|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var aldri på SM, men var registrert på NM. Aner ikke nick, og tror knapt jeg på pålogget mer en tre-fire ganger. Det forumet fenget aldri meg. Booring... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Var på SG fra 2003, SM og NM etter det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?*rekker opp hånda*
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg aner ikke om jeg var der etter eldste eller yngste, forresten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?For 10 år siden hadde jeg ingen planer om å få barn så da frekventerte jeg ikke gravide og mammaforum.
|
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg joinet NM en gang på slutten av 2002. Hadde forsøkt forumet under graviditeten men likte ikke strukturen på det, så det var mest barnimagen den tiden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Hm, det er vel ni år siden jeg ramlet innom SM sånn på tampen av det første svangerskapet, men var ikke særlig aktiv før jeg ble gravid med nr to for 7 år siden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg husker godt første treffet jeg var med på. Vi møttes på Peppes. Det var kjempeskummelt. Alle sa jo at man ikke skulle treffe ukjente folk, spesielt ikke fra nettet |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Tror jeg kom inn på SM rundt 2003, men siden jeg hadde en SA så tok en lang pause. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM/NM i 2002. Husker ikke nøyaktig når, men storesøster er født i september. Nicket mitt var Meline på SM/NM.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Var ikke på sm før sommeren 2003. Meldte meg inn på nm januar 2003.
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg. |
|
|
|
#16 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg mener jeg registrerte meg på SM i august 2002. Jeg var på NM fra november 2002, antar jeg. Jeg var i november 2002-klubben under andre nick.
|
|
|
#17 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Det husker jeg godt! Hun var vel for øvrig ikke den eneste som løp rundt. De fleste ungene var jo nettopp i akkurat startet å løpe-alderen.
Onkel Donald var det, ja.
Jeg, men det regner jeg med at du vet?
|
|
|
#20 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg gikk fra DOL(99) til SM(00) til NM(Åpningsdagen i 01). |
|
|
|
![]() |
|
|