Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Jeg er opptatt av å pakke inn gaver pent selv, og setter pris på å motta pent innpakkede gaver 77 39,69%
Jeg er opptatt av å pakke inn pent, men bryr meg ikke om hvordan gaver jeg mottar ser ut 16 8,25%
Pakker inn litt tilfeldig selv, men jeg setter pris på å motta pent innpakkede gaver 48 24,74%
Jeg er ikke opptatt av innpakningen på gaver jeg gir og får 40 20,62%
Jeg bruker masse tid på innpakking av gaver og blir lei meg over å få stygt innpakkede gaver! 1 0,52%
What? Finnes det noen som bryr seg om noe så overfladisk? :sjokk&vantro: 12 6,19%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 12:48   #121
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg visste ikke at innpakningspapiret har så mye å si, Anne C. Jeg har alltid tenkt at det er dumt å slå sammen gavene (med mindre det er planlagt), men det har virkelig ikke fallt meg inn at hva gavene er pakket inn i, er viktig. Jeg har pakket et par gaver inn i bokpapir, husker jeg.

Gammel 30-12-12, 12:51   #122
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg visste ikke at innpakningspapiret har så mye å si, Anne C. Jeg har alltid tenkt at det er dumt å slå sammen gavene (med mindre det er planlagt), men det har virkelig ikke fallt meg inn at hva gavene er pakket inn i, er viktig. Jeg har pakket et par gaver inn i bokpapir, husker jeg.

Det er vel de stakkarene som har bursdag rundt skolestart som er mest utsatt for dette.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:55   #123
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bokpapir kan da bli riktig så fint innpakningspapir!

Gammel 30-12-12, 12:56   #124
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er vel de stakkarene som har bursdag rundt skolestart som er mest utsatt for dette.

Gammel 30-12-12, 13:14   #125
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker stort sett gråpapir. Det er miljøvennlig. Jeg pakker bursdagsgaver annerledes enn julegaver (mer røde bånd, hjerter og glam til jul) og har snart lært meg at det fortsatt er utsolgt for alt når januarbarnet har bursdag og at gaven må kjøpes i desember. Og jeg bryr meg om hvordan gavene er pakket. Jeg er jo hæppimøffinblogger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:15   #126
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Aldri opplevd.

Gammel 30-12-12, 14:02   #127
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har pakket et par gaver inn i bokpapir, husker jeg.

Rystende! Slik har aldri forekommet her! Heller ikke innpakning med aluminiumsfolie, avispapir eller plastpose.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:06   #128
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Pakker sånn høveli fint inn (ikke noe ekstraordinært), men bryr meg ikke så mye om hvordan pakkene jeg mottar er pakket inn.

Vi har også pakket inn bursdagsgaver til barn i bokpapir ja. Man tager hvad man haver...
Tror forøvrig ManU-papir på bursdagsgaver kan være vel så kult som mye annet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:12   #129
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Tror forøvrig ManU-papir på bursdagsgaver kan være vel så kult som mye annet.

Atte det var?

Heller dopapir enn Man U-papir - lær deg det først som sist. :rystet:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:19   #130
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Atte det var?

Dette tror jeg kan diskuteres, kommer sikkert an på mottakeren.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:23   #131
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Dette tror jeg kan diskuteres, kommer sikkert an på mottakeren.

Nei! Enkelte ting kan rett og slett ikke diskuteres! :fremdeles rystet:

Gammel 30-12-12, 14:27   #132
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg skal begynne å utfordre mer når det gjelder innpakning, for å få tøyd folks grenser litt. Fotballpapir fra feil lag, julepapir fra september til mars, rosa My little Pony-papir til ti år gamle gutter, Minecraftpapir til bestefar, Nillepapir og fryseteip til interiørbloggerne og ekstra, ekstra lekre pakker til de som blir fornærmet over det.

Så kan de øve seg på å bli glade for det som er inni og i det hele tatt å få gaver.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 14:33   #133
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Atte det var?

Ok. Har lært. Da blir det alternativ 2 - RBK - i all framtid!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 15:03   #134
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Fotballpapir er aldri passende. Uansett lag. *fotballhater*

Gammel 30-12-12, 15:21   #135
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk tom for julegavepapir i år, så den siste gaven ble pakket inn i lokalavisen - jeg syns det ble morsomt. Hadde ikke teip heller, men pappa hadde fått noen juleklistremerker fra en eller annen veldedig organisasjon som gjorde nytten, og vel så det. Jeg gamblet på at mottaker kom til å tro at jeg hadde gjort det slik med vilje.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 15:32   #136
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ok. Har lært. Da blir det alternativ 2 - RBK - i all framtid!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Fotballpapir er aldri passende. Uansett lag. *fotballhater*

Gammel 30-12-12, 15:33   #137
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Rystende! Slik har aldri forekommet her! Heller ikke innpakning med aluminiumsfolie, avispapir eller plastpose.

Når på året hadde disse stakkarsene bursdag, da?

Gammel 30-12-12, 15:38   #138
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i pent innpakkede gaver. Jeg har lyst til å få det til selv, men jeg er ikke så flink. (Men så fikk jeg en bok om emnet til jul, så kanskje jeg kan bli flinkere. )

Admini fikk en gave innpakket i Donald Duck blad til bursdagen i fjor. Det var veldig stilig! – Og litt sjokkerende at noen bare rev i stykker bladet sitt for å pakke inn gaven.

Gammel 30-12-12, 15:41   #139
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Admini fikk en gave innpakket i Donald Duck blad til bursdagen i fjor. Det var veldig stilig! – Og litt sjokkerende at noen bare rev i stykker bladet sitt for å pakke inn gaven.

Det var jo en god idé! Avispapir også. En jul vurderte jeg å trykke opp noter til julesanger på A3-papir og pakke inn i det + rødt bånd. Men det ble aldri noe av i juleinnspurten.

Gammel 30-12-12, 16:17   #140
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter middagsgjester hvert øyeblikk, og siden både jeg og butikken var tomme for julete servietter, blir bordet dekket med lysegrønne servietter med lilla hjerter på. De kan ikke i på noen måte illudere juleservietter.

Nå er jeg redd for at gjestene mine skal bli fornærmet!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.