|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Regn her og. Vi bor i utkanten av området, så det har bare vært 3 grupper så langt. Har nå sendt av gårde minsten, og satser på halv times fred. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Pauset
|
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Vi har kjøpt innpakket smågodt i Sverige. Her har vi nå delt ut alt.. 2,noe kg. Så har vært mye barn her. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Trøtt
|
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Regn her også, i år ser jeg virkelig fordelen med innopakket godteri. Men, hjelper ikke mye - vi har hittil null besøkende.
|
|
|
#124 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Vår første Halloween i gata her. Har vært rundt 25 barn her til nå, lite i forhold til der vi bodde før. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
audio, video, disco
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Har vært 15-20 her nå, tipper det ikke kommer flere.
|
|
|
#126 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Tre grupper på 3-4 unger har ringt på her til nå. Omtrent som forventet, og jeg har som vanlig kjøpt inn alt for mye godteri.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 31-10-16 kl 20:59. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Her har det ikke vært noen enda.
|
|
|
#129 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Da er gjengen vår tilbake. Kalde og litt våte, men med bøttene fulle. Synd at en tredjedel måtte kastes fordi det er smågodt som er blitt helt klissete i regnet, men ungene er storfornøyde og kommer ikke til å kunne spise opp halvparten en gang. Vi har (som vanlig) massevis igjen av vårt eget godis, men det gjør ingen verdens ting.
|
|
|
#130 |
|
Enda en som trener
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Her har det vært mer enn 200 unger i regnværet. Nå pakker vi sammen. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Anbefaler skotrekk eller dusjhette til å ha over bøtta. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?
|
|
|
#133 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Het har det vært to innom, og det var ganske tidlig så jeg ga dem bare et par-tre ting i tilfelle det kom flere. Ungene fikk banke på når de kom hjem så fikk de også. Lillebror hadde omtrent full bøtte, mens storebror ikke hadde så mye. Men vi kjørte innom ei venninne og besteforeldrene så da fikk de litt der. I tillegg fikk de springe innom noen hus i nabolaget hos besteforeldrene. Tilslutt tok de en kjapp runde her i nabolaget, og vips så hadde storebror også nesten full bøtte. Det har vært flott vær så ingen fare for sammenklistret godteri.
|
|
|
|
#134 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Vi slapp unna regn. Hadde vel ca 10 barn her, men vi var selv borte en times tid. Resten av godteriet spares til lørdagene fremover.
|
|
|
#135 |
|
koko
|
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Det kom noen runder til, så jeg forsynte dem raust slik at vi slipper leve på rester noe særlig. Siden minstemann var på svømming og fjerdeklassingen var sjuk og gikk glipp av feiringen i dag har vi ikke oppsamlet snop heller. Nesten litt kjedelig.
|
|
|
#136 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Regnvær her. Det la dog ingen demper på stemningen. Morro å treffe på voksne og barn ute. Heldigvis mest innpakket, noe vått og klissete. Mine ringer bare på der det er pyntet, stort sett.
|
|
|
#137 |
|
Er frisk!
|
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Ble kvitt 120 godteriting. En del mindre enn normalt pga regnet tenker jeg.
|
|
|
|
#138 |
|
Rockesøster
|
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Massevis av unger hos oss i går. I tillegg til Rema-godisen kom jeg på at jeg hadde et par poser med Hershey Kisses fra i sommer, og siden de ser adskillig bedre ut enn de smaker benyttet jeg sjansen til å bli kvitt de også
|
|
|
#139 |
|
Earthling
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?Sønnen min fikk tannkrem i reisestørrelse et sted i går. Jeg ble faktisk glad for det, siden det er tannkremen jeg bruker. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knask eller knep - hva fyller du godteskåla med?
Så kult!
|
![]() |
|
|