|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Og jeg synes du beskrev det godt.
![]() |
#122 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg valgte å ta HI seriøst i denne omgang, men i lys av forrige innlegg og svarene i denne tråden, så tenker jeg at jeg neppe trenger å bruke tid på å svare i tredje runde.
![]() |
![]() |
#123 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg synes man skal være høflig mot nybegynnere, men samtidig så ønsker jeg virkelig ikke et forum hvor det er mange tråder som hun her har kommet med, det er jo ikke noe spørsmål om hjelp, eller noe som kan skape en god diskusjon.
![]() |
#124 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåAll den tid det gikk fram i HI at det var økonomiske problemer forbundet med det å flytte og at hun ikke var frisk, synes jeg kanskje ikke 007 sitt forslag var spesielt fruktbart. Man hadde vel heller aldri svart en etablert bruker med litt forskjellige problemstillinger rundt hus og familie med "bare flytt, da vel!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåDet er sjelden det ikke er økonomiske ulemper ved å flytte. Å være syk og bo et sted der man er avhengig av andres velvilje for å få brøytet veien, det tror jeg kanskje man må regne med å få høre at ikke er det ideelle.
![]() |
![]() |
#126 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Hadde du eller Esme eller Madicken skrevet dette hovedinnlegget hadde jeg svart dere akkurat på samme måten: Finn deg et annet sted og bo. (Som er et annet svar enn "Bare flytt, da vel.") En må jo bli gal av irritasjon av å bo så nære usympatiske naboer/familiemedlemmer og hadde rådet alle jeg kjenner til å flytte der i fra snarest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg synes at du både i denne tråden og sånn ellers er såpass belærende og bedrevitende at det er på sin plass at du nå avslører for oss noksagter hvordan man lokker eventuelle troll ut på en _elegant_ måte. Få høre, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
Jeg er ikke spesielt interessert i å fortsette en diskusjon på disse premissene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Flawsome
Det var muligens litt uelegant, men du hever deg over det, du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Flawsome
Greit. Og så er det mulig at jeg forsøker igjen når jeg er litt mindre sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåEg får litt assosiasjonar til pappa02-bloggen som er diskutert tidlegare. Det er ikkje det at nokon legg ut om private problem på internett per se, som får meg til å rynke på nasen. Men det er mangelen på konsistens i innlegga. Når ein i same innlegg seier at ein har kutta kontakten med familien tvert samtidig som ein beklager at dei ikkje hjelp til, er det noko som skurrer.
Eg og! Og eg tenker at eg liker det!
![]() |
![]() |
#132 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg innrømmer glatt at det skal mer til for å gjøre inntrykk på meg, om utgangspunktet er dårlig språk og merkelig formulerte innlegg. Det har da lite med snobberi å gjøre. Form og innhold er jo begge deler med på å gi et inntrykk av forfatteren.
![]() |
![]() |
#133 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Ja men det er det eg meiner og, niobe. Og min definisjon på snobberi i denne samanhengen er jo nettopp det at dei fleste innlegga er skrive av menneske som veit å formulere seg godt, som har eit innhald som er truverdig og ofte sakleg.
![]() |
#134 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kan jo bli spennende det.
Det var de sekundene vi ikke får igjen.
Du kan så si.
Hvis klok er synonymt med at du får svar du ønsker så er jo veien til klok forholdsvis enkel for oss alle, vi bare gidder ikke.
![]() |
#135 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåMen det er jo fantastiske problemstillinger. Akkurat her ville jeg prøvd å leie traktoren slik at man dekker slitasje og drivstoff. Eller inngått avtale med nabo.
![]() |
#136 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåDenne tråden, og den forrige, er virkelig et studie i mobb-dynamikk!
![]() |
#137 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gi i alle fall beskjed om det blir et krav da, for jeg har hverken mange år på skolebenken eller en særlig normal familie. Faktisk er de ganske skrudd, jeg også innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHadde tenkt å overse diskusjonen, men så er det noe med det feige i å ikke si noe. Kjenner at jeg ikke liker fp så veldig godt lenger når jeg leser en del av svarene her. Er det nødvendig å være slemme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Flawsome
Nei, det er ikke det, og jeg bør bli flinkere til å motstå fristelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|