|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
kamerat
|
Sv: Har man pent servise?Servise.
|
|
|
#123 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har man pent servise?Jeg har nydelig penservise fra Royal Copenhagen, som jeg har kjøpt selv og som tåler oppvaskmaskin. Dessuten har vi kaffeservise fra Wedgwood, som vi fikk i bryllupsgave. Også det går rett i maskinen. I tillegg har jeg arvet et gammelt, blomstret kaffeservise fra min grandtante, som sjelden brukes siden det må håndvaskes (og siden det nye er litt mer "oss"). |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har man pent servise?Ellers har vi vel definert for flere år siden at "juleservice" er en tjeneste man kan kjøpe før jul. Da kommer det et hyggelig menneske på døren din og vasker ned huset, handler julegavene for deg og stryker pentøyet ditt. For et tillegg i prisen pynter vedkommende også treet og lager julematen ferdig til servering. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har man pent servise?
Ikke jeg. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
Dere snakker ikke om det samme, Teofelia. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#136 |
|
kamerat
|
Sv: Har man pent servise?Jeg er generelt mye mer opptatt av service enn av servise.
|
|
|
#137 |
|
Borte
|
Sv: Har man pent servise?Jeg måtte sjekke om det var jeg som hadde skrevet service før jeg begynte humringen og kneggingen.
|
|
|
#140 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har man pent servise?Særlig siden jeg tipper hun la merke til at Divine skrev "service", men bare antok at hun hadde feilskrevet det, slik så mange gjør.
|
![]() |
|
|