|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Hunder som går løs med eier
Jeg har sett i denne diskusjonen og ellers at flere synes det er greit å slippe hunder løs i skogen eller fjellet der det ikke er folk. Jeg går ut fra at dette ikke gjelder i perioden 1. april til 20. august da det er absloutt båndtvang. Uansett skal hundeeier har kontroll over hunden til enhver tid og ikke bare la den løpe av sted.
Begge disse syndes det mye mot, særlig i skiløypene.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Absloutt! Og jeg smiler blidt til fornuftige hundeeiere i løypene, men har også blitt rasende på en i vinter som holdt på å dra oss over ende med en virrete hund med altfor lang line.
|
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aiai. Jeg forstår at lydighetstrening har kommet til et nytt nivå når man trener hunder opp til skigåing og ikke minst sykling!
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Der jeg har bodd har de skilt mellom løyper med lov til hund og løyper der det ikke er lov til hund. Det synes jeg er lurt på mange måter |
|
|
|
![]() |
|
|