Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 13:11   #121
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Den har jeg ikke engang hørt.

(Kilde: youtube.com)

Den stammer fra Waterloo-plata og er utrolig corny.

Sist redigert av Bluen : 25-05-07 kl 13:16.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 13:16   #122
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitron – jeg trodde ikke det var mulig å ikke ha sanger på hjernen til enhver tid, jeg! Jeg er ikke sikker på om jeg skal si du er heldig, eller om det er synd for deg...

Jeg tror jeg lander på det siste, selv om denne egenskapen absolutt har sine irriterende sider. Jeg er slik anlagt at jeg automatisk begynner å synge på noe - enten høyt eller inni meg - nesten uansett hva jeg ser eller hører. Det finnes en sangtekst til enhver anledning (og vel så det).

Gammel 25-05-07, 13:26   #123
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror jeg lander på det siste, selv om denne egenskapen absolutt har sine irriterende sider. Jeg er slik anlagt at jeg automatisk begynner å synge på noe - enten høyt eller inni meg - nesten uansett hva jeg ser eller hører. Det finnes en sangtekst til enhver anledning (og vel så det).

Sånn er jeg også!

Gammel 25-05-07, 13:29   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poostmaann, postmann Pat, hva har du i veska di ...

Poden er syk hjemme, og DVDen har gått 5 ganger.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 14:12   #125
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå:

Og hvis rompa di er stor
kan du bruke'n som spisebord
kan du dekke på kopper og fat
og servere den deiligste mat
kan du be med deg mor og far
på hummer og russisk kaviar
hvis rompa di er stor

Gammel 25-05-07, 14:25   #126
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, å assosiere det man ser med sanger, også begynne å synge på dem høyt eller inni seg er en ting. Man trenger ikke få den på hjernen av den grunn. Jeg ser på det som noe helt annet å ikke greie å holde opp med å synge den/høre den i hodet sitt når man ønsker det. Det er bare irriterende.

Så jeg synes Sitron er heldig

Gammel 25-05-07, 14:53   #127
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, det er kanskje to forskjellige ting. I så fall har jeg begge.

Gammel 25-05-07, 18:27   #128
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har sanger på hjernen konstant. HELE tiden. Og min far har det på samme måten. Men han veksler gjerne mellom sangene han da, og plystrer eller synger ustanselig. Når vi er sammen holder jeg på å få FNATT av å bytte sanger hele tiden...

Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 19:00   #129
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har sanger på hjernen konstant. HELE tiden. Og min far har det på samme måten. Men han veksler gjerne mellom sangene han da, og plystrer eller synger ustanselig. Når vi er sammen holder jeg på å få FNATT av å bytte sanger hele tiden...

Dette hørtes meget velkjent ut, du! Jeg slettet faktisk en tekst om min mor fra innlegget lenger opp her. Hun er helt ram til å få sanger på hjernen, og det hjernen er full av, renner munnen over med. Hun går konstant rundt og plystrer eller nynner, som regel uten å vite det selv.

Gammel 25-05-07, 21:34   #130
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"I like to move it, move it..."

Poden på 3 går og synger på den: "Ai laika mov itt, mov itt.." De synger den i barnehagen

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 21:52   #131
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

"I like to move it, move it..."

Poden på 3 går og synger på den: "Ai laika mov itt, mov itt.." De synger den i barnehagen

Min toogethalvtårings favoritt-ABBA-sang er That's me. Den begynner sånn "Are you sure..." og hun spør til stadighet: "kan vi høre A-mi-sjooo?"

Gammel 27-05-07, 00:23   #132
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Min toogethalvtårings favoritt-ABBA-sang er That's me. Den begynner sånn "Are you sure..." og hun spør til stadighet: "kan vi høre A-mi-sjooo?"

Den er herlig!

Gammel 27-05-07, 18:08   #133
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tipp-topp-tipp-topp-tipp-tippetitopp...

Eller hvordan den er. Fra Mikkes klubbhus. Det verste er at jeg ikke en gang kan den!

jeg også!!! Nevnte det i tillegg for en kollega som endelig var kvitt sin hang-up på denne linja, og nå går han jammen og plystrer det helt uten å merke det selv. Hjelp...

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 21:56   #134
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Poostmaann, postmann Pat, hva har du i veska di ...

Poden er syk hjemme, og DVDen har gått 5 ganger.

Eller den litt mer grisete versjonen som alltid dukker opp i mitt hode, nemlig. Poostmann, postmann Pat, gjett hva han har i lomma si...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:09   #135
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grandiosasangen/dansen :urk:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:18   #136
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Grandiosasangen/dansen :urk:

Full pakke, dabbadabbadam... Anette Staiaiaia....

Ikke kan jeg teksten heller, så dette er skikkelig ille :nynner fortvilet:

Gammel 27-05-07, 23:23   #137
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Den er herlig!

Det er min ubestridte ABBA-favoritt også. (Og Agnethas). Det er en vanvittig bra sang!!

Gammel 28-05-07, 09:51   #138
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde: youtube.com)

Den stammer fra Waterloo-plata og er utrolig corny.

Snasne menn i hvite, tighte silkebukser.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 10:51   #139
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo forbanna umulig å få kjenningsmelodien til Mikkes klubbhus ut av hodet når den først har kommet inn.

Tipp topp. Tipp tippe topp

Gammel 28-05-07, 11:12   #140
Albertine
Passiv

Standard

Små einsteins er ikke helt borte når det gjelder sittefastpåhjernensanger de heller.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.