|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Har dere hytte? | |||
Ja, to eller flere |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1,93% |
Ja, 1 |
38 | 18,36% |
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) |
36 | 17,39% |
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) |
40 | 19,32% |
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant |
8 | 3,86% |
Nei, men vi pleier å leie hytte |
9 | 4,35% |
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet |
41 | 19,81% |
Nei, men vi ønsker oss det |
24 | 11,59% |
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! |
7 | 3,38% |
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, men har foreldre med hytte på fjellet. Det har hendt vi har reist dit (OK, to ganger i løpet av fem år), men det blir nok oftere nå som vi bare bor 3 timer unna.
![]() |
#122 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har dere hytte?Visste ikke helt hva jeg skulle svare her...Vi har kjøpt leilighet i Spania sammen med et vennepar. I tillegg har min mor hytte på fjellet som vi bruker mye og som vi etterhvert kommer til å overta. På sikt har vi planer om en egen leilighet/hus i Spania. Foreløpig er det ikke noen vits, da vi ikke hadde fått brukt den noe mer om vi hadde eid den alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Har dere hytte?
Det er faktisk en av de tingene jeg virkelig digger med å ha hytte. En helg hjemme renner bare ut i ingenting, fullt av burde-burde osv. Reiser man til fjells så er man bare der og koser seg. Ingen dårlig samvittighet for ting som skulle vært gjort (i hvert fall ikke for min del
![]() |
#124 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg forstår det, og dere løser sikkert alt hjemme på en bedre måte enn oss. Men vi snakket om det her om dagen, og bare det å skulle ordne i stand/pakke og faktisk dra et sted på en fredag, høres for meg helt forferdelig ut. Jeg er alltid så utrolig glad fredags ettermiddag for at ingenting skal skje, og har ikke ork til noe som helst da. Og så trives jeg veldig godt hjemme, jeg trives med å kunne fikse og ordne ting sånn at vi henter oss litt inn igjen på hjemmefronten, og når ting er ordna så slapper jeg fint av der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Halloen!
![]() Sv: Har dere hytte?Jeg er helt enig med deg, Dronningen. Bare tanken på å hive seg rundt fredag for å rekke opp til hytta før det blir for mørkt, og kanskje til og med stå i kø ut fra byen, gjør meg helt |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi er borte 3 av 4 helger. Det hender vi tar en hjemmehelg pga arrangementer/invitasjoner eller bare behov for å vaske klær, men fordelen med hyttelivet er at vi har det meste der og bare pakker et klesskift/handler mat(*) og hopper i bilen etter skole fredag. Reiseveien er maks 2 timer (inkl ferge), og det er håndterlig. Vi kommer frem, lager middag og sløver til gullrekka...
![]() |
#127 |
Halloen!
![]() Sv: Har dere hytte?3 av 4 helger borte fra hjemmet høres helt utenkelig ut for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
#129 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har dere hytte?Eier ingen hytte, og ønsker meg ingen hytte.
![]() |
#130 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har det meste av utstyr på hytta, pakker en bag til barna og en til oss torsdag kveld. Dette går på ren rutine etterhvert.
![]() |
#131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere hytte?Vi disponerer hytte og campingvogn, men ønsker oss i perioder egen hytte pga andre ønsker for beliggenhet. Måtte da i såfall vært ei som ikke hadde noe stort vedlikeholdsbehov. Vi har råd til hytte, men hittil har vi ikke ønsket oss det nok til å forsvare et evnt kjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Halloen!
![]() Sv: Har dere hytte?Det spørs jo litt hvor man har hytte, da (det med å rekke hytta før det blir mørkt) men jeg er jo så sær at jeg ikke helt ser poenget med hytte rett utenfor stuedøra heller, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#136 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, og ingen i familiene våre har hytte, og vi drar aldri på hytteferie. Jeg synes hytte er koselig, men kunne ikke tenke meg å bruke så mye av fritiden på hytteliv at det noen gang vil være aktuelt å kjøpe en egen hytte.
![]() |
#137 |
flisespikker
|
Dette.
![]() |
#138 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har dere hytte?Det er himmelvid forskjell på å pakke til en hytte man eier for en helg, og å fylle bilen for en leiehytte en påske, altså. Vi har det aller meste liggende på hytta, og har en fast plass i et skap til alt som har vært vasket i mellomtiden som skal opp igjen. Torsdag kveld fyller vi det i bagen, sammen med truser og sokker og ladere, og setter frem ungenes ski og sko hvis de har vært med hjem. Ofte handler vi også torsdag og setter posene mer eller mindre ferdige i kjøleskapet og benken. Så fort barna er ferdige på skolen fredag sitter vi i bilen, pakkingen tar maks en halvtime. Vi er jo så heldige at vi kan gjøre ferdig jobben på hytta på fredagskvelden.
![]() |
#139 |
Halloen!
![]() Sv: Har dere hytte?Nå har jeg jo fortalt i en annen tråd at jeg er redd for å gå i skogen når det er mørkt. Jeg så selvsagt for meg en hypotetisk hytte i en mørk skog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fin hytte |
![]() |
![]() |
![]() |