|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?I dag: å stå opp med en gang vekkerklokken ringte. Å handle inn mat, å gå en tur for å lufte skrittelleren.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?Jeg har visst utsatt å føre oppmøtelister så lenge i Funkis, at jeg nå fikk mail fra kontoret om det må gjøres sporenstreks, for det skal rapporteres i dag. Og jeg har utsatt å sjekke om det var sånn at man kunne sende inn hele året til jul, noe det viser seg at man ikke kan.
|
|
|
|
#6 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?I dag? I dag utsetter jeg stadig vekk å fortsette med å skrive fakturaer. Til jeg plutselig overrasker meg selv og får unna et par. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du utsatt i dag?Å gå tur med hunden. Hun får en litt lenger tur i kveld. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du utsatt i dag?Ferdigstille prosjektbeskrivelse. Også var det de bøkene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?Jeg har en sånn dag der jeg må mase på masse folk om anbefalingsbrev og medlemskap i referansegrupper og hva-har-du. Jeg kan ikke fordra det, så hver gang jeg har gjort unna en, føler jeg meg så grenseløst flink at jeg må drive med tull og tøys i minst en halvtime for å kompensere.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?Jeg fikk hentelapp i posten, så da MÅTTE jeg jo dra og hente den, sant ja? Selv om jeg skulle til sentrum igjen kl 12 for å møte venninne til lunsj. Så kunne jeg jo ikke vente. Det sier seg selv.
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du utsatt i dag?Jeg har to presentasjoner som må være ferdig søndag kveld at 'the very latest'. Er jeg godt igang? Ikke helt.... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?Jeg har utsatt å ringe mamma nå i over ti dager. Fåglarna vet hvorfor.
|
|
|
#18 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du utsatt i dag?Få kommentert et manus jeg ikke vet hva jeg synes om. Urk. Jeg må jo snart se å få finlest det, så jeg vet hva jeg mener... Skulle vært levert tilbake i dag. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har du utsatt i dag?Et møtereferat som skal skrives. Jeg begynte i går, men har ikke lyst til å skrive det. Det er kjedelig!
|
![]() |
|
|