Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-07, 21:45   #121
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ler masse av lillesøsteren til Tartex.

Jeg og!

Gammel 30-06-07, 21:50   #122
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I forrige uke kjøpte jeg en del TV dinners, det var litt flaut. Hadde en del ferskvarer i kurven også, da. Alt økologisk, selvsagt.

Gammel 30-06-07, 21:53   #123
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk, Tartex!

Gammel 01-07-07, 21:00   #124
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har kjøpt Se & Hør noen ganger, til min nå avdøde grandtante. Selvsagt nektet jeg ikke å kjøpe bladet til henne når jeg likevel handlet for henne, men jeg syns det var flaut, ja.

Ja, da kan du bare ha det så godt. Når du ikke nektet.

Gammel 01-07-07, 22:06   #125
Murvil
Fullverdig medlem

Murvil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har ikke noe å stå til rette for ovenfor hverken medkunder eller butikkansatte. Hva andre måtte mene om hva jeg kjøper driter jeg regelrett en lang marsj i. Man kan da seriøst ikke la livet sitt bli styrt av andre på en slik måte??

Hvis noe er så usannsynlig flaut å kjøpe får man sondere terrenget litt og sørge for at det er minimalt med folk rundt seg hvis man skal handle noe man risikerer å bli skamflau over.

Men meg om det.

Gammel 01-07-07, 22:10   #126
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Murvil, her.

Hvis noe er så usannsynlig flaut å kjøpe får man sondere terrenget litt og sørge for at det er minimalt med folk rundt seg hvis man skal handle noe man risikerer å bli skamflau over.

For noen handler det om hva "nabokona" ikke skal vite også. At jeg mistenker at jeg er gravid, f.eks vil jeg nødig at hun skal vite.

Gammel 01-07-07, 22:10   #127
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe å stå til rette for ovenfor hverken medkunder eller butikkansatte. Hva andre måtte mene om hva jeg kjøper driter jeg regelrett en lang marsj i. Man kan da seriøst ikke la livet sitt bli styrt av andre på en slik måte??

Men meg om det.

Hm. Er det noen som har sagt at de lar livet sitt bli styrt av andre på en slik måte, altså? Velkommen til Foreldreportalen, Murvil.

Gammel 01-07-07, 22:13   #128
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hm. Er det noen som har sagt at de lar livet sitt bli styrt av andre på en slik måte, altså? Velkommen til Foreldreportalen, Murvil.

Nja, man blir jo flau for at andre ser hva man kjøper. Man lurer på hva andre måtte tenke om at man kjøper se&hør, salve for sopp etc etc. Da lar man seg jo til en viss grad styre, eller??

Takk for det.

Gammel 01-07-07, 22:17   #129
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, man blir jo flau for at andre ser hva man kjøper. Man lurer på hva andre måtte tenke om at man kjøper se&hør, salve for sopp etc etc. Da lar man seg jo til en viss grad styre, eller??

Det kommer an på. Hvis man endrer oppførselen sin ut fra hvordan man tenker seg at andre reagerer, eller ikke ligger våken om natten og bekymrer seg over hva andre måtte synes, så er nå det én ting, men hvis man bare blir småflau der og da og forteller det som en morsom historie i ettertid, ville jeg ikke si at man lar seg "styre".

Det hender ofte jeg kikker i egen eller andres handlekurv mens jeg står i kø (det er kjedelig å stå i kø og lite annet å tenke på) og filosoferer over hva totalinnholdet i en slik kurv kan si om den som kjøper det og hva de har planlagt for kvelden, men dette er ikke noe jeg er veldig opptatt av eller som jeg tar hensyn til når jeg velger hva jeg skal kjøpe. Jeg er nysgjerrig på mange forskjellige ting, men det er få av dem jeg er veldig opptatt av.

Gammel 01-07-07, 22:22   #130
Murvil
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det hender ofte jeg kikker i egen eller andres handlekurv mens jeg står i kø (det er kjedelig å stå i kø og lite annet å tenke på) og filosoferer over hva totalinnholdet i en slik kurv kan si om den som kjøper det og hva de har planlagt for kvelden, men dette er ikke noe jeg er veldig opptatt av eller som jeg tar hensyn til når jeg velger hva jeg skal kjøpe. Jeg er nysgjerrig på mange forskjellige ting, men det er få av dem jeg er veldig opptatt av.

Jeg er så kjedelig at jeg ikke bryr meg om hva andre måtte ha i handlekurven sin.

Gammel 01-07-07, 22:28   #131
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Hvis man lar være å kjøpe det fordi man er redd for hva andre måtte mene - da lar man seg styre. Nå er det ikke det denne tråden handler om, tvert imot - her har jo til og med folk fortalt at de har kjøpt angrepille som høygravid.

Gammel 01-07-07, 22:32   #132
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Angrepiller er jobb for venninnene mine. Det tør jeg rett og slett ikke kjøpe. Huff.

Gammel 01-07-07, 22:41   #133
Left
Passiv

Standard

Jeg synes det er flaut å kjøpe pocketbøker til min mor - hun skal ha sånne hjernedøde fortellinger med "hun møtte den store kjærligheten-han hardt skadd i hesteulykke på ranchen sin - sammen vinner de over smerter og vanskeligheter og rir inn i solnedgangen når han endelig kommer seg på gampen sin igjen"
Og jeg blir flau når jeg må kjøpe CD'r med typisk dansebandmusikk. Faren til kjæresten min liker musikk av type "trøkkstopphøkkertlyd", så det har faktisk skjedd at jeg har stått rødmende hos Platekompaniet. Inntil det gikk opp for meg at jeg kunne kjøpe gavekort
Ellers er det ikke så mye som gjør meg flau.

Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 22:56   #134
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så kjedelig at jeg ikke bryr meg om hva andre måtte ha i handlekurven sin.

Jeg bryr meg ikke om det jeg heller, ikke i den forstand at jeg har noen særlig mening om det andre handler. Jeg legger ganske ofte merke til ting jeg ikke egentlig bryr meg om. Det har ikke så mye med å være kjedelig eller ikke å gjøre, tror jeg, jeg synes bare det er vanskelig å koble helt ut.

Gammel 02-07-07, 12:43   #135
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har etter denne tråden blitt mye mer interessert i andres handlekurver.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 12:29   #136
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flirer ennå av den stakkars Skilpaddemannen som måtte kjøpe rødsprit og loff. Jupp.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 12:55   #137
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen får meg til å kjøpe kondomer.

Og så har jeg aldri hørt om Svampebob før nå.
Og det med småunger i huset.

Gammel 04-07-07, 16:59   #138
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:18   #139
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lært noe nytt i dag. Loff og rødsprit i Skilpaddeheimen... ler så jeg rister her nå!

Selv måtte jeg jobbe med meg selv da jeg kjøpte ikke mindre enn TRE lusekurer på en gang. Familien Filthy liksom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:14   #140
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Litt på siden, men jeg var ikke så veldig høy i hatten da jeg var på hyttetur med søsteren min og en felles kamerat, og jeg måtte gå ned til nabohytta kl. 9 en søndag morgen og be om å få låne bind - så store som mulig. Søsteren min fikk mensen den dagen, og var nesten ikke i stand til å komme seg ut av senga selv.

Ler meg også ihjel av BM, rødspriten og loffen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.