|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Setter du pris på pent innpakkede gaver? | |||
Jeg er opptatt av å pakke inn gaver pent selv, og setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 39,69% |
Jeg er opptatt av å pakke inn pent, men bryr meg ikke om hvordan gaver jeg mottar ser ut |
16 | 8,25% |
Pakker inn litt tilfeldig selv, men jeg setter pris på å motta pent innpakkede gaver |
48 | 24,74% |
Jeg er ikke opptatt av innpakningen på gaver jeg gir og får |
40 | 20,62% |
Jeg bruker masse tid på innpakking av gaver og blir lei meg over å få stygt innpakkede gaver! |
1 | 0,52% |
What? Finnes det noen som bryr seg om noe så overfladisk? :sjokk&vantro: |
12 | 6,19% |
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg visste ikke at innpakningspapiret har så mye å si, Anne C. Jeg har alltid tenkt at det er dumt å slå sammen gavene (med mindre det er planlagt), men det har virkelig ikke fallt meg inn at hva gavene er pakket inn i, er viktig. Jeg har pakket et par gaver inn i bokpapir, husker jeg.
![]() |
#122 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?
Det er vel de stakkarene som har bursdag rundt skolestart som er mest utsatt for dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
By the Sea
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Bokpapir kan da bli riktig så fint innpakningspapir!
![]() |
#125 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg bruker stort sett gråpapir. Det er miljøvennlig. Jeg pakker bursdagsgaver annerledes enn julegaver (mer røde bånd, hjerter og glam til jul) og har snart lært meg at det fortsatt er utsolgt for alt når januarbarnet har bursdag og at gaven må kjøpes i desember. Og jeg bryr meg om hvordan gavene er pakket. Jeg er jo hæppimøffinblogger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Pakker sånn høveli fint inn (ikke noe ekstraordinært), men bryr meg ikke så mye om hvordan pakkene jeg mottar er pakket inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg tror jeg skal begynne å utfordre mer når det gjelder innpakning, for å få tøyd folks grenser litt. Fotballpapir fra feil lag, julepapir fra september til mars, rosa My little Pony-papir til ti år gamle gutter, Minecraftpapir til bestefar, Nillepapir og fryseteip til interiørbloggerne og ekstra, ekstra lekre pakker til de som blir fornærmet over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Fotballpapir er aldri passende. Uansett lag. *fotballhater* |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg gikk tom for julegavepapir i år, så den siste gaven ble pakket inn i lokalavisen - jeg syns det ble morsomt. Hadde ikke teip heller, men pappa hadde fått noen juleklistremerker fra en eller annen veldedig organisasjon som gjorde nytten, og vel så det. Jeg gamblet på at mottaker kom til å tro at jeg hadde gjort det slik med vilje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver? |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Ringskrømt
|
Når på året hadde disse stakkarsene bursdag, da?
![]() |
#138 |
Live and let live
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg er glad i pent innpakkede gaver. Jeg har lyst til å få det til selv, men jeg er ikke så flink. (Men så fikk jeg en bok om emnet til jul, så kanskje jeg kan bli flinkere. )
![]() |
#139 |
By the Sea
|
Det var jo en god idé! Avispapir også. En jul vurderte jeg å trykke opp noter til julesanger på A3-papir og pakke inn i det + rødt bånd. Men det ble aldri noe av i juleinnspurten.
![]() |
#140 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?Jeg venter middagsgjester hvert øyeblikk, og siden både jeg og butikken var tomme for julete servietter, blir bordet dekket med lysegrønne servietter med lilla hjerter på. De kan ikke i på noen måte illudere juleservietter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|