|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Takk for megJeg synes at uansett hva man synes om ting som har skjedd, hvordan ting har vært håndtert eller hvordan folk har oppført seg, så er det ikke greit å omtale en person som ikke er på forumet lenger. Det er dårlig gjort, og for øvrig veldig i strid med forumreglene. |
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Takk for meg
Vel, der kom det ett svar på spørsmålet ditt over.
Jeg har inntrykk av at denne personen har tilgang til FP gjennom andre brukere. Jeg har fått tilbud om å kontakte brukeren pr e-post for å få høre mer om det som har skjedd. Jeg takket forøvrig nei. Jeg synes ikke det er dårlig gjort å skrive det jeg skrev, men hvis moderatorene ønsker det, kan jeg slette.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megPå FP har vi et generelt ønske om at brukere som ikke kan svare for seg, ikke skal diskuteres.
|
|
#4 |
|
villende
|
Siden dette er åpent forum har vel hvem som helst tilgang til denne tråden, innlogget eller ikke. Jeg antar at det som eventuelt er problematisk er at det ikke er mulig å svare i tråden uten å være logget inn? |
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Nettopp.
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Bare et tillegg til dette - siden vi har fått spørsmål om det, og det kanskje er andre som lurer på det: Vi sperrer ikke IP-adresser på noe vis, så tidligere brukere kan lese den åpne delen av forumet, i likhet med alle andre. Men dersom man har en bruker som er sperret, og man var logget inne med "Husk meg" da den ble sperret, kan det hende man må slette cookies for å åpne siden.
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megFler enn meg som er trøtt av å våkne til denne samme diskusjonen der bare et fåtall er involvert? |
|
|
|
|
#8 |
|
Peppy!
|
Sv: Takk for megJeg mener det er viktig at vi blir ferdige med denne saken nå. Det er helt greit å være uenig i ledelsens måte å håndtere saken på, det er helt greit å si at man har mistet tillit til moderatorteamet. Men da synes jeg det ryddigste er å ta konsekvensen av det, ved å trekke seg tilbake. Eller å velge å se bort fra det man ikke liker ved forumet, til fordel for det man setter pris på. Men stadig sure miner og sutring forringer forumet, og jeg frykter det kan føre til at modder ikke gidder mer. Slik det er nå får folk inntrykk av at det har skjedd noe helt forferdelig, og jeg synes det overdramatiseres noe helt vanvittig. Vi ser jo det, bekymrete innlegg fra brukere med "jeg kjenner ikke konfliktens innhold, men når SÅ mange velger å dra må det jo være skrekkelig!". En tolkning jeg kan forstå når man ikke har fått med seg hva som skjedde, med tanke på stikkene som nå kommer jevnlig. Og like fullt en tolkning som med stor sannsynlighet er helt feil. |
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
For meg er det litt sånn både og. Jeg synes ikke det er ok om forumledelsen sprer informasjons om er hentet fra lukka blogger etc. Man forventer jo sånn i utgangspunktet at det man skriver der er for de som faktisk er i bloggen.
|
|
#11 |
|
søt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slik tenker jeg også.
|
|
#12 |
|
This is normal!
|
Jeg tipper du får være her så lenge du ikke bryter forumreglene gjentatte ganger.
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
HP har lagt ut informasjon om dette her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143980
|
|
#16 |
|
Peppy!
|
Siden du siterer meg siterer jeg deg tilbake, for å illustrere akkurat det jeg prøvde å få frem i mitt innlegg. Hvorfor skriver du det der? Det har skjedd én gang at en bruker er utestengt! Én gang på seks år! Du formulerer deg her som om vi blir kraftig sensurert. Og det er jo rett og slett ikke tilfelle. Det er helt uavhengig av hva jeg vet og ikke vet om konflikten. Misstemningen, surmulingen, paranoiaen. Det er fullstendig unødvendig. Se for deg en arbeidsplass, hvor noen av dine kollegaer er fly forbanna på sjefen. Er det da ålreit å sitte i kantinen og fyre opp kollegaer, komme med kontinuerlige stikk, og generelt sørge for et dårlig miljø? Eller er det mer fair å tenke at, alright, her trives jeg ikke. Dette kan være riktig for noen, men ikke for meg. Da finner jeg meg noe annet å bruke tiden på. |
|
|
|
|
#17 |
|
This is normal!
|
Veldig, veldig enig.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Hvis en mellomleder bryter reglene, og sjefen driter i at det er brutt noen regler og heller ber varsleren dra til helvete, så ja ... da kan varsleren slenge dritt i kantina. |
|
|
#19 |
|
Leser
|
Problemet med en diskusjon er at vi ikke er enig om forutsetningene. Dette er akkurat som da jeg diskuterte abort med Sitron i hin hårde dager. Hennes forutsetning var at det var en barn vi diskuterte, min forutsetning var at det var et embryo. Når man har så forskjellige forutsetninger så blir det umulig å enes fordi man ikke diskuterer ut fra et felles ståsted og forståelse.
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:
![]() |
|
|