelig kommer seg på gampen sin igjen" |
|
|
|
#134 |
|
flisespikker
|
Jeg bryr meg ikke om det jeg heller, ikke i den forstand at jeg har noen særlig mening om det andre handler. Jeg legger ganske ofte merke til ting jeg ikke egentlig bryr meg om. Det har ikke så mye med å være kjedelig eller ikke å gjøre, tror jeg, jeg synes bare det er vanskelig å koble helt ut.
|
|
|
#136 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Flirer ennå av den stakkars Skilpaddemannen som måtte kjøpe rødsprit og loff. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Ingen får meg til å kjøpe kondomer.
|
|
|
#138 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Nei. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg har lært noe nytt i dag. Loff og rødsprit i Skilpaddeheimen... ler så jeg rister her nå!
|
|
|
|
#140 |
|
Quiet, please
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Litt på siden, men jeg var ikke så veldig høy i hatten da jeg var på hyttetur med søsteren min og en felles kamerat, og jeg måtte gå ned til nabohytta kl. 9 en søndag morgen og be om å få låne bind - så store som mulig. Søsteren min fikk mensen den dagen, og var nesten ikke i stand til å komme seg ut av senga selv.
|
![]() |
|
|