|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
bits and pieces
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg tror jeg har guttas gave klar, dvs tenkt ut hva jeg skal gi. Samme gjelder guttas bestemor og pappa. Da har jeg bare mine foreldre og brodern med kjæreste.
|
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har ingen ideer om hva mine to barn skal få, særlig ikke yngste på 4 (gutt). De har alt føler jeg og trenger ikke noe. Mulig eldste får ipod. Er det en grei ting å ha?
|
|
|
#123 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Julegavetråden 2012!
Jeg er veldig glad for at poden har iPod. Han både ringer og sender tekstmeldinger til oss med den. Man kan f eks. risikere å få en "Elsker deg, mamma"-melding, når han er på overnatting hos besteforeldrene.
|
|
|
|
#124 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Takk for "råd". Det kan godt hende at dette blir gaven til eldste. Hun elsker å høre lydbøker og det kunne vært fint å fått dem lagt inn der. Ellers ønsker hun seg mer lego friends og bøker, men jeg kunne tenke meg å styre unna leker.
|
|
|
#125 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg vurderer også iPod til mine to, istedenfor musikkanlegg til rommet. Ellers blir det nok lego, og muligens noen bøker. Jeg har ikke kjøpt noen gaver enda, men er på planleggingsstadiet. Men jeg må nok begynne å svinge strikkepinnnene snart, dersom planen min om å strikke noen gaver skal gjennomføres.
|
|
|
|
#126 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Kjøpte åtte gaver i går. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Julegavetråden 2012!Bra med litt tips.
|
|
|
|
#128 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg skal male navn på barnestoler til vår yngste nevø og niese. Bare synd at Ikea har sluttet med den type stol som jeg malte på før...
|
|
|
|
#129 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg var i en lekebutikk her om dagen og så en lego adventskalender. Lurer på om det var fra StarWars. Den var stooor men kostet da også 499,-
|
|
|
|
#130 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Har kjøpt to julgaver. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finnes en billigere utgave, biit.no NB, bestill i 2 omganger om du skal ha 2 (gjerne til to adresser, for å ikke risikere at de slår sammen sendingene), ref 200 kr grensen, |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Julegavetråden 2012!Er det noen som har oppskrift på Bellas mittens på norsk? Jeg blir helt svimmel av strikkeoppskrifter på engelsk...
|
|
|
#133 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Julegavetråden 2012!De slår ikke sammen om man bestiller i to omganger. Jeg har bestilt i flere omganger på samme dag flere ganger og de deler heller opp forsendelsene
|
|
|
#136 |
|
Einsam
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg strikket en genser til en av nevøene mine, som viser seg å bli for liten.. Så minste nevø får nok den til 1-¨årsdagen sin neste uke... |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Godt å se at det er flere som er tidlig ute. Jeg har allerede begynt å spørre etter ønsker. Har ca 40 stk på gavelista og det er nesten bare nærmeste familie og noen venner. Har flyttet i år så det kan hende den lista må bli lengre. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Her er det kun 3 gaver som ikke er planlagt sånn endelig, men som jeg har tanker om hva blir. Har allerede kjøpt inn flere. Godt i gang med andre ord
|
|
|
|
#139 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Ble noen Becksøndergaard skjerf kjøpt på colorline i går til 559.- (minus litt til pga ansattrabatten) |
|
|
|
|
|
#140 |
|
nygift
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har tenkt ferdig en del julegaver da, gutta på snart 8 år får antageligvis Kurio eller et annet nettbrett.
|
|
![]() |
|
|