|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Har du bøker i hus? | |||
| Lite/ingen |
|
1 | 0,41% |
| Noen |
|
28 | 11,48% |
| Mange |
|
213 | 87,30% |
| Bare barnebøker |
|
2 | 0,82% |
| Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Jeg elsker bøker. Har utrolig mangen.
|
|
|
#124 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Masse bøker, men ikke synlige i stua
|
|
|
#125 |
|
Glad
|
Sv: Har du bøker i huset?Jeg har mange bøker. Gjemt unna på et gjesterom og i kasser. Barnebøkene ligger i kurver på stua. For min interiør-svigerinne forteller at bøker ikke er pynt.
|
|
|
#127 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Har noen bøker i diverse hyller,både faglitteratur,barnebøker og skjønnlitteratur, |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har bibliotek i kjelleren. Jeg savner å ikke se bøkene oftere, men slik blir det når to bokormer slår seg sammen. I neste hus blir det bibliotek i loftstua. Nå som vi skal bygge hus, opplever vi at de færreste hus har plass til bokhyller. Alt skal jo være så åpent, så da finnes det lite av innvendige vegger. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Skal rømme
|
Sv: Har du bøker i huset?Selvsagt har vi bøker i huset. Hvor ellers, liksom?
|
|
|
#130 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Jobber i bokbransjen, så det blir en del bøker.. Men synes at et hver hjem skal ha bøker! Grøsser når jeg kommer inn i en leilighet helt uten.. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Syns vi har ganske mange bøker, ja. Barnebøker på barnerommet, faglitteratur på soverommet og skjønnlitteratur i stua. Og en god del diverse på loftet og i kjelleren.
|
|
|
#132 |
|
..nettavhengig studinne..
Hvor: Elvebyen
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Jeg (vi) har et helt Bonde-skap i stuen fylt med bøker + diverse hyller rundt omkring i huset med faglitteratur, faktabøker og barnebøker i alle former og farger - jeg elsker bøker! |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Har masse bøker. Fagbøker, skjønnlitteratur, barnebøker (mye av det). Er vant til å ha mye bøker jeg. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Lett rørt
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har masse lærer-, revisor-, barnebøker, og sist, men ikke minst skjønnlitterærebøker.
|
|
|
#136 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har ganske mange bøker, men ingen i stua. Guttene har to store bokhyller på sitt rom, Ruska har en. På kontoret i kjelleren har vi fire svære bokhyller med alt fra leksika til krim og faglitteratur. Det kommer aldri bokhylle i stua mer.
|
|
|
#137 |
|
Tidsklemt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har en del bøker, men det er ikke alt som står framme i stua. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Har noen bøker fremme. Arvet mange av mamma, og har ikke plass til alle fremme.
|
|
|
#139 |
|
Stort sett blid
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har mange bøker. Er spesielt glad i hobbybøker jeg da og har ca 60 stk. Ellers har vi bøker i alle kategorier. Har blitt ganske mange barne- og ungdomsbøker etter hvert. Begge ungene våre er glade i å lese bøker. |
|
|
|
![]() |
|
|