|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47Hos eldste er de ca 75 på trinnet, og godt over 40 jenter. Jeg inviterer ikke 40 unger på barnebursdag, uavhengig om det måtte være hjemme hos oss, på lekeland eller i skolens gymsal. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47
Ja, omtrent slik er det her også, men de rullerer og omrokkerer over en lav sko. Jeg ser bare fordeler med dette, bortsett fra ved bursdagsinvitasjoner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er min oppfatning også, men hos oss ble det elegant løst med et lokale som blir leid ut nesten gratis, og som ungene digger. Det var noen problemer med fukt der i fjor så det ikke var i bruk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Ja, det fungerer veldig fint på vår skole, syns jeg. Men det blir veldig store bursdager, unektlig. Jeg regner med at det er grunnen til at mange bare opprettholdt "invitere alle" de to første årene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47Og så har vi de foreldrene som inviterer alle 22 jentene i klassen på juleverksted og pepperkakebaking en fredag etter skolen.. Fikk nettopp invitasjon for Snuppa. Det er jo veldig stas!
|
![]() |
|
|