Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 13:15   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Kjøpt de på DNA.

Gammel 06-12-11, 13:51   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært hos legen, og la inn en time med (av)spasering i Bogstadveien på tur tilbake til jobb. Selvsagt skulle jeg kjøpe julegaver, men i stedet ble det nye støvletter, gitt. Jeg har kikka etter røde støvletter uten hell, men vips, så materialiserte det seg et fint par!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-12-11, 13:55   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis, de var kule!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 06-12-11, 14:04   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, du også. Jeg kjøpte dem på en litt kjerringaktig butikk i Bogstadveien, eller rettere sagt Valkyriegata 3, ser jeg på posen. Valkyrien sko.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-12-11, 14:11   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg VIL ha røde støvletter. Jeg kjenner det nå, det kan rett og slett ikke vente.

Gammel 06-12-11, 14:17   #6
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, så fine røde støvletter.
De passer jo perfekt til det nye NQ skjørtet også.

Gammel 06-12-11, 14:18   #7
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, du også. Jeg kjøpte dem på en litt kjerringaktig butikk i Bogstadveien, eller rettere sagt Valkyriegata 3, ser jeg på posen. Valkyrien sko.

Hvilket merke??

Gammel 06-12-11, 14:25   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Søte Sol!

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

De passer jo perfekt til det nye NQ skjørtet også.

Ja, ikke sant!

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hvilket merke??

Jeg har aldri hørt om dette merket før, og lurer på om det kan være noe litt helsesko-aktig (noe en kjapp googling bekrefter ). RelaxShoe heter det, italiensk merke, ser det ut til.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 07-12-11, 16:17   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

30 % på kjoler på Lindex, så jeg fikk endelig kjøpt denne fra Generous:

Og disse til å bruke til den mørkeblå kjolen jeg kjøpte for en stund siden, på julebord i morgen:

Gammel 10-12-11, 01:36   #10
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sist redigert av fimba : 19-12-11 kl 21:37.
fimba er ikke aktiv  
Gammel 10-12-11, 19:24   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny Container-kjole Kanskje litt i korteste laget til å brukes som kjole, så det kan tenkes at den blir brukt som tunika med sort bukse under

Gammel 10-12-11, 23:06   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ny Container-kjole Kanskje litt i korteste laget til å brukes som kjole, så det kan tenkes at den blir brukt som tunika med sort bukse under

Denne er så fantastisk god å ha på, sitter med den på nå. Jeg bruker den som kjole da, den rekker meg nesten til kne.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 12:47   #13
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk julegavepenger av min far for å kjøpe meg noe jeg trengte. Jeg har akkurat klikket hjem disse så nå kan vinteren bare komme, uansett vær og føre:

Også må jeg bare finne meg et par tøffe fleecesokker til å ha inni. Tips anyone?

Gammel 12-12-11, 22:49   #14
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Den treningsbuksa var fin, hvor er den fra?

Gammel 13-12-11, 22:38   #15
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Den treningsbuksa var fin, hvor er den fra?

Merket heter Fitness star
http://www.x-life.no/fitness_star/C_42_61

Kjøpte den på det lokale treningssenteret, men den finnes på linken over. Veldig godt stoff! (Holder inn litt )

Gammel 13-12-11, 00:29   #16
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne fra H&M:

Og denne tightsen fra Cream. Vanskelig å se på bildet, men den har rynker og print ved knærne, og knapper hele veien ned til ankelen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 01:41   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Fant disse på salg i dag. Så da måtte jeg ha dem. Har dem i mørkebrunt fra før.

Gammel 13-12-11, 10:52   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julekalender hos www.alettes.no i dag, 50 %.
Har prøvd den før hos Noa Noa.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 19:59   #19
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny hverdagskjole fra Monsoon:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 20:36   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg synes Vila generelt er romslige.

Vila er kjent for å være små på størrelsen.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.