|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg er ikke pen, men ganske alminnelig og kan være søt de gangene jeg går inn for det. Har alltid hatt vakre venninner og har nok stilt meg litt i skyggen av de. Hadde et veldig behov for å høre at jeg var fin når jeg var lita, men fikk ikke høre det noe særlig og da er det vanskelig å tro at man er fin. Fkk heldigvis ikke høre at jeg var stygg da, det tror jeg at jeg hadde taklet dårlig.
![]() |
#122 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Ikke så verst med maskara. Jeg er nok også blant dem som føler at jeg relativt sett har blitt penere med årene. Som ungdom så jeg ekstremt ung ut, og det var ikke bare av det gode - rund og barnslig i ansiktet selv om jeg var temmelig tynn. Nå har jeg liksom litt mer karakter.
![]() |
![]() |
#124 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Ikke verst når jeg har fått nok søvn, hvilket tilsier at jeg ikke har fått vist meg fra min beste side på flere år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|