Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reiser dere på badeferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Reiser dere på Syden-/badeferie i sommer?
Ja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk. 80 43,24%
Tja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk, men har/hadde mer høyverdige planer enn soling. 5 2,70%
Nei, men det blir/ble en slik ferie på et annet tidspunkt i 2011. 10 5,41%
Nei, vi har ikke råd. 20 10,81%
Nei, vi har/hadde andre planer. 55 29,73%
Nei, vi har ikke sommerferie i år. 3 1,62%
Annet 12 6,49%
Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-11, 15:27   #121
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Borte bra, men hjemme best - der er jeg ihvertfall. Jeg syntes det er godt å komme hjem igjen etter 2-3 uker på farten.

Skulle ønske jeg også klarte å tenke sånn.

Gammel 21-07-11, 15:37   #122
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi reiser til Hellas om en uke, i 14 dager.

Gammel 21-07-11, 22:21   #123
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Borte bra, men hjemme best - der er jeg ihvertfall. Jeg syntes det er godt å komme hjem igjen etter 2-3 uker på farten.

Sånn er jeg også. Jeg har akkurat kommet hjem fra Spania, og er sjeleglad over å se igjen sengen min og drikke årntli Farris og å slippe å smøre meg med solkrem. Og så synes jeg alltid at folk i andre land er dumme etter en liten stund.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 22:57   #124
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det er langt unna vår lommebok.

Gammel 21-07-11, 23:18   #125
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker motsatt, som Dixie. Min følelse er Borte best, hjemme bra og jeg blir alltid rammet av postferieblues.
I år har nedturen vært mindre enn vanlig, sikkert fordi jeg har vært på storbyferie med mannen og deretter 2 uker i Spania med mann og barn. Jeg har reist litt fra meg i år.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 23:53   #126
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Nei vi valgte å reise til en plass som har nydelige sandstrender med kjølige 8 grader i vannet. Ikke mye bading denne ferien altså.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 00:03   #127
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært to uker i "Syden" og kombinert masse sightseeing med bading hver dag. En perfekt kombinasjon for store og små.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 00:18   #128
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Sånn er jeg også. Jeg har akkurat kommet hjem fra Spania, og er sjeleglad over å se igjen sengen min og drikke årntli Farris og å slippe å smøre meg med solkrem. Og så synes jeg alltid at folk i andre land er dumme etter en liten stund.

Vi var i Tyrkia i år,men ellers stemmer det. Nydelig å legge seg i egen seng, drikke norsk vann fra kranen og slippe å se en eneste slitsom tyrker.....

Det var faktisk så godt å komme hjem at vi planlegger Norges ferie neste år.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 00:24   #129
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi er fortsatt på ferie, i sør-Spania og har to deilige dager igjen..
Etter en laaang dagstur til Marokko, til Tanger (dro klokka 7.30 og var hjemme igjen 03.30) så er vi sjeleglad for at vi har et flott hjem å dra hjem til..
Og jeg skal aldri ALDRI klage over at mannen kjører nærme bilen foran mer!!! HJELPES.
MArokko var en opplevelse for seg selv og utrolig gøy å ha vært der og gått litt rundt i trange smug og i gatene der og sett.

Gammel 22-07-11, 00:59   #130
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Vi skal være i Kroatia i to uker. Reiser om ca en uke. GLEDER OSS VEEEEELDIG!!!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 01:48   #131
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi skal til Romsdal i neste uke! Noe sier meg at det blir fisking og ikke bading vi skal bedrive da.

Medmindre du er fjorten hakk tøffere enn meg bør du satse på fisking
Ungene mine er laget av noe annet enn meg. De har badet i søkk og kav og påstår til og med at vannet er varmt. Særlig!!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 16:49   #132
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hele familien var i Tyrkia i begynnelsen av juni, og i går kom vi hjem fra voksentur til Kreta. Skal også på voksentur til Nice i august

Det var nesten for varmt på Kreta, var glad vi ikke hadde barna med :svett:

Gammel 23-07-11, 01:04   #133
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, vi skal til Spania som vanlig Om en uke

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 05:38   #134
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ingen spesielle planer i år.

Gammel 23-07-11, 16:37   #135
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Mjæ. Vi skal nok bade en god del i sommerferien, men reiser nordover.
Til høsten skal vi til Italia, men jeg er usikker på om det blir noe særlig bading på oss.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 00:51   #136
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Badeferie har jeg i grunnen ikke vært mye på i det hele tatt, men ser ikke bort i fra at det kan bli noen sydenturer fremover. I år har vi drevet og fått baby, og så skal vi til Sunnmøre på ferie seinere i sommer. Blir neppe bading der.

Gammel 24-07-11, 03:11   #137
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har nettopp kommet hjem fra 2 uker på Mallorca. Det var godt med sol og varme i stedet for den såkalte norske sommeren som har vært de siste 3 årene.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 09:55   #138
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke syden iår. Men badefeire har det vært for ungene. De har badet hver dag når vi var på hytten uansett vær.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 16:48   #139
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, vi har leid stort hus med badebasseng sammen et vennepar, i Sør Spania ble det i år, kom akkurat hjem. Helt nydelig å stå opp hver dag og slippe å lure på om det regner, blåser, varmt, kaldt and so on. Lange frokoster og middager i friluft, ungene mer under enn over vann, noen utflukter, ettermiddagscava ved bassenget, ut på restaurant når vi ikke gadd å lage mat, kortspill og vin i varme fløyelsnetter. Deilig. Jeg må har noen uker med garantert varme og sol hvert år.
Men det blir også Lofoten, så vi får litt av begge deler. Der er det jo fantastiske karibienstrender med iskaldt vann. Ungene løper opp og ned av vannet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 18:22   #140
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Oh yes, Kreta kaller om et par uker og det blir Sydenferie med stor S.

Og jeg gleder meg, late dager i sola med gode bøker og masse bading.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.