Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 10:29   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes at uansett hva man synes om ting som har skjedd, hvordan ting har vært håndtert eller hvordan folk har oppført seg, så er det ikke greit å omtale en person som ikke er på forumet lenger. Det er dårlig gjort, og for øvrig veldig i strid med forumreglene.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 10:33   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvem er det som hindrer deg å snakke om det som har skjedd??

Vel, der kom det ett svar på spørsmålet ditt over.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes at uansett hva man synes om ting som har skjedd, hvordan ting har vært håndtert eller hvordan folk har oppført seg, så er det ikke greit å omtale en person som ikke er på forumet lenger. Det er dårlig gjort, og for øvrig veldig i strid med forumreglene.

Jeg har inntrykk av at denne personen har tilgang til FP gjennom andre brukere. Jeg har fått tilbud om å kontakte brukeren pr e-post for å få høre mer om det som har skjedd. Jeg takket forøvrig nei. Jeg synes ikke det er dårlig gjort å skrive det jeg skrev, men hvis moderatorene ønsker det, kan jeg slette.

Gammel 12-11-12, 10:33   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På FP har vi et generelt ønske om at brukere som ikke kan svare for seg, ikke skal diskuteres.

Dette innebærer at man ikke kan diskutere brukere i en lukket blogg hvor vedkommende ikke har tilgang. Det innebærer at man ikke kan lage diskusjoner om brukere i M2 som ikke har tilgang der. Det innebærer også at det å diskutere brukere som ikke er her lenger, er problematisk.

Toffskij, moderator

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 10:37   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det innebærer også at det å diskutere brukere som ikke er her lenger, er problematisk.

Toffskij, moderator

Siden dette er åpent forum har vel hvem som helst tilgang til denne tråden, innlogget eller ikke. Jeg antar at det som eventuelt er problematisk er at det ikke er mulig å svare i tråden uten å være logget inn?

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 10:41   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Siden dette er åpent forum har vel hvem som helst tilgang til denne tråden, innlogget eller ikke. Jeg antar at det som eventuelt er problematisk er at det ikke er mulig å svare i tråden uten å være logget inn?

Nettopp.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 13:59   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Bare et tillegg til dette - siden vi har fått spørsmål om det, og det kanskje er andre som lurer på det: Vi sperrer ikke IP-adresser på noe vis, så tidligere brukere kan lese den åpne delen av forumet, i likhet med alle andre. Men dersom man har en bruker som er sperret, og man var logget inne med "Husk meg" da den ble sperret, kan det hende man må slette cookies for å åpne siden.

Gammel 12-11-12, 10:40   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fler enn meg som er trøtt av å våkne til denne samme diskusjonen der bare et fåtall er involvert?

Anne er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 11:25   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener det er viktig at vi blir ferdige med denne saken nå. Det er helt greit å være uenig i ledelsens måte å håndtere saken på, det er helt greit å si at man har mistet tillit til moderatorteamet. Men da synes jeg det ryddigste er å ta konsekvensen av det, ved å trekke seg tilbake. Eller å velge å se bort fra det man ikke liker ved forumet, til fordel for det man setter pris på. Men stadig sure miner og sutring forringer forumet, og jeg frykter det kan føre til at modder ikke gidder mer. Slik det er nå får folk inntrykk av at det har skjedd noe helt forferdelig, og jeg synes det overdramatiseres noe helt vanvittig. Vi ser jo det, bekymrete innlegg fra brukere med "jeg kjenner ikke konfliktens innhold, men når SÅ mange velger å dra må det jo være skrekkelig!". En tolkning jeg kan forstå når man ikke har fått med seg hva som skjedde, med tanke på stikkene som nå kommer jevnlig. Og like fullt en tolkning som med stor sannsynlighet er helt feil.

Slutt med det, folkens. Ta et valg, og la oss gå videre.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:45   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

... Det er helt greit å være uenig i ledelsens måte å håndtere saken på, det er helt greit å si at man har mistet tillit til moderatorteamet. Men da synes jeg det ryddigste er å ta konsekvensen av det, ved å trekke seg tilbake. Eller å velge å se bort fra det man ikke liker ved forumet, til fordel for det man setter pris på. Men stadig sure miner og sutring forringer forumet, og jeg frykter det kan føre til at modder ikke gidder mer. Slik det er nå får folk inntrykk av at det har skjedd noe helt forferdelig, og jeg synes det overdramatiseres noe helt vanvittig. Vi ser jo det, bekymrete innlegg fra brukere med "jeg kjenner ikke konfliktens innhold, men når SÅ mange velger å dra må det jo være skrekkelig!". En tolkning jeg kan forstå når man ikke har fått med seg hva som skjedde, med tanke på stikkene som nå kommer jevnlig ...

Det brukeren som ble kastet ut gjorde var å påpeke overfor ledelsen at en moderator hadde brukt fortrolig informasjon om en annens privatliv og spredt dette til andre/uvedkommende. Spredning av slik informasjon som i dette tilfellet faller godt inn under betegnelsen "skrekkelig", ja. Ledelsen fortalte her på forumet at intet galt var skjedd, samtidig som de sendte en mail der de innrømmet at slik informasjon var lekket til uvedkommende, men at de til tross for dette fremdeles har full tillit til moderatoren.

Den utkastede brukeren, - og mange flere - reagerte på dette og en del har derfor valgt å forlate FP ... ut fra tankegangen at hvis ledelsen ikke slår ned på at moderatorer sprer konfidensiell informasjon til uvedkommende, så er ikke FP et sted de stoler på mht. å diskutere private anliggender, det være seg i åpne eller lukkede deler av forumet.

Når brukere velger å avslutte et langt forumliv her på FP ved å si takk for seg er det vel bare naturlig at noen stiller spørsmålet hvorfor, og det bør da være takhøyde her inne for at man kan svare på dette når man blir spurt.

Når det gjelder hva som kan/ikke kan gjøres mht. sletting av enkeltinnlegg, brukere m.m. har forumledelsen, nok en gang, gitt inntrykk av èn ting mens noe annet er riktig. (Det blir stadig flere eksempler på at forumledelsen sier ting som ikke er sant, men jeg gidder ikke ta alt her nå for det har jeg ikke tid til) ...

Flere skriver at "noen få" er uenige med ledelsen, og at det derfor bare er snakk om sutring og slarving. Det jeg lurer på er; hvor mange brukere skal til for at alvorlige brudd på egne retningslinjer faktisk skal bli tatt alvorlig her inne i stedet for å bli avfeid som sutring?

Mitt siste spørsmål: hvor mange tror at jeg slipper unna med innlegg som dette, og i tilfelle hvor lenge, før jeg også blir kastet ut?

Til de av dere som er drit lei denne diskusjonen: hvorfor ikke bare finne dere en annen tråd i stedet og la de som ønsker å diskutere dette få gjøre det? Personlig er jeg drit lei av folk med sterke meninger som ikke vet nok om hva saken dreier seg om til at de egentlig burde uttale seg. Grunnen til at de fleste ikke vet nok er som følger:

1. Det er en uskyldig tredjepart involvert i tillegg til forumledelsen og den utkastede brukeren/de som er enige med denne brukeren. Av hensyn til den uskyldige tredjepart bør man ikke offentliggjøre alle detaljer.

2. Forsøk på å ta opp saken har ført til at forumledelsen, så vidt meg bekjent for første gang i historien, har kastet ut en bruker som forsøkte å belyse et problem. Tatt i betraktning den massive kritikk denne brukeren har blitt møtt med i ettertid - også fra folk som ikke vet hva saken dreier seg om - gir det seg selv at mange ikke tør eller ønsker å gi uttrykk for det de mener av frykt for å bli utestengt og kjeftet på selv.

Til dere som er drit lei: synes dere at det er greit om forumledelsen hadde begynt å spre privat informasjon om dere selv til mennesker dere ikke ønsker skal ha denne informasjonen? Og synes dere det er greit at hvis noen påpeker at dette har skjedd og ønsker å ta opp denne problemstillingen, så kan vedkommende kastes ut av forumet og deretter bli utsatt for massiv kritikk uten mulighet til selv å kunne logge seg på og forsvare seg selv?

Jeg bare spør, jeg ...

(Disclaimer: Jeg er gift med den brukeren som ble kastet ut, så ja, det hender at hun får med bruddstykker av hva som blir skrevet her inne i denne saken).

Gammel 12-11-12, 15:56   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Til dere som er drit lei: synes dere at det er greit om forumledelsen hadde begynt å spre privat informasjon om dere selv til mennesker dere ikke ønsker skal ha denne informasjonen? Og synes dere det er greit at hvis noen påpeker at dette har skjedd og ønsker å ta opp denne problemstillingen, så kan vedkommende kastes ut av forumet og deretter bli utsatt for massiv kritikk uten mulighet til selv å kunne logge seg på og forsvare seg selv?

For meg er det litt sånn både og. Jeg synes ikke det er ok om forumledelsen sprer informasjons om er hentet fra lukka blogger etc. Man forventer jo sånn i utgangspunktet at det man skriver der er for de som faktisk er i bloggen.

Likevel er det for meg helt usannsynlig at man tenker at folk ikke prater sammen, om andre, også på forum. At man diskuterer ulike personer, i og med det er vennskap og bekjentskaper på kryss og tvers her.
Og det kjenner jeg at jeg bare rister litt av meg, fordi det er ikke noe man kan kontrollere uansett. Og det må man bare ha i bakhodet når man skriver på forum.

Og så er det sånn da, at når all informasjon av ulike årsaker (tredjepart) ikke kan offentliggjøres 100 %, så vil det bli litt to ulike sider av samme sak. Ulike meninger om ting som er sagt, gjort osv. Og da er det noe med at man kanskje velger og ikke bruke mer tid og energi på dette rett og slett.

Og det har ikke noe med at man ikke savner de som har valgt å logge av, eller den som har blitt utestengt. For det gjør mange av oss, meg inkludert.
Men for meg har det noe med at jeg må velge hva dette forumet er for meg, og da velger jeg bort dramaet - fordi det suger energi.
Det betyr ikke at jeg gir faen i de folka som ikke er her lenger, eller at jeg ikke har forståelse for at det har vært en komplisert og vanskelig sak.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 15:59   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Likevel er det for meg helt usannsynlig at man tenker at folk ikke prater sammen, om andre, også på forum. At man diskuterer ulike personer, i og med det er vennskap og bekjentskaper på kryss og tvers her.
Og det kjenner jeg at jeg bare rister litt av meg, fordi det er ikke noe man kan kontrollere uansett. Og det må man bare ha i bakhodet når man skriver på forum.

Slik tenker jeg også.

Gammel 12-11-12, 15:58   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt siste spørsmål: hvor mange tror at jeg slipper unna med innlegg som dette, og i tilfelle hvor lenge, før jeg også blir kastet ut?

Jeg tipper du får være her så lenge du ikke bryter forumreglene gjentatte ganger.

Gammel 12-11-12, 16:01   #13
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tipper du får være her så lenge du ikke bryter forumreglene gjentatte ganger.

Jeg har enda ikke fått med meg hvilke forumregler den utestengte brøt.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:03   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Det lurer den utestengte brukeren på også.

Gammel 12-11-12, 16:04   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

HP har lagt ut informasjon om dette her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143980

Adrienne - moderator

Gammel 12-11-12, 16:32   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden du siterer meg siterer jeg deg tilbake, for å illustrere akkurat det jeg prøvde å få frem i mitt innlegg. Hvorfor skriver du det der? Det har skjedd én gang at en bruker er utestengt! Én gang på seks år! Du formulerer deg her som om vi blir kraftig sensurert. Og det er jo rett og slett ikke tilfelle. Det er helt uavhengig av hva jeg vet og ikke vet om konflikten. Misstemningen, surmulingen, paranoiaen. Det er fullstendig unødvendig. Se for deg en arbeidsplass, hvor noen av dine kollegaer er fly forbanna på sjefen. Er det da ålreit å sitte i kantinen og fyre opp kollegaer, komme med kontinuerlige stikk, og generelt sørge for et dårlig miljø? Eller er det mer fair å tenke at, alright, her trives jeg ikke. Dette kan være riktig for noen, men ikke for meg. Da finner jeg meg noe annet å bruke tiden på.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:38   #17
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Du formulerer deg her som om vi blir kraftig sensurert. Og det er jo rett og slett ikke tilfelle. Det er helt uavhengig av hva jeg vet og ikke vet om konflikten. Misstemningen, surmulingen, paranoiaen. Det er fullstendig unødvendig.

Veldig, veldig enig.

Gammel 12-11-12, 20:49   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Siden du siterer meg siterer jeg deg tilbake, for å illustrere akkurat det jeg prøvde å få frem i mitt innlegg. Hvorfor skriver du det der? Det har skjedd én gang at en bruker er utestengt! Én gang på seks år! Du formulerer deg her som om vi blir kraftig sensurert. Og det er jo rett og slett ikke tilfelle. Det er helt uavhengig av hva jeg vet og ikke vet om konflikten. Misstemningen, surmulingen, paranoiaen. Det er fullstendig unødvendig. Se for deg en arbeidsplass, hvor noen av dine kollegaer er fly forbanna på sjefen. Er det da ålreit å sitte i kantinen og fyre opp kollegaer, komme med kontinuerlige stikk, og generelt sørge for et dårlig miljø? Eller er det mer fair å tenke at, alright, her trives jeg ikke. Dette kan være riktig for noen, men ikke for meg. Da finner jeg meg noe annet å bruke tiden på.

Hvis en mellomleder bryter reglene, og sjefen driter i at det er brutt noen regler og heller ber varsleren dra til helvete, så ja ... da kan varsleren slenge dritt i kantina.

Gammel 12-11-12, 18:48   #19
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det brukeren som ble kastet ut gjorde var å påpeke overfor ledelsen at en moderator hadde brukt fortrolig informasjon om en annens privatliv og spredt dette til andre/uvedkommende.

Problemet med en diskusjon er at vi ikke er enig om forutsetningene. Dette er akkurat som da jeg diskuterte abort med Sitron i hin hårde dager. Hennes forutsetning var at det var en barn vi diskuterte, min forutsetning var at det var et embryo. Når man har så forskjellige forutsetninger så blir det umulig å enes fordi man ikke diskuterer ut fra et felles ståsted og forståelse.

I dette tilfelle er det slik at vi mener at moderatoren det er snakk om ikke har spredt videre fortrolig informasjon. (Og med fortrolig mener vi selvfølgelig i forumsammenheng som moderator. Og grunnen til det er en en selvfølge, er at det ikke er innstallert avlytterutstyr i hjemmet til moderatorene. Som en del av forumledelsen på FP, svarer vi bare for ting relatert til FP. Noe annet ville vært ren og skjær galskap.)

Men vi (og med vi, mener jeg også deg, i dette tilfelle) kan ikke diskutere hva som ligger til grunn for forutsetningene uten å oute en masse folk. Vi har tatt dette i PM med den aktuelle brukeren og hun ønsket å diskutere forutsetningene i sin egen blogg, for det publikumet hun valgte. (Det synes jeg var forferdelig gjort, btw.)

Gammel 12-11-12, 18:55   #20
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Men vi (og med vi, mener jeg også deg, i dette tilfelle) kan ikke diskutere hva som ligger til grunn for forutsetningene uten å oute en masse folk. Vi har tatt dette i PM med den aktuelle brukeren og hun ønsket å diskutere forutsetningene i sin egen blogg, for det publikumet hun valgte. (Det synes jeg var forferdelig gjort, btw.)

Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.